Սեմինար «Նախագծերի մեթոդը» թեմայով:

       2014-թ-ի սեպտեմբերին Երևանի N 198 ավագ դպրոցում Հայոց լեզվի մեթոդմիավորման նախաձեռնությամբ կազմակերպվեց սեմինար «Նախագծերի մեթոդը» թեմայով: 
Այսօր շատ է կարևորվում տեղեկատվական տեխնոլոգիաների դերը դասավանդման ընթացքում: Դրանք լայն հնարավորություն են տալիս աշակերտներին հանդես գալու որպես հետազոտողներ և գիտելիք հայթայթողներ:
Այս առումով բավականին հետաքրքիր է նախագծերի մեթոդը: Սովորողները խմբերով հետազոտում են նախագծային աշխատանքի տարբեր մասերը, ցուցաբերում են ստեղծագործական մոտեցում, և յուրաքանչյուրն իր ներդրումն է ունենում վերջնական արդյունքի ստեղծման գործում:
Ավագ դպրոցում նման աշխատանք կատարելու հնարավորություններն ավելի մեծ են, քանի որ սովորողներն ավելի հասուն են, և ավելի հստակ են նպատակները:
Նախ ստեղծնում են խմբերը: Ընտրվում են թեմաները: Կազմվում է իրականացվող աշխատանքների պլան` նախապատրաստական, ուսումնական և եզրափակիչ փուլերի: Տրվում է որոշակի ժամանակահատված աշխատանքներն իրականացնելու համար:
      Աշակերտները աշխատանքը ներկայացնելու տարբեր ձևեր են մտածում` սլայդներ, ֆիլմ, պաստառ, կարող են հանդես գալ լրատվական որևէ ժանրով (ռեպորտաժ, թղթակցություն, հարցազրույց, ակնարկ): Ընտրությունը կատարում են իրենք` ելնելով կատարած աշխատանքի ընձեռած հնարավորություններից:

     Նախագծերի մեթոդով կատարած աշխատանքների իր փորձը Հայոց լեզվի և գրականության մեթոդմիավորման նիստում աշխատակիցներին ներկայացրեց հայոց լ. և գրակ. ուսուցչուհի Վարդիթեր Հարությունյանը: Մեթոդի մասին համառոտ տեղեկություններ հաղորդելուց հետո նա ցուցադրեց աշակերտների կատարած մի քանի աշխատանքներ: Արտահայտվեց այն կարծիքը, որ նման աշխատանքները խթանում են աշակերտների ինքնազարգացումը, նպաստում սովորողների մասնագիտական կողմնորոշմանը:



Comments