ԲԱՑ ԴԱՍ ՔԻՄԻԱ ԱՌԱՐԿԱՅԻՑ

Նոյեմբերի 23-ին 198 ավագ դպրոցում կազմակերպվեց բաց դաս քիմիա առարկայյից: Դասը պլանավորված էր  և անցկացվեց 9-1 դասարանում: Դասի թեման էր,,
,, ԹԹՎԱԾՆԻ ՍՏԱՑՈՒՄԸ  և  ՖԻԶԻԿԱԿԱՆ ՀԱՏԿՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐԸ;..
Դասը վարում էր քիմիայի և կենսաբանության ուսուցչուհի Մարինե Ապրեսյանը:
Դասն անցավ երեխաների հետաքրքրված և ակտիվ մասնակցությամբ :

ԴԱՍԱՐԱՆԸ   9 - րդ դասարան  
ԱՄՍԱԹԻՎ    23.11.2015թ.                 ԴԱՍԻ  ՏԵՎՈՂՈՒԹՅՈՒՆԸ    45 րոպե
ԴԱՍԻ ԹԵՄԱՆ
   ԹԹՎԱԾՆԻ ՍՏԱՑՈՒՄԸ և ՖԻԶԻԿԱԿԱՆ ՀԱՏԿՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐԸ
ԴԱՍԻ  ՆՊԱՏԱԿԸ
Սովորեցնել թթվածնի ստացումը և ֆիզիկական հատկությունները:
Ակնկալվող արդյունքները :   Սովորողը պետք է իմանա
1.հիմնավորի թթվածնի տեղը, դիրքը  պարբերական համակարգում
2.նկարագրի  թթվածնի ֆիզիկական հատկությունները:
3. նկարագրի,  բացատրի թթվածնի ստացման եղանակները:
բ. սոցիալական 
1. . Նպաստել աշակերտների մոտ դասակենտրոն ուշադրության կենտոնացմանը, բոլոր աշակերտներին կարողանալ ներգրավվել դասապրոցեսի մեջ, ձևավորել մեկը մյուսին լսելու, մեկը մյուսից սովորելու կուլտուրա:
ՆՅՈՒԹԵՐ,  ՍԱՐՔԱՎՈՐՈՒՄՆԵՐ
գրատախտակ, պարբերական համակարգ, հարցաթերթիկներ,  ընթացիկ գրառումներ կատարելու համար անհրաժեշտ աշխատանքային թեթթիկներ, կալիումի պտրմանգանատ, փորձանոթներ, գազատար խողովակ մխոցով, շնորհանդես և նրա ցուցադրման համար անհրաժեշտ համակարգիչ:
ԴԱՍԻ ԿԱՀԱՎՈՐԱՆՔԸ
Համակարգչով կահավորված սենյակ, որտեղ կլինեն նաև  Մենդելեևի պարբերական համակարգ,  գրատախտակ,  փորձի համար նախատեսված նյութեր,  խմբային աշխատանքի համար դասավորված սեղաններ:
ԴԱՍԻ  ԸՆԹԱՑՔԸ   /ԽԻԿ ՀԱՄԱԿԱՐԳ/
1. Կատարել հանձնարարված դասի ֆրոնտալ հարցում  տալով շնորհանդեսի միջոցով  կազմված հարցերը: / 5 ր/
1. ԽԹԱՆՄԱՆ ՓՈՒԼ   
Այս փուլի հիմնական նպատակներն են
1.Աշակերտներին  նախապատրաստել նոր նյութի հաղորդմանը,  բացահայտել նոր նյութի վերաբերյալ աշակերտների գիտելիքնրը, ակտիվացնել և ձևավորել գիտելիքներ և հմտություններ ձեռք բերելու ձգտում:
2. Աշակերտներին ներկայացնել լ նոր դասի վերնագիրը: Բաժանել անհատական  ինչ գիտեմ, ինչ իմացա հարցաթերթիկներ և հանձնարարել լրացնել միայն ինչ գիտեմ բաժինը  / 2+3 ր / Խթանելով աշակերտների ուշադրությունը դեպի ուսումնասիրվող նյութը անցնել իմաստի ընկալման փուլ:
2. ԻՄԱՍՏԻ ԸՆԿԱԼՄԱՆ ՓՈՒԼ  /30 ր /
Այս փուլի հիմնական նպատակներն են
1.սովորողների մոտ հետաքրքրության աճի պահպանումը
2. տեղեկատվության ընկալման վերահսկումը
3. իմացական նոր կառույցի ստեղծումը անցած նյութի հիման վրա
Աշակերտներից կազմված 4 համագործակցային խմբերին բաժանել նոր դասի նյութի վերաբերյալ 4 տարբեր առաւադրանքներ ուղղորդող հարցերով: Առաջադրանքը կատարելու համար տրամադրել 4 ր ժամանակ: Խմբերին հանձնարարված ենթաթեմաներն են
1.ԹԹՎԱԾՆԻ ՀԱՅՏՆԱԳՈՐԾՄԱՆ ՊԱՏՄՈՒԹՅՈՒՆԸ
2. ԹԹՎԱԾԻՆԸ  ԲՆՈՒԹՅԱՆ ՄԵՋ
3. ԹԹՎԱԾՆԻ ՏԵՂԸ , ԴԻՐՔԸ  ՊԱՐԲԵՐԱԿԱՆ ՀԱՄԱԿԱՐԳՈՒՄ
4. ԹԹՎԱԾՆԻ  ՖԻԶԻԿԱԿԱՆ  ՀԱՏԿՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐԸ
Հանձնարարված թեմաների ներկայացումից հետո պատասխանել կազմված ամփոփիչ հարցերին, որից հետո  շնորհանդեսի միջոցով ներկայացնել  թթվածնի ստացման գծապատկերը: Երեխաների օգնությամբ պարզաբանել թթվածնի  բնական և արդյունաբերական ստացման եղանակները: Թթվածնի լաբորատոր ստացման եղանակների դուրսբերումը տրված նյութից  հանձնարարել աշակերտներին: 10+5
Սահմանված ժամանակի լրացումից հետո աշակերտների միջոցով ներկայացնել համապատասխան ռեակցիաների հավասարումները նշելով պայմանները:10ր
Այս փուլի վերջում ցուցադրել կալիումի պերմանգանատի քայքայումով թթվածնի լաբոր. Ստացումը  3 ր
  3. ԿՇՌԱԴԱՏՄԱՆ ՓՈՒԼ  / 5 ր/
1. Աշակերտներին բաժանել թթվածնի լաբոր. ստացման հավասարումների ելանյութերն ու վերջնանյութերը խառնված վիճակում և հաննարարել հավաքել ճիշտ հավասարումները 2 ր ընթացքում;
2. լրացնել դասի սկզբում բաժանված հարցաթերթիկի ինչ իմացա բաժինը: 3 ր
 Տնայինաշխատանք-   / 1ր / ---- Աշխատանքային տետրերում պատասխանել դասի վերջում
/էջ 46/ տրված հարցերին:
 ԴԱՍԻՑ ՀԵՏՈ  /վերլուծություն/
1. Որքանով հասա իմ առջև դրված նպատակին:
2. Ճիշտ էին արդյոք ընտրված մեթոդները:
3.որքանով էր իրատեսական ժամանակի  բաշխումը:
4.Ինչը կարելի էր այլ կերպ անել:











Comments