Մասնակցային դպրոց


Դասալսումներ, քննարկումներ և նոր դասերի պլանավորում:
 12.03.2020թ.
Սույն թվականի մարտի 9-ից մինչև մարտի 12-ը տեղի ունեցան նախօրոք պլանավորված դասերի կազմակերպում և դասալսումներ, որին մասնակցում էին ծրագրում ընդգրկավծ ուսուցիչները և փոխտնօրենները:Ավարտից հետո տեղի ւոնեցան դասալսումների քննարկում և վերլուծություն, իսկ այնուհետև առաջիկա դասերի պլանավորում:






12.03.2020թ.
Լ.Աբաջյան
Առարկա՝       Հայոց լեզու
Թեմա ՝  Բառաբարդում
Դասարան՝    10բ

Ժամանակ // դիդակտիկ փուլ
ՈՒսուցչի գործողությունները
Աշակերտի գործողությունները
Աշխատաձև
Նյութ/նշումներ
Առաջնորդել/ակտիվացնել
2՛











Կողմնորոշել և ուղղորդել դեպի նպատակ/ «Խաչբառ» 3՛, «Դասակարգում» 5՛

Ուսուցիչը ողջունում է դասարանին, պարզ հաշվարկով բաժանում է խմբերի:
Ա-ը կռահում են օրինաչափությունը:

Ու-ը խմբերին   հանձնարարում է լուծել խաչբառը, որը թեմայի   վերնագիրն է՝ բառաբարդում:
Ուսուցիչը մեկնաբանում է թեմայի ամրակայման նպատակն ու անցնում հաջորդ քայլին`
·         Տեսական նյութը կիրառել տարբեր բարդության առաջադրանքներում:
Այնուհետև գրատախտակին ամրացնում է թեմայի վերնագիրը, աշակերտները սեղանին դրված թղթերից ընտրում են բարդության տեսակները և կատարում դասակարգում:
Աշակերտները նույնպես ողջունում են, մոտենում իրենց խմբերը:









Աշակերտները լուծում են խաչբառը և կարդում աստղանիշով վանդակն ուղղահայացությամբ:







Աշակերտները հետևում են ուսուցչի հրահանգներին:
ՈՒսուցչի խոսք:





ԱԽ





Աշակերտի խոսք:








Նկար





Թուղթ

 Քննարկել/ «Բաց տարածք»  1











Ու-ը խմբերին ցուցադրում է նավակներ, որոնց մեջ թաքնված են թեմաները (1'): Խմբերի անդամները ընտրում են խմբի ղեկավար և թեման ուսումնասիրելուց հետո  գրի են առնում կարևոր հատվածները, այնուհետև խմբերի անդամները (բացի ղեկավարներից) պետք է հասցնեն շրջել բոլոր սեղանների մոտ և քնննարկեն մյուսների թեմաները, ապա բոլորը վերադառնում են իրենց սեղանների մոտ և ամփոփելուց հետո մեկը ներկայացնում է նյութը (14'):

Աշակերտները հետևում են ուսուցչի հրահանգներին: Բոլորը մասնակցում են առաջադրանքի կատարմանը և պատահականությամբ ընտրված աշակերտը ներկայացնում է նյութ:
Սկսվում է աշխատանքային գործընթաց:
Այստեղ աշակերտները հարգանք են դրսևորում միմյանց նկատմամբ և գործում են կառուցողական, ինչի արդյունքում զարգացնում են սոցիալական կոմպետենցիայի տարրեր:
ՈւԽ
ԱԽ
Թղթեր, գրիչներ:

Ամրապնդում /
«Նավակներ» 15՛
 Այնուհետև խմբերին բաժանվում են տարբեր բարդության առաջադրանքներ, և աշակերտները սկսում են աշխատանքային գործընցաց

Աշակերտները արդեն ուսումնասիրված տեսական նյութը կիրառում են տարբեր բարդության առաջադրանքներ գրի են առնում, համեմատում և քննարկում: Այստեղ կիրառվում է սովորելու կոմպետենցիայի տարրեր :
ԱԱ
ԱԽ
Թուղթ, գրիչ
Արտահայտում և ամփոփում / «Ելքի քարտեր» 4՛



Տնային առաջադրանք 2՛
Ուսուցիչը աշակերտներին բաժանում է նվազագույն հարցեր:

Լրացուցիչ առաջադրանք՝ պատրաստում են ցուցապաստառ)
Առաջադրանքներ շտեմարանից
Ուսուցիչը հավաքում է թղթերը:
Աշակերտները գնահատվում են հաջորդ ժամին:







ԱԽ






ՈւԽ
Թղթեր, գրիչներ:
























12.03.2020թ.
Մ. Ապրեսյան
Առարկա՝     քիմիա
Թեմա ՝  Վիտամին
Դասարան՝    10բ












11.03.2020թ.
Դասարան 10բ
Թեմա ՝ Article The + Geographical names
Նպատակ՝  Սովորեցնել <the> հոդի կիրառումը աշխարհագրական անվանումների հետ բանավոր և գրավոր խոսքում։

Ժամանակ /դիդակտիկ փուլ
Աշակերտի և ուսուցչի գործողություն
Աշխատաձև /Կոմպետենցիա/
Նյութ

Առաջնորդել/ ակտիվացնել
 3ր






Կողմնորոշել դեպի նպատակ

5-7ր
































































Մշակել/ քննարկել

15ր
















Առաջադրանք







































Ամփոփում 5՛



«Ցուցապաստառ-դերախաղ»

5













  

Տնային
աշխատանքի հանձնարարում 3ր




Ուսուցիչը ողջունում է աշակերտներին և բաժանում խմբերի։ Աշակերտները նույնպես ողջունում են և տեղավորվում են  սեղանների մոտ։
Այդ ընթացքում լսվում է օդանավակայանի ձայնային ազդանշան և հայտարարություններ։

Try to guess where we are.․․․․․
Yes, we are at the airport waiting for our flight.  Today we are going to have а trip and while we are waiting for our flight, let’s have some fun:
I thought I thought of thinking of thanking you.
/քանի թր օտար լեզվի դասերը պետք է սկսվեն հնչյունային նախավարժանքով, ապա՛խմբերին տրվում է 3 մասի բաժանված շուտասելուկ, որը նրանք պետք է  <հավաքեն>։/ Նախադասությունը շարադասորեն ճիշտ դասավորելուց հետո աշակերտները կարդում են այն խմբերում, թարգմանում և յուրաքանչյուր խմբից 3 աշակերտ փորձում է  հնարավորինս արագ արտասանել այն։ Հաղթող է ճանաչվում ամենաարագ ասողը։ Այնուհետև ուսուցիչը հարցնում է
-What sound did we practice? / θ/ How else do we pronounce it? / ð /  What article has sound < ð >? /  Article the / Now let’s remember when we use <the> /Աշակերտները խմբերում կատարում են հետևյալ հանձնարարությունը, հերթով կարդում են նախադասությունները, թարգմանում, բացատրում թե ինչու են տեղադրել հոդը/

Fill in articles /if nessessary/
1. What's    …   weather like today? -   …  weather is fine.
2. …. sun is yellow.
3. … sky is grey today.
4. … Earth is … planet.
5. We had … English lesson yesterday. … teacher asked mе manу questions.
… questions were difficult.

Fill in articles /if nessessary/
1. Where is уоur…. brother? - Не is at …. home. Не is in his… rооm. Не is sitting at …. table. Не is doing his homework. …. homework is difficult.
2. Оur…. cat is sitting оn …. sofa.
3 It is very dark in … rооm. Turn оn … light, please.
4. Nick went into ….bathroom, turned оn  … water and washed his hands.
 5. Ann turned оn … television to watch …  evening news.

Աշակերտների պատասխանների ընթացքում համակարգչի վրա երևում են բոլոր նախադասությունների ճիշտ տարբերակները, որպեսզի աշակերտները հետևեն թե իրենց, թե մյուս խմբի պատասխաններին և տետրերում գրանցեն ճիշտ պատասխանները։

1. What's the weather like today? - The weather is fine.
2. The sun is yellow.
3. The sky is grey today.
 4. The Earth is а planet.
5. We had an English lesson yesterday. The teacher asked mе manу questions. The questions were difficult.
6. Where is уоur brother? - Не is at home. Не is in his rооm. Не is sitting at the table. Не is doing his homework. The homework is difficult.
7. Оur cat is sitting оn the sofa.
8. It is very dark in the rооm. Turn оn the light, please.
 9. Nick went into the bathroom, turned оп the water and washed his hands.
 10. Ann turned оn the television to watch the evening news.

Now it’s time for our flight….So we are going to travel around the different places and see a lot of different things. Be attentive to the usage of the article ‘the’.Let’s go….
Ուսուցիչն աշակերտներին առաջարկում է առանց նայելու ընտրել 4 քարտերից մեկը՝ 2 հատ յուրաքանչյուր խմբին։ 

/Asia, North America, South America, Europe/

Աշակերտները դիտում են հետևյալ հոլովոկը և դւրս են գրում հնարավորինս շատ տվյալներ իրենց բաժին ընկած մայրցամաքից։  

Աշակերտները լսում և դիտում են հոլովակը, զուգահեռ կատարում գրառումներ տետրերում։ Հետո ուսուցիչը նրանց հարցնում է ՛՛And who can tell me, what is the theam of our today’s lesson? ՛՛ /The + geographical names -Yes, you are right. Let’s go on./: Նա բաժանում է թերթիկներ, որոնց վրա գրված է ամբողջական նյութը՝

Continents are massive landmass found on Earth.
Asia is the largest and most populous continent with more than 4 billion people.
There are 48 countries in Asia.
The Himalayas are the World's highest Mountains.
Hundreds of languages are spoken here.
India alone has 30 official languages.
With 54 countries, Africa is the largest and second most populated continent.
Nile- is the longest river in the world.
The Sahara is Northern Africa is the largest hot desert.
North America is the third largest continent and has 23 countries.
Mexico has the largest population.
The United States is the richest country.
Antarctica is the windiest, driest and the least populated.
Antarctica is home to few research stations run by various countries.
Is the tallest and heaviest of All living species and is endemic to Antarctica.
Europe is the world's third most populous continent with 50 countries.
Australia/Oceania is the smallest continent.

    Այս նյութը տրվում է աշակերտներին հակառակ խմբի ելույթը լրացնելու համար, եթե լինի նման անհրաժեշտություն։ Խմբերի անդամները, լրացնելով իրար, ներկայացնում են այն, ինչ հասկացել են և  հասցրել են գրի առնել հոլովակի դիտման ընդացքում։

      Այնուհետև ուսուցիչը հանձնարարում է մի խմբին դուրս գրել այն աշխարհագրական անվանումները, որոնց հետ գործածվում է   the  հոդը, իսկ մյուս խմբին այն անունները, որոնք գործածվում են առանց դրա։
 

Հետո աշակերտները, օգտվելով իրենց գրածներից,  սահմանում են կանոնները։ 
 Այնուհետև ուսուցիչը յուրաքանչյուր խմբին տալիս է պաստառ և առաջարկում դերախաղ՝ աշակերտները պետք է ներկայացնեն կանոնները դերախաղի միջոոցով, օր՝ հոդ և լեռ/լեռնաշղթա/ , հոդ և ․․․․․
-Hello, I am Mount Everest.
-Hello, I am Article The. Can I come with you?
-Oh, sorry, no. I am a single mountain, you can’t come with me, but I have an idea. Here is a mountain chain or group of mountains and you can come with them.
 Մի խմբին առաջարկվում է ներկայացնել աջ կողմում գտնվող կանոնները, իսկ մյուս խմբին ՝ ձախ։

Դերախաղից հետո ուսուցիչն առաջարկում է երեխաներին դիտել ևս մեկ հոլովակ  և գրել տետրերում այն անունները, որոնք կհանդիպեն այդ տեսահոլովակում։ /Now let us  watch another video and write in your copy books the geographical namesDo you remember your task, that you were doing last week? What was it?... /
*Աշակերտներին հանձնարարված էր փնտրել և գտնել տեսահոլովակ, որի տեվողությունը չէր գերազանցի 4 րոպե,  իր մեջ կներառի մի քանիաշխարհագրական  անուններ, վերցրած կլինի հավաստի աղբյուրից և  կլինի գեղեցիկ։ Աշակերտները մեկ շաբաթվա ընթացքում ուղարկում էին մեսենջերով և էլ նամակի միջոցով տարբեր հոլովակներ, սակայն դրանցից ոչ մեկ չէր համապատահխանում բոլոր պահանջներին։ Ընտրվել է այն միակ հոլովակը, որն աշակերտուհին ինքն է պատրաստել, քանի որ համացանցում չի գտել այնպիսի հոլովակ, որ համապատասխանի տրված չափանիշներին։
Հոլովակը դիտելուց հետո ուսուցիչը հարցնում է աշակերտներին, արդյոք պարզ է, թե ինչու է ընտրվել այդ հոլովակը։ Պարզաբանումներից հետո աշակերտները նշում են տնային առաջադրանքը` u72, եթե ուզում են ստանալ <4-5> ։ Եթե ուզում են ստանալ ՛6-7 թվանշան, ապա վարժությունների հետ պետք է գրեն ևս 10 նախադասություն, օգտվելով  վերջին հոլովակի նյութից, իսկ <<9>>կամ <<10>> գնահատական ստանալու համար, նրանք պետք է գրեն վարժությունները և վերջին հոլովակի նյութեր պարունակող  շարադրություն /ծավալը՝ առնվազն 20 նախադաս/
 Դասի վերջին րոպեներին աշակերտներին տրվում են  նվազագույն հարցեր՝  Chose nouns, that need the: Armenia, Pacific(Ocean), London, House of Parliament, Republic of Ireland, United States of America, New York, Irish Sea. 

Ուսուցչի խոսք



Աշակերտի խոսք




ԱԽ
ՈւԽ




սոցիալական
կոմպետենցիա






ԱԽ




















Սովորել սովորելու կոմպետենցիա































































ԱԽ






ԱԱ





ԱԱ












































  
Մեդիագրագիտություն





Օդանավակայանի ձայնային ազդանշան

Համակարգիչ




Թղթեր, գրիչներ


2 օրինակ տպած և 3 մասի կտրտած շուտասելուկ՝
I thought I thought of thinking of thanking you.




Բաշխման նյութ









Վիդեո դիտում









Համացանց, համակարգիչ











Գիրք, թուղթ, գրիչ



































































































2 պաստառ




  






Աշակերտուհու պատրաստած հոլովակ








11.03.2020թ.
Ք. Գևորգյան
Դասի թեման – Գյուտարարներ և Գյուտեր-  ՛՛ Էվրիկա՛՛
Դասի մեթոդները ՝ - Խաչբառ , բառային համապատասխանեցում,ուղղորդված ընթերցանություն,  խմբային աշխատանք , հարցազրույց, ինտերակտիվ ծառի հնար

Դասարան ՝ 10-Ա

Ժամանակ /դիդակտիկփուլ
Ուսուցչի գործողություն
Աշակերտիգործողություն
Աշխատաձև
Նյութ

Առաջնորդել/ ակտիվացնել
«խաչբառ» 5

























Կողմնորոշել դեպի նպատակ














Ուղղորդել/ ՛՛համապատասխանեցնել՛՛ 5




























Մշակել/ քննարկել
՛խմբային աշխատանք՛՛















Կիրառում
՛՛Ցուցապաստառի ներկայացում՛՛20




ռաջադրանք
՛՛Հարցազրույց՛՛ 5




Ամփոփում
՛՛Ծառի հնար՛՛ 5



Տնային
աշխատանքի հանձնարարում 2

Հայտորոշիչ հարցեր 3

Ուսուցիչը  ողջունում  է  դասարանին և պարզ հաշվարկով դասարանը բաժանում խմբերի։
Տրվում է ուշադրության կենտրոնացման առաջադրանք։ Էկրանին հայտնվում  է նկար, որտեղ թաքնված  են   հետևյալ  բառերը `                Invent , inventor,invention
Աշակերտները, գտնելով թաքնված բառերը, գտնում են նաև դասի թեման:


Մինչ թեման ներկայացնելը՝ ուսուցիչը աշակերտներին  հանձնարարում է ասել՝ինչ գյուտարարներ գիտեն  կամ ինչ գյուտ կարող են առանձնացնել:

Ուսուցիչը աշակերտներին մենկաբանում է թեմայի նպատակը`
·         Ինչ է գյուտը
·         Ովքեր են Ալեքսանդր Բելը, Արքիմեդը և Թոմաս Էդիսոնը
·         Որոնք են նրանց գյուտերը
·         Կներկայացնի դասի նվազագույն բառապաշարը:
Գրատախտակին փակցված են տեքստից հանված անգլերեն  բառեր և համապատասխան թարգմանությունները, և աշակերտները, ուսուցչի օգնությամբ ,համապատասխանեցնում են բառերն իրենց թարգմանությունների հետ:
Այնուհետև ուսուցիչը խմբերին է բաժանում  նյութը և  ժամանակ տրամադրում կարդալու,  խմբի ներսում քննարկման և տրամադրում  է  թերթիկներ , որ առանձնացնեն  երեք բանալի բառեր՝ այսպիսով զարգացնելով  սովորել սովորելու կոմպետենցիան:
Ներկայացումից առաջ ուսուցիչը ներկայացնում է գյուտարարների  և գյուտերի նկարներ, և յուրաքանչյուր խումբ  համապատասխանեցնում է իր նյութի գյուտարարին և գյուտը  ու սկսում ներկայացնել նյութը:
Ներկայացման ժամանակ երեք բանալի բառերը ներկայացնող  թերթիկները փակցվում են պաստառին և կազմում դասը ներկայացնող  ցուցապաստառ։
Յուրաքանչյուր խունբ  կարդում է իրեն տրամադրված հատվածը  և ներկայացնում երեք բանալի բառերը՝ ասելով այն նախադասությունները ,որտեղ կիրառվել են այդ բառերը ,իսկ մյուս խմբերը ուշադիր հետևում են 


Այնուհետև ուսուցիչը մյուս խմբերի յուրացվածությունը ստուգում է գործնական առաջադրանքով։
Ներկայացնող  խումբը  հարցեր է ուղղում մյուս խմբերին հարցազրույցի տեսքով  նարկայացված   հատվածի  մասին։  Առաջադրանքը բացահայտում է տեսական նյութի յուրացվածությունը գործնականում։

Ճիշտ պատասխանած թիմը կկուտակի միավորներ:

Բոլոր  խմբերի  ներկայացումից  հետո
ուսուցիչը աշակերտների միջոցով ամփոփում է նյութը և աշակերտներին տալիս թղթիկներ, որի վրա գրում են այն նոր բառերը , որ սովորեցին դասից:Աշակերտները բառերը փակցնում են ծառին և ամփոփում դասը: Վերջում հրաշքների դաշտ մեթոդով գտնում են ծառի արմատին թաքնված բառը ՛՛ Էվրիկա՛՛, որն էլ դասի վերնագիրն է։

Ուսուցիչը դասընթացին ակտիվություն ցուցաբերած խմբին և շատ միավոր հավաքած խմբին  գնահատում է : (Գնահատումը կատարվելու է ինչպես խմբի, այնպես էլ խմբի ներսում՝ ըստ աշակերտի կատարած աշխատանքի և կարգապահության):


Ուսուցիչը հանձնարարում է տնային աշխատանքը։

Ուսուցիչը բաժանում է հայտորոշիչ հարցերն ու ստուգում նյութի յուրացվածությունը   գրավոր տեսքով։

Աշակերտները   նույնպես    ողջունում  են։

Աշակերտները   տեղափոխվում  են  այլ  սեղանի  մոտ ։




Աշակերտները  ընտրում  են  ճիշտ  պատասխանը:



Աշակերտները  հետևում  են  ուսուցչի  ներածությանը։









Աշակերտները հետևում են ուսուցչի հրահանգներին:

















Աշակերտները հետևում են ուսուցչի հրահանգներին և սկսվում է աշխատանքային գործընթաց:










Խմբերը ցուցապաստառի միջոցով հասկանում ենք, թե աշակերտներն ինչպե՞ս են հասկացել թեման:































Աշակերտները նշում են առաջադրանքը




Ուսուցչի  խոսք



Աշակերտի  խոսք








ԱԽ
ՈւԽ












ԱԽ









ԱԽ






ԱԱ












ԱԱ












ՈւԽ











Գրատախտակ




Թղթեր, գրիչներ



















թղթեր, գրիչներ









Համացանց, համակարգիչ




Թղթեր, գրիչներ











Թղթեր, գրիչներ










Գիրք, թուղթ,
գրիչ










09.03.2020թ.
Դասարան՝ 11բ
Թեմա՝  Ատոմի կառուցվածքը
ՈՒսուցիչ՝ Լ. Թորոսյան    
Ժամանակ
ՈՒսուցչի գործողությունները
Աշակերտի գործողությունները
Աշխատաձև
Նյութ/նշումներ
11.10-11.15
Խթանում
Առաջնորդել/ակտիվացնել
Կողմնորոշել և ուղղորդել դեպի դասի նպատակը ռեբուսի միջոցով:
ՈՒսուցիչը ողջունում է դասարանին: Աշակերտներին տրվում է առաջադրանք՝ լուծել ռեբուսը:
Աշակերտները նույնպես ողջունում են և կատարում են առաջադրանքը:

ՈՒ խոսք:

Ա խոսք:


Թղթեր, գրատախտակ:





11.15-11.30
Նախորդ նյութի ամփոփում Կոներ կոչվող հնարի օգնությամբ:
15՛
Ա-երը նստում են զույգերով:
ՈՒսուցիչը աշակերտներին ներկայացնում է հնարի կանոնները:
 Ուսուցիչը աշակերտներին ցուցադրում է ցուցապաստառ, որի վրա եղևնի է՝ տարբեր մեծության կոներով: Կոների մեծությունը պայմանավորված է ուսումնասիրվող նյութի շուրջ առաջադրանքների բարդությամբ: Աշակերտները պետք է կոները հավաքեն եղևնուց:  Ուսումնական գործընթացում աշակերտն   ունի ընտրության հնարավորություն: ՈՒսուցիչը կանչում է ամենակարգապահ աշակերտին, որը վերցնում է կոներից մեկը շրջում է այն և կարդում հարցը կամ խնդիրը: Պատասխանն ասելուց հետո նստած աշակերտները բարձրացնում են իրենց մոտ եղած գույները, մեկը՝ կարմիր, մյուսը՝ կանաչ: Աշակերտների այն զույգը, ովքեր գտնում են, որ պատասխանը ճիշտ է ցույց է տալիս կանաչ կողմը, իսկ նրանք, ովքեր գտնում են, որ սխալ է՝ կարմիր կողմը: Այդ գույների միջոցով պատասխանող աշակերտը կարող է իմանալ ինքը ճիշտ է պատասխանել, թե ոչ, իսկ ուսուցիչը կարող է իմանալ ՝ ովքեր են ճիշտ մտածում, ովքեր՝ ոչ: Եթե պատասխանողը սխալվում է գրատախտակի մոտ է գալիս մեկ ուրիշ աշակերտ և ասում է ճիշտ պատասխանը: Առաջադրանքը ճիշտ կատարող աշակերտը հնարավորություն է ստանում ընտրելու հաջորդ մասնակցին:
Ա  հետևում են ուսուցչի հրահանգներին և հաջորդականորեն կատարում են առաջադրանքները՝
զարգացնելով լեզվական կոմպետենցիայի տարրեր՝ լեզվի տեղին և նորմատիվ կիրառման միջոցով:
Իրողությունները ճանաչելու և մաթեմատիկական միջոցներով հասկանալու ճանապարհով աշակերտները խմբերում զարգանում են մաթեմատիկական կոմպետենցիայի տարրեր:


ԽԱ
Գրատախտակ
թղթեր













11.30-11.40
Նոր նյութի յուրացում խմբային աշխատանքի միջոցով
10՛
ՈՒ աշակերտներին բաժանում է 4 խմբի: Յուրաքանչյուր խումբ ստանում է նյութի իր հատվածը և տրված ժամանակում կարդում են՝ անդրադառնալով նշված հարցերին:


Աշակերտները կազմում են խմբեր, կարդում են տրված նյութը, դուրս են բերում հարցերի չիծտ պատասխանները: Խմբային աշխատանքին աշակերտները վերաբերվում են հարգանքով և գործում են կառուցողական, ինչի արդյունքում զարգացնում են սոցիալական կոմպետենցիայի տարրեր:  
ԽԱ

Թղթեր
11.40-11.50
Նոր նյութի ամփոփում ցուցապաստառի օգնությամբ:
10՛


ՈՒ ի ներկայացրած ցուցապաստառը աշակերտներն ամբողջացնում են խմբային աշխատանքի արդյունքների միջոցով:

Յուրաքանչյուր խումբ անդրադառնում է իր հատվածին:
Աշակերտները խմբերով ամբողջացնում են ցուցապաստառը:
Խմբային աշխատանքին աշակերտները վերաբերվում են հարգանքով և գործում են կառուցողական, ինչի արդյունքում զարգացնում են սոցիալական կոմպետենցիայի տարրեր

ԽԱ
Ցուցապաստառ, թղթեր
11.50-11.55
Ամփոփիչ զեկույց
Տնային աշխատանքի հանձնարարում
5՛
Ամփոփիչ զեկույցի հարցեր՝
1.      Ով է առաջարկել ատոմի առաջին մոդելը:
2.      Ինչպիսին է ատոմի առաջին մոդելը;
3.      Ով է առաջարկել ատոմի մոլորակային մոդելը:
4.      Ինչու ատոի մոդելը կոչվեց մոլորակային:

Ա նշում են իրենց տետրերում:












11.02.2020թ.
Այսօր իրականացրեցինք դասերի պլանավորում։ Մասնակցում էին Լ.Թորոսյանը, Ք.Գևորգյանը, Լ.Աբաջյանը, Մ.Ստեփանյանը, Լ.Փափազյանը, Գ.Գևորգյանը, Մ.Ապրեսյանը։
Միասին պլանավորեցին Գ.Գևորգյանի երկրաչափության դասը 10-րդ դասարանում, որը նա պարապելու է ուրբաթ օրը։
Ամսի 12-ին նախորդ օրերին պլանավորած դաս կպարապի Լ.Աբաւջյանը ՀԷՊ-ից։
Ամսի 13-ին նախորդ օրերին պլանավորած դաս կպարապի Մ.Ապրեսյանը քիմիայից։

Հիմնական ուշադրությունը դարձրեցին ուսումնական նյութի յուրացման և սովորել սովորելու կեմպետենցիայի զարգացման վրա։ Քննարկվեց այն հանգամանքը, որ կոմպետենցիայի զարգացումը դասի ընթացքում որոշակի ժամանակ է խլում աշակերտից տվյալ առարկայից ուսուցանվող նյութի յուրացման ժամանակից։ Որոշվեց, որ թեմատիկ պլանավորման ժամանակ դա հաշվի առնվի և լրացվի հաջորդ դասին՝ հույս ունենալով, որ կոմպետենտ, սովորել սովորած աշակերտները հետագայում հետ կբերեն կորցրած ժամանակը։ Չնայաց դրան ուսուցիչները նշեցին, որ դասի պլանավորումը շատ աշխատատար գործընթաց է և շատ ժամանակ է խլում իրենցից։ Նրանք պնդում են, որ այս եղանակով աշխատող ուսուցիչները պետք է պատրաստաի պլաններ ստանան։




10.02.2020թ.
Դասարան՝ 11բ
Թեմա՝  Գործնական աշխատանք Ֆոտոէֆեկտ թեմայի վերաբերյալ
ՈՒսուցիչ՝ Լ. Թորոսյան     


Ժամանակ
ՈՒսուցչի գործողությունները
Աշակերտի գործողությունները
Աշխատաձև
Նյութ/
նշումներ
11.10-11.15
Թեմայի ամփոփում ` մտագրոհ մեթոդի օգնությամբ
10՛

ՈՒսուցիչը ողջունում է դասարանին, այնուհետև ամփոփում է նախորդ դասին ներկայացված ֆոտոէֆեկտ թեման էլեկտրոնային գործնական աշխատանքի միջոցով՝ ներգրավվելով աշակերտներին: http://esource.armedu.am/app/?subject=6&grade=12#85,25165

Աշակերտները նույնպես ողջունում են:
Աշակերտները հետևում են ուսուցչին :

ՈՒ խոսք:

Ա խոսք:


Համակարգիչ, ինտերնետ





11.15-11.25
Գիտելիքների ստուգում
«Պարզ հերթականություն» հնարի միջոցով 10՛
ՈՒսուցիչը աշակերտներին ներկայացնում է աշխատանքի սկզբունքը. աշակերտները պետք է ամբողջացնեն թեմային վերաբերող երկու սահմանումները: Նախ կատարում են միասին, այնուհետև մեկը կատարում է, իսկ երկրորդը՝ ստուգում և հակառակը:



Ա  հետևում են ուսուցչի հրահանգներին
և կատարում են հանձնարարված առաջադրանքը:
Աշակերտները միմյանց վերաբերվում են հարգանքով և գործում են կառուցողական, ինչի արդյունքում զարգացնում են սոցիալական կոմպետենցիայի տարրեր

ԶԱ
Գրատախտակ
թղթեր













11.25-11.30
Գիտելիքների ստուգում «Դասակարգում » հնարի միջոցով
15՛
ՈՒ-ն աշակերտներին բաժանում է երեք խմբի և ներկայացնում է առաջադրանքը :
Աշակերտներին տրվում են քարտեր երեք գրպաններով, որոնց վրա գրված է Այնշտայնի հավասարումը ֆոտոէֆեկտի համար: Յուրաքնչյուր գրպանում կա երեքական քարտ, որոնք բնորոշում են տվյալ մեծությունը, սակայն տեղերով փոփոխված են: Աշակերտները պետք է քարտերը դնեն համապատասխան գրպանիկում:
Վերջում յուրաքանչյուր խումբ կազմում է մեկական խնդիր այդ հավասարաման կիրառմամբ և ներկայացնում դասարանին:


Աշակերտները մտածում են խմբով և կատարում աշխատանքը: Խմբային աշխատանքին աշակերտները վերաբերվում են հարգանքով և գործում են կառուցողական, ինչի արդյունքում զարգացնում են սոցիալական կոմպետենցիայի տարրեր:   
Խնդիր կազմելիս աշակերտներն  իրողությունները ճանաչելու և մաթեմատիկական միջոցներով հասկանալու ճանապարհով խմբերում զարգանում են մաթեմատիկական կոմպետենցիայի տարրեր:
ԽԱ

Քարտեր
11.30-11.35
Գիտելիքների ստուգում
Խաղ-վիկտորինա


ՈՒ ներկայացնում է հաջորդ առաջադրանքը վիկտորինայի տեսքով:

·         Ո՞ր երևույթն է կոչվում ֆոտոէֆեկտ:
·         Մեկուսացված էլեկտրաչեզոք ցինկե թիթեղը լուսավորում են անդրամանուշակագույն ճառագայթով: Ի՞նչ նշանի լիցք է ձեռք բերում թիթեղը:
·         Երկու միատեսակ թիթեղներից առաջինը լիցքավորված է դրական լիցքով, իսկ երկրորդը՝ բացասական: Անդրամանուշակագույն ճառագայթների ազդեցությամբ թիթեղներից ո՞րը կարող է լիցքաթափվել:
Աշակերտները մտածում են խմբով և միաժամանակ բարձրացնում են ճիշտ պատասխանը:
Խմբային աշխատանքին աշակերտները վերաբերվում են հարգանքով և գործում են կառուցողական, ինչի արդյունքում զարգացնում են սոցիալական կոմպետենցիայի տարրեր

ԽԱ
Համակարգիչ, ինտերնետ
11.50-11.55
Ամփոփիչ զեկույց
Տնային աշխատանքի հանձնարարում
5՛
Աշակերտները գրավոր պատասխանում են ամփոփիչ զեկույցի հարցերին՝
1.      Ո՞ր երևույթն են անվանում ֆոտոէֆեկտ:
2.      Ի՞նչ է ելքի աշխատանքը:
3.      Գրել Այշտայնի հավասարումը ֆոտոէֆեկտի համար:
Աշակերտների կազմած խնդիրները հանձնարարել տնային աշխատանք:
Ա գրավոր պատասխանում են հարցերին:
ԱԱ






03.02.2020թ.
Դասարան՝ 11բ
Թեմա՝  Գործնական աշխատանք Ֆոտոն թեմայի վերաբերյալ
ՈՒսուցիչ՝ Լ. Թորոսյան     

Ժամանակ
ՈՒսուցչի գործողությունները
Աշակերտի գործողությունները
Աշխատաձև
Նյութ/նշումներ
11.10-11.15
Խթանում
Առաջնորդել/ակտիվացնել
Կողմնորոշել և ուղղորդել դեպի նպատակը տառախաղի օգնությամբ:

ՈՒսուցիչը ողջունում է դասարանին: Աշակերտներին տրվում է առաջադրանք՝ գտնել դասասենյակում թաքցված բոլոր 12 թղթերը և վերծանել լատինական թևավոր խոսքը:

ԳԻՏԵԼԻՔԸ ՈՒԺ Է:
Նախադասությունն ամբողջացնելուց հետո փակցվում է գրատախտակին: Ուսուցիչը ներկայացնում է դասի հետագա ընթացքը:
Աշակերտները նույնպես ողջունում են:
Փնտրում են թղթերը և կազմում նախադասությունը տրված տառերով:

ՈՒ խոսք:

Ա խոսք:


Թղթեր, գրատախտակ:





11.15-11.25
Անդրադարձ ֆոտոնի տեսական նյութին՝ սինկվեյն կոչվող քննադատական մտածողություն զարգացնող հնարի օգնությամբ:
10՛
ՈՒ Ա-երին պարզ հաշվարկով բաժանում է խմբերի:
ՈՒսուցիչը աշակերտներին ներկայացնում է հնարի կանոնները և աշակերտները խմբերով աշխատում են:


Ա  հետևում են ուսուցչի հրահանգներին:
Լրացնում են սինկվեյնի համապատասխան տողերը՝
զարգացնելով լեզվական կոմպետենցիայի տարրեր՝ լեզվի տեղին և նորմատիվ կիրառման միջոցով

ԽԱ
Գրատախտակ
թղթեր












11.25-11.30
Գիտելիքների ստուգում
Խաղ-վիկտորինա 1
10՛
ՈՒ ներկայացնում է առաջին առաջադրանքը վիկտորինայի տեսքով` նախավարժանք մաթեմատիկայից:

·         Արտահայտությունը գրել աստիճանի տեսքով՝ 2*2*2*2*2*2*2*2*2=
·         Ո՞րն է 7 և -10 թվերի գումարի խորանարդի գրառման ճիշտ տարբերակը:
·         Պարզեցնել արտահայտությունը:
·         Տեղադրել ճիշտ արտահայտությունը:
Աշակերտները մտածում են խմբով և միաժամանակ բարձրացնում են ճիշտ պատասխանը: Խմբային աշխատանքին աշակերտները վերաբերվում են հարգանքով և գործում են կառուցողական, ինչի արդյունքում զարգացնում են սոցիալական կոմպետենցիայի տարրեր:   Իրողությունները ճանաչելու և մաթեմատիկական միջոցներով հասկանալու ճանապարհով աշակերտները խմբերում զարգանում են մաթեմատիկական կոմպետենցիայի տարրեր: Յուրաքանչյուր խումբ ավարտին գնահատվում է համապատասխան միավորով:
ԽԱ

Համակարգիչ, ինտերնետ:
11.30-11.35
Գիտելիքների ստուգում
Խաղ-վիկտորինա 2
10՛


ՈՒ ներկայացնում է երկրորդ առաջադրանքը վիկտորինայի տեսքով՝ քվանտային տեսության ծագումը թեմայից, որում ներառված են խնդիրներում կիրառվող բանաձևերը:

·         Ո՞րքան է լույսի հաճախությունը, եթե ֆոտոնի էներգիան E է:
·         Ո՞ր մեծությանն է ուղիղ համեմատական ֆոտոնի էներգիան:
·         Ո՞րքան է Պլանկի հաստատունի արժեքը:
·         Ո՞րքան է լույսի տարածման արագությունը վակուումում:
·         Ո՞րն է ֆոտոնի էներգիայի բանաձևն արտահայտված ալիքի երկարությամբ:
·         Ֆոտոնի իմպուլսը P է: Ո՞րքան է նրա էներգիան:
·         Ո՞րքանով է փոխվում ատոմի իմպուլսը մեկ ֆոտոն կլանելիս:
Աշակերտները մտածում են խմբով և միաժամանակ բարձրացնում են ճիշտ պատասխանը:
Խմբային աշխատանքին աշակերտները վերաբերվում են հարգանքով և գործում են կառուցողական, ինչի արդյունքում զարգացնում են սոցիալական կոմպետենցիայի տարրեր
 Յուրաքանչյուր խումբ ավարտին գնահատվում է համապատասխան միավորով:
ԽԱ
Համակարգիչ, ինտերնետ
11.50-11.55
Ամփոփիչ զեկույց
Տնային աշխատանքի հանձնարարում
10՛
Ամփոփիչ զեկույցի հարցեր՝
·         Ինչ պետք է իմանա  աշակերտը, որպեսզի կկարողանա լուծել ֆոտոն թեմային վերաբերող կարճ պատասխանով առաջադրանքներ:
Հանձնարարել խնդիրներ առաջին շտեմարանից՝ N 2042-2045:
Ա նշում են իրենց տետրերում:





























































































































































30.01.2020թ.
Այսօր իր պլանավորած դասն է պարապել Մ.Ապրեսյանը։ Նա չի մասնակցել սեմինարներին, բայց Լյուսյա Թորոսյանը նրան ներկայացնում է մեթոդները և կոմպետենցիաները, միասին, ինչպես նաև Քրիստիանայի և Լիլիթի հետ մշակում է իր դասի պլանը։ Ստորև Մ.Ապրեսյանի առաջին դասի պլանն է։

Դասարան 10-բ։
Ուսուցիչ Մ.Ապրեսյան
Դասի թեման Մթնոլորտի աղտոտման պատճառները և աղտոտող նյութերը
Դասի մեթոդները ՝ - Ընդհատված ընթերցանություն, սահիկաշար,  ապագայի անիվ, պաստառի պատրաստում,learning.apps։

Զարգացվող կոմպետենցիաներն  են`սոցիալական,սովորել սովորելու կոմպետենցիան:


Ժամանակ
ՈՒսուցչի գործողությունները
Աշակերտի գործողությունները
Աշխատաձև
Նյութ/
նշումներ
Առաջնորդել/ակտիվացնել
Կողմնորոշել և ուղղորդել դեպի նպատակը: 5ր
՛








1.ՈՒսուցիչը ողջունում է դասարանին և աշակերտներին ակտիվացնելու և նրանց ուշադրությունը կենտրոնացնելու  նպատակով հանձնարարում է բաժանված հուշող բառերի օգնությամբ գտնել բանալի բառերը 


Աշակերտները նույնպես ողջունում են և փորձում են գտնել թաքված բառը


ՈՒսուցչի խոսք:



Աշակերտի խոսք:

թերթիկներ







Կողմնորոշել և ուղղորդել 2ր
3.Դիտելով էկրանին ցուցադրված նկարները և դրանք համադրելով բանալի բառերի հետ աշակերտները փորձում են կռահել նոր նյութի վերնագիրը: 
/  Մթնոլորտի աղտոտման պատճառները և աղտոտող նյութերը/  
Ա փորձում են կռահել նոր նյութի վերնագիրը:
Անհատական աշխատանք 
Նկար
Նյութի յուրացում
10ր
Դասարանը բաժանվում է 4 համաֆործակցային խմբի:   
Նոր նյութը բաժանվում է համապատասխան հատվածների և խմբերին  հանձնարարվում՝ է տրված ժամանակի ընթացքում ուսումնասիրել նյութը,  առանձնացնելև տետրերում աղտոտման պատճառները և աղտոտող նյութերը:


Ա հետևում են ուսուցչի հրահանգներին և կատարում են առաջադրանքները սահմանված ժամկետում: 
ԽԱ

Ուսուցիչ կատարում է լրացումնր, պատասխանում է հարցերին
Պաստառ 
թղթեր

Ամրապնդում 20
Դասի հատվածներրը  քննարկվում են , որից հետո կատարվում է նոր գիտելիքների ամրապնդում հարցերի միջոցով:  Հարցերը կազմված են learning. Apps ծրագրով:
https://learningapps.org/display?v=pzu58ead220
Պատասխանում են հարցերին 
ԱԱ
Թղթե դոմինո
10.45-10.50
Ամփոփում 5ր
Ամփոփումն իրականացնել Ապագայի անիվ  մեթոդով ապահովելով նոր նյութում առկա պատճառահետևանքային կապերը:  Ապագայի անիվը կառուցել պաստառի վրա: Տրված խառը նախադասություններից առանձնացնել մթնոլորտի աղտոտման պատճառները և դրանից բխող հետևանքները և այդ նախադասությունները կրող թերթիկները փակցնել պաստառին
Կատարում են առաջադրանքը:
ԱԱ

10.00-10.05
Տնային աշխատանքի հանձնարարում 3ր
ՈՒսուցիչը հանձնարարում է պատրաստել  սալիկաշար 
նոր նյութի շուրջ:





Դասարան ՝ 10
Ուսուցիչ ՝ Ք ․ Գևորգյան
Դասաժամին կիրառվել է

  1. Լեզվական կոմպետենցիան
  2. Սովորելու կոմպետենցիա
  3. Սոցիալական կոմպետենցիա


20.01.2020
Հինգշաբթի օրը պլանավորած դասերը։
















Դասարան՝ 11բ
Թեմա՝ Քվանտային տեսության ծագումը
ՈՒսուցիչ՝ Լ. Թորոսյան      20.01.2020
Ժամանակ
ՈՒսուցչի գործողությունները
Աշակերտի
գործողությունները
Աշխատաձև
Նյութ
/նշումներ
10.10-10.15
Առաջնորդել/ակտիվացնել
Կողմնորոշել և ուղղորդել
դեպի նպատակը:








ՈՒսուցիչը ողջունում է դասարանին և
ակտիվացնող առաջադրանք:
   

Աշակերտներին ուղղում է հարց՝ 
կենտրոնացնելով աշակերտների
ուշադրությունը նկարին:
Ի՞նչ թիվ է թաքնված ավտոկայանատեղում  
կայանված մեքենայի տակ: 
Աշակերտները
նույնպես
ողջունում
են և փորձում
են գտնել
թաքված թիվը:


ՈՒսուցչի
խոսք:



Աշակերտի
խոսք:

Նկար








10.15-10.20
Կողմնորոշել և ուղղորդել


Գ
Յ
Տ
Տ
Ա
Թ
Ն
Ն
Ը
Ծ
ՈՒ
Ի
Ա
Մ
Ն
Ս
Յ
Վ
ՈՒ
Ա
Ե
Ա
Ք


 ՈԻ աշակերտներին հանձնարարում է
վերծանել գլուխկոտրուկում թաքնված  նոր
նյութ վերնագիրը:՝ 
Ա փորձում են
կռահել նոր
նյութի վերնագիրը:
ԶԱ 
Նկար
10.20-10.35
Նյութի յուրացում
10՛
ՈՒսուցիչը աշակերտներին առաջակում է
վերցնել սեղանին դրված թղթիկներից,
որոնց վրա գրված են E, h, v:  Ձևավորվում
է երեք խումբ: Այն աշակերտները, ովքեր
վերցրել են E-ն նստում են մի սեղանի
շուրջ, համապատասխանաբար նաև
h-ը և v-ը:
Նոր նյութը բաժանվում է երեք
հատվածի և մաս-մաս տրվում է խմբերին
և հանձնարարվում՝ ուսումնասիրել նյութը
և առանձնացնել նյութի կարևոր հատվածները:
Որից հետո խմբերին տրվում են բառերի
փունջ և աշակերտները ամբողջացնելով
նախադասությունները փակցնում են
պաստառի համապատասխան տեղում՝
ստանալով քվանտայի տեսության ծագման
շուրջ ինտերակտիվ ցուցապաստառ:
Ա հետևում են
ուսուցչի
հրահանգներին
և կատարում
են առաջադրանք
ները
սահմանված
ժամկետում:
ԽԱ
Պաս
տառ 
թղթեր
10.35-10.45
Ամրապնդում
Դոմինո խաղ
10
Աշակերտները դոմինո խաղի միջոցով
համապատասխանեցնելով ամրապնդում
են նոր նյութը:
Կատարում
են
առաջադ
րանքը:
ԶԱ
Թղթե
դոմինո
10.45-10.50
Ամփոփում
ՈՒսուցիչը աշակերտների միջոցով
ամփոփում է դասը:
Պատասխա
նում են
հարցերին:
ԱԱ

10.00-10.05
Տնային աշխատանքի
հանձնարարում
ՈՒսուցիչը հանձնարարում է պատրաստել 
սալիկաշար 
նոր նյութի շուրջ:




Հայոց լեզվի դաս 10բ դասարանում։ 

Ուսուցիչ Լ.Աբաջյան։ Դասի պլան։

Ժամանակ /դիդակտիկ փուլ
Ուսուցչի գործողություն
Աշակերտի գործողություն
Աշխատաձև
Նյութ

Առաջնորդել/ ակտիվացնել






Կողմնորոշել 
դեպի նպատակ «Բառակազմութ
յուն» խաղ/
Ուղղորդել 
«Ազատ շարադրանք»10՛
















Մշակել/ քննարկել8՛
«Խառնված հերթակա
նություն»







Առաջադ
րանք 2՛




Կիրառում/ «Վեննի դիագրամ»
«Նավակ
ներ»15՛











Ամփոփում 
7՛
«Ցուցապ
աստառ»













Տնային
աշխա
տանքի հանձ
նարարում 1՛



Ուսուցիչը ողջունում է դասարանին և պարզ հաշվարկով դասարանը բաժանում խմբերի։
Տրվում է ուշադրության կենտրոնացման առաջադրանք (Ո՞ր բաժակում է ամենաշատ ջուրը):



Մինչ թեման ներկայացնելը, ուսուցիչը աշակերտներին է բաժանում  նախորդ դասի շուրջ հարցեր, և աշակերտները պատասխանում են հարցերին:
Այնուհետև, աշակերտները իրենց սեղանին գտնում են կպչուն թղթեր, որոնց վրա բառեր են գրված և դրանցով բառ կազմում, որը դասի թեման է:
Ուսուցիչը աշակերտներին մենկաբանում է թեմայի նպատակը`
           Ե՞րբ է փոխառությունը վերածվում օտարաբանության
          Ո՞ր բառերի փոխառումն է անհրաժեշտ

Մինչ բուն նյութին անցնելը ուսուցիչը հանձնարարում է գրել՝
·         ի՞նչ գիտեմ նյութի մասին
·         ի՞նչ կուզեմ իմանալ


Այնուհետև ուսուցիչը խմբերին է բաժանում  նյութը (խառնված հերթականությամբ) և  ժամանակ տրամադրում կարդալու,  խմբի ներսում քննարկման և հաջորդակարգման: 





Ուսուցիչը յուրացվածությունը ստուգում է գործնական առաջադրանքով՝


Ուսուցիչը խմբերին Վեննի դիագրամի միջոցով ներկայացնել օտարաբանության և փոխառության առանձնահատկությունները: Այնուհետև խմբերին բաժանում է տարբեր բարդության առաջադրանքներ և աշակերտները ընտրում են իրենց հմտություններին և կարողություններին համապատասխան վարժությունները և  սկսվում է աշխատանքային գործընթաց:


Ուսուցիչը հանձնարարում է պաստրաստել ցուցապաստառ և դասընթացին ակտիվություն ցուցաբերած խմբին գնահատում: (Գնահատումը կատարվելու է ինչպես խմբի, այնպես էլ խմբի ներսում՝ ըստ աշակերտի կատարած աշխատանքի և կարգապահության):


Էջ 85, վարժություն 12, 13
Աշակերտները նույնպես ողջունում են։
Աշակերտները տեղափողվում են այլ սեղանի մոտ ։
Աշակերտները ընտրում են ճիշտ պատասխանը:



Աշակերտները հետևում են ուսուցչի ներածությանը։




Աշակերտները հետևում են ուսուցչի հրահանգներին:













Նյութը պետք է դասկարգեն տրամաբանական հաջորդականությամբ: Այնուհետև պետք է դուրս գրեն կարոր հատվածները և մեկնաբանեն՝ ինչո՞ւ է նշվածը կարևոր, ինչպես նաև համակարգեն ազատ շարադրանքի կածիքները, և վիճակահանությամբ ընտրված աշակերտը ներկայացնի խմբի կարծիքը:




Աշակերտները համապատասխանեցնում են բառերը. առաջադրանքը բացահայտում է տեսական նյութի յուրացվածությունը գործնականում:


Աշակերտները հետևում են ուսուցչի հրահանգներին և սկսվում է աշխատանքային գործընթաց:









Խմբերը ցուցապաստառի միջոցով հասկանում ենք, թե աշակերտներն ինչպե՞ս են հասկացել թեման:









Աշակերտները նշում են առաջադրանքը





Ուսուցչի խոսք



Աշակերտի խոսք










ԱԽ
ՈւԽ












ԱԽ









ԱԽ






ԱԱ










ԱԱ












ՈւԽ











Գրատախ
տակ




Թղթեր, գրիչներ



















թղթեր, գրիչներ









Համա
ցանց, համա
կարգիչ




Թղթեր, գրիչներ











Թղթեր, գրիչներ













Գիրք, թուղթ, գրիչ


Դասարան՝ 10
Թեմա՝Գոյականի թիվը
ՈՒսուցիչ՝ Ք . Գևորգյան      
Ժամանակ
ՈՒսուցչի գործողությունները
Աշակերտի
գործողությունները
Աշխատաձև
Նյութ և
նշումներ
8-30- 8-35
Առաջնորդել/ակտիվացնել
Կողմնորոշե լև ուղղորդել
դեպի նպատակը:








ՈՒսուցիչը ողջունում է դասարանին, առաջարկում է դասարանումփնտրել թաքնված բառեր:

Աշակերտներին ուղղում է հարց՝ 

  • Ինչ խոսքի մասի նպատկանում այս բառերը:
  • Ուրեմն ինչի մասին է այսօրվա դասը:
  • ՈՒսուցիչը գրատախտակին գրում է դասի վերնագիրը:
Աշակերտները
նույնպես
ողջունում են:



Պատասխանում
են ուսուցչի
հարցերին:

ՈՒսուցչի
խոսք:





Աշակերտի
խոսք:


թղթեր






8.35-8․50
Նյութի յուրացում
15՛
ՈՒ ներկայացնում է նյութը՝ պատրաստվածինտերակտիվ հարցերով:
https://app.playpos.it/player_v2?type=share&bulb_ id=488402&lms_launch=false
Ա դիտում, լսում
են դասը և
պատաս
խանում են
ինտերակտիվ
առաջադ
րանքների
հարցերին:
Տեսադաս՝
վարժություն
ներով

Ինտեր
նետ,
համա
կարգիչ,
թղթեր:
8․50-9․00 Անրապնդում
10՛
Վարժություն – խաղ  (x/o)
X
x
o
X
o
o
X
o
x

Ուցուցիչը   երկու խմբերից մեկին տալիս է x ,
իսկ մյուսին    o  նշանը։
ՈՒսուցիչը ցուցապաստառին ցուցադրում է խաղը ,
որտեղ յուրաքանչյուր թվի
տակ կա առաջադրանք, աշակերտը ընտրում է թիվը
և ճիշտ պատասխանի դեպքում 
այդ թվի տեղում նշվում է տվյալ խմբի նշանը x կամ

ԱԱ
ԽԱ


9․00-9.13
Ամփոփում
Պասառի պատրաստում
13՛
ՈՒ ազատ հաշվարկով  բաժանումէ աշակերտներին 3 խմբերի և ներկայացնում է առաջադրանքը։
Աշակերտները պիտի ուցուցչի տված պաստառը ամբողջացնեն ՝
գրելով տրված գոյականների հոգնակի
թիվը , բացատրեն հոգնակի թվի
գործածության  կանոնը, կազմեն
բառակապակցություն տվյալ
գոյականներով և
բառակապակցությունները
դարձնեն նախադասություն։
Առաջադրանքները
բաշխվում են ըստ խմբի աշակերտների
կարողությունների։Գնահատումը
կատարվում է
ինչպես խմբի ներսում յուրաքանչյուր
աշակեևտի , այնպես էլ խմբային։
C:\Users\Asus\Desktop\pastar.jpg
Ա սկսում է
աշխատան
քային
գործընթաց:
Ա զբաղեց
նում են
իրենց տեղերը ,
պատաս
խանում
են հարցերին:
ԽԱ

ԱԱ
Համակա
րգիչ,
ինտեր
նետ:
9․13-9․15
Տնային աշխատանքի
հանձնարարում
ՈՒ հանձնարարում է դասագրքի
վարժությունները:
Ա նշում են
իրենց
տետրերում:
ԱԱ



                     Այս դասի շրջանակներում աշակերտների մոտ զարգանում են
հետևյալ  առանցքային  կոմպետենցիաները


1 Լեզվական կոմպետենցիա՝
Աշակերտները ոչ միայն իրենց մայրենի լեզվով այլև անգլերեն լեզվով գրավոր և բանավոր
կերպ ինքնուրույն հաղորդակցվում են ըստ նորմատիվ, իմաստային, իրավիճակային և
հասցեատիրոջ համապատասխանության։Նրանք լեզուն գիտակից կերպով կիրառում են
հասարակական կյանքին ակտիվ մասնակցելու և դրա մաս կազմելու համար։Աշակերտները
բացահայտում և ստեղծում են տարատեսակ տեքստեր , այդ թվում նաև մասնագիտական
տեքստեր։Նրանք համարժեք կերպով օգտագործում են տվյալ մասնագիտական լեզուն և
խոսակցական լեզուն։ Աշակերտները պահպանում և հաշվի են առնում ցեպական մայրենի
լեզվի  և օտար լեզուների գեղագիտությունը։
2Սովորելու կոմպետենցիա՝Աշակերտները անհատապես և մյուսների հետ
համագործակցությամբ  շարունակական և հաջողությամբ սովորում և գործում են կյանքի
գիտակցված կերպով ստեղծվող իրավիճակներում։ Նրանք ձևավորում են ժամանակի
արդյունավետ կառավարման սեփական  մոտեցում։Դա ներառում է ինքնակազմակերպում ,
սովորեցնելու և սովորելու անդրադարձում, ինչպես նաև անձի և սովորողների խմբի կողմից
հետևություններ , որոնք վերաբերվում են ուսումնական նպատակներին ։Դա ենթադրում է
նաև , որ աշակերտները պետք է կարողանան գնահատել իրենց և մյուսների ֆիզիկական
և հոգեբանական հնարավորությունները՝ գիտակցելով մարմնական և հոգևոր ուժեղ կողմերը։
Աշակերտները ձեռք են բերում , մշակում են , գնահատում և ներկայացնում տեղեկություններ ,
փոխանակում են դրանք և օգտագործում ինքնուրույն սովորելու , ինչպես նաև անհատական և
հասարակական պահանջների բավարարման համար։ Նրանք օգտագործում են տարատեսակ
մեդիա, թվային գործիքներ և սարքեր։
4 Մեդիա կոմպետենցիա՝
Հասարակության բարդ մեդիա միջավայրի նկատմամբ հիմնավոր և քննադատական
մոտեցման շնորհիվ աշակերտները անդրադարձնում և ձևավորում են մեդիայի սեփական
սպառումը։ Աշակերտները գնահատում են մեդիայի ազդեցությունը սեփական և այլոց
արժեքային պատկերացումների , դիրքորոշումների  և գործողությունների վրա։


5 Սոցիալական կոմպետենցիա՝
Աշակերտները սոցիալական հարաբերություններում իրենց դրսևորում են կառուցողական ,
համերաշխ  և հանդուրժողական և մյուսներին վերաբերվում են ըմբռնումով և
ապրումակցումով։ Այս հիմքի վրա նրանք մյուսների հետ  արդյունավետ համագործակցում
են ։



16.01.2020
Գործնական աշխատանք

Մասնակցելու են 198 ավագ դպրոցի ուսուցիչներ Լ.Աբաջյանը, Լ.Թորոսյանը, Ք.Գևորգյանը, Ս.Խաչատրյանը (գնացել էր 180 դպրոցի խորհրդի նիստին), Ն.Հովսեփյանը, Մ.Ստեփանյանը, Մ.Ապրեսյանը, Լ.Փափազյանը։

Գրում են հունվարի 20-24-ի դասերի պլանները։ Ասում են, որ այսօր ամբողջությամբ չեն վերջացնի։ Ունեն աշխատելու համար 45 րոպե։ Տեսնենք ինչ արդյունք կտան։ Եթե մի դասը պլանավորելու համար չսովորենք ծախսել 45 րոպե և ոչ ավելի, ապա դժվար է լինելու։ Կարծում եմ կամաց-կամաց կսովորենք։








15.01.2020
Սեմինար

Թեման
<Սովորել սովորել։ Մաս 1 և 2>

Գրականություն
Մտածիր ինչպես մաթեմատիկոսը։ Ինչպե՞ս լուծել ցանկացած խնդիր ավելի արագ և ավելի արդյունավետ։ Հեղինակ՝ Բարբարա Օակլի

Մասնակցում են 198 ավագ դպրոցի ուսուցիչներ Լ.Աբաջյանը, Լ.Թորոսյանը, Ք.Գևորգյանը, Ս.Խաչատրյանը, Ն.Հովսեփյանը, Մ.Ստեփանյանը, Մ.Ապրեսյանը, Լ.Փափազյանը և Արամուսի միջնակարգ դպրոցի ուսուցիչ Հ.Սարգսյանը։

Սեմինարը վարում էր դպրոցի տնօրեն Ա.Թորոսյանը

 




10.01.2020
Խորհրդակցություն

Մասնակցում են
Դպրոցի տնօրեն Ա.Թորոսյանը, տնօրենի տեղակալներ Ս.Խաչատրյանը և Ն.Հովսեփյանը, ուսուցիչներ Ք.Գևորգյանը, Լ.Թորոսյանը, Լ.Աբաջյանը։

Օրակարգում

  1. Դասերի համատեղ պլանավորում։
  2. Մենթորություն։
Որոշեցին


  1. Դասերի համատեղ պլանավորոման համար կազմակերպել խմբային աշխատանք յուրաքանչյուր շաբաթվա երեքշաբթի և հինգշաբթի օրերին։ 
  2. Մենթորություն կազմակերպել նույն առարկայի կամ հարակից առարկայի մեկ ուսուցչի հետ։։

Comments