2014թ –ի հոկտեմբերի
21-ին
Երևանի N 198 ավագ դպրոցում
կազմակերպվեց
սեմինար
դպրոցի
ԱԽ անդամների
մասնակցությամբ:
Սեմինարի նպատակն էր`
ա. ծանոթացնել ԱԽ անդամներին իրար ավելի մոտիկից,
բ. հայտնաբերել նախաձեռնություն ցուցաբերող աշակերտներին,
գ. սովորեցնել լսել իրար:
Սեմինարը վարում էին դպրոցի ՄԿԱ տեղակալ Ն. Հովսեփյանը, ներկա էին 8-12-րդ դասարանների ԱԽ նախագահները և ԱԽ անդամները:
Սեմինարի ըթացքում օգտագործվեցին վարժություններ, որոնց նպատակն էր մասնակիցներին հնարավորություն տալ պարզել , թե ինչ պայմաններ են անհրաժեշտ լավ խումբ ձևավորելու համար: Մասնակիցներից ոմանք աչքի ընկան կազմակերպելու և նախաձեռնելու ունակությամբ:
Կազմակերպվեց մտագրոհ<<Ի՞նչ է լսել կարողանալը>>թեմայով: Հաջորդ փուլում կազմակերպվեց դերախաղ:Մասնակիցները բաժանվեցի 3 հոգանոց խմբերի ,որի ժամանակ խմբի անդամներից մեկը պետք է խոսեր ,մյուսը ՝լսեր ,իսկ երրորդը՝ հետևեր :Այս աշխատանքի համար նրանց տրամադրվեց 5 րոպե ժամանակ: Ժամանակի ավարտից հետո մասնակիցները պետք է փոխվեին դերերով: Խմբային աշխատանքի արդյունքում մասնակիցները պարզեցին, թե ինչպիսին պետք է լինի լավ լսողը, և ավարտին մասնակիցներից յուրաքանչյուրը ներկայացրեց լավ լսողի երեք հատկություն,քննարկեցին խմբերում և ընտրած հատկությունները ներկայացրին բոլորին: Սեմինարի ավարտին մասնակիցներն իրենց բաժանված թղթերի վրա գրեցին
• երեք լավ բան,որ սովորեցին այսօր
• երկու հարց
• երկու առաջարկ
Աշակերտները նշեցին ,որ ամենամեծ ձեռքբերումն այն էր ,որ կարողացան ավելի լավ ճանաչել միմյանց ,ձեռք բերեցին լսելու կարողություններ և հմտություններ,ծանոթացան այն հատկանիշներին,որով օժտված է լավ լսողը :
Մասնակիցները ցանկացան ,որ նմանատիպ հանդիպումները լինեն ավելի հաճախակի և հնարավորինս շատ աշակերտներ ընդգրկվեն:
Սեմինարի նպատակն էր`
ա. ծանոթացնել ԱԽ անդամներին իրար ավելի մոտիկից,
բ. հայտնաբերել նախաձեռնություն ցուցաբերող աշակերտներին,
գ. սովորեցնել լսել իրար:
Սեմինարը վարում էին դպրոցի ՄԿԱ տեղակալ Ն. Հովսեփյանը, ներկա էին 8-12-րդ դասարանների ԱԽ նախագահները և ԱԽ անդամները:
Սեմինարի ըթացքում օգտագործվեցին վարժություններ, որոնց նպատակն էր մասնակիցներին հնարավորություն տալ պարզել , թե ինչ պայմաններ են անհրաժեշտ լավ խումբ ձևավորելու համար: Մասնակիցներից ոմանք աչքի ընկան կազմակերպելու և նախաձեռնելու ունակությամբ:
Կազմակերպվեց մտագրոհ<<Ի՞նչ է լսել կարողանալը>>թեմայով: Հաջորդ փուլում կազմակերպվեց դերախաղ:Մասնակիցները բաժանվեցի 3 հոգանոց խմբերի ,որի ժամանակ խմբի անդամներից մեկը պետք է խոսեր ,մյուսը ՝լսեր ,իսկ երրորդը՝ հետևեր :Այս աշխատանքի համար նրանց տրամադրվեց 5 րոպե ժամանակ: Ժամանակի ավարտից հետո մասնակիցները պետք է փոխվեին դերերով: Խմբային աշխատանքի արդյունքում մասնակիցները պարզեցին, թե ինչպիսին պետք է լինի լավ լսողը, և ավարտին մասնակիցներից յուրաքանչյուրը ներկայացրեց լավ լսողի երեք հատկություն,քննարկեցին խմբերում և ընտրած հատկությունները ներկայացրին բոլորին: Սեմինարի ավարտին մասնակիցներն իրենց բաժանված թղթերի վրա գրեցին
• երեք լավ բան,որ սովորեցին այսօր
• երկու հարց
• երկու առաջարկ
Աշակերտները նշեցին ,որ ամենամեծ ձեռքբերումն այն էր ,որ կարողացան ավելի լավ ճանաչել միմյանց ,ձեռք բերեցին լսելու կարողություններ և հմտություններ,ծանոթացան այն հատկանիշներին,որով օժտված է լավ լսողը :
Մասնակիցները ցանկացան ,որ նմանատիպ հանդիպումները լինեն ավելի հաճախակի և հնարավորինս շատ աշակերտներ ընդգրկվեն:
Comments
Post a Comment