Այսօր 12-րդ դասարանների հետ
1. Ստեղծագործական շարադրություն 12-1 դասարանում. ուսուցիչ Է. Շահնազարյան
2. Զուգահեռ թեմատիկ գրավոր աշխատանքներ ֆիզիկայից /10-4 դաս./, պատմությունից /12-3 դաս./, /անգլերենից 11-2 դաս. /
2. Զուգահեռ թեմատիկ գրավոր աշխատանքներ ֆիզիկայից /10-4 դաս./, պատմությունից /12-3 դաս./, /անգլերենից 11-2 դաս. /
3. Թեմատիկ գրավոր աշխատանք քիմիայից 12-3 դասարանում /խորացված
կենսաքիմիայի հոսք/. ուսուցիչ Լ. Բալայան
4. Զուգահեռ թեմատիկ գրավոր աշխատանքներ անգլերենից և հայոց պատմությունից
/11-1, 12-4 դասարաններ/
5. Ռուսերենը 12-2 դասարանի կիսված խմբում /ուսուցիչ` Ռ. Բաբայան/
6. Անգլերենի դասը 12-2 դասարանում /ուսուցիչ` Ք. Գևորգյան/
1. Ծրագրով առաջադրված ստեղծագործական շարադրությունների թեմաներից /<Հողի կանչը>, <Խոսքի ուժը>, <Կարոտ>/ աշակերտը պետք է ընտրի իր ցանկացածը:
Հայոց լեզվի և գրականության ուսուցիչուհի Է. Շահնազարյանը ներկայացնում է շարադրության ընթացքը և նպատակը.
<Այս պահին մեզ մոտ ստեղծագոծական շարադրություն է: Աշակերտները նախորդ դասերին ուսումնասիրել են ստեղծագործական և վերլուծական շարադրությունների լեզվաոճական առանձնահատկությունները և բառընտրության սկզբունքները:
Շարադրությունը համակցված աշխատանք է, և այս դաշտի վրա պարզ է դառնում, թե ինչպիսի հմտություններ են ձեռք բերել աշակերտները, ինչ հնարքներով և իմացականությամբ են ստեղծում տվյալ վերնագրին ու պահանջին հարիր շարադրանք` թե տեքստ կազմելու, թե ոճ ձևավորելու, ստեզծագործական այլ կարողություններ ու ձիրքեր դրսևորելու մշակած սկզբունքներով:
Այն, որ լուռ աշխատում են, վստահություն է ներշնչում, որ այնուամենայնիվ հաջողություն կա, կա հետաքրքրվածություն:
Սա ինքնին լավ է>:
2. Զուգահեռ թեմատիկ գրավոր աշխատանքներ ֆիզիկայից, պատմությունից, անգլերենից /
3. Թեմատիկ գրավոր աշխատանք քիմիայից 12-3 դասարանում /խորացված
Քիմիայի ուսուցիչ Լ. Բալայանը իր դրական մոտեցումն ունի այսօրինակ թեմատիկ գրավորների հանդեպ.
< Նախ` աշակերտները նախապես պատրաստվում են գրավորին, նրանց տրվում են թեմատիկ գրավորի նվազագույն մակարդակի հարցեր: Նույնիսկ <4> և <5> ստացող աշակերտը ձգտում է հաղթահարել միջին և առավելագույն մակարդակները: Վերջում
ունենում ենք գոհացուցիչ արդյունքներ>:
6. Անգլերենի դասը 12-1 դասարանում /ուսուցիչ` /Ք. Գևորգյան/
Հայոց լեզվի և գրականության ուսուցիչուհի Է. Շահնազարյանը ներկայացնում է շարադրության ընթացքը և նպատակը.
<Այս պահին մեզ մոտ ստեղծագոծական շարադրություն է: Աշակերտները նախորդ դասերին ուսումնասիրել են ստեղծագործական և վերլուծական շարադրությունների լեզվաոճական առանձնահատկությունները և բառընտրության սկզբունքները:
Շարադրությունը համակցված աշխատանք է, և այս դաշտի վրա պարզ է դառնում, թե ինչպիսի հմտություններ են ձեռք բերել աշակերտները, ինչ հնարքներով և իմացականությամբ են ստեղծում տվյալ վերնագրին ու պահանջին հարիր շարադրանք` թե տեքստ կազմելու, թե ոճ ձևավորելու, ստեզծագործական այլ կարողություններ ու ձիրքեր դրսևորելու մշակած սկզբունքներով:
Այն, որ լուռ աշխատում են, վստահություն է ներշնչում, որ այնուամենայնիվ հաջողություն կա, կա հետաքրքրվածություն:
Սա ինքնին լավ է>:
2. Զուգահեռ թեմատիկ գրավոր աշխատանքներ ֆիզիկայից, պատմությունից, անգլերենից /
3. Թեմատիկ գրավոր աշխատանք քիմիայից 12-3 դասարանում /խորացված
կենսաքիմիայի հոսք/
Քիմիայի ուսուցիչ Լ. Բալայանը իր դրական մոտեցումն ունի այսօրինակ թեմատիկ գրավորների հանդեպ.
< Նախ` աշակերտները նախապես պատրաստվում են գրավորին, նրանց տրվում են թեմատիկ գրավորի նվազագույն մակարդակի հարցեր: Նույնիսկ <4> և <5> ստացող աշակերտը ձգտում է հաղթահարել միջին և առավելագույն մակարդակները: Վերջում
ունենում ենք գոհացուցիչ արդյունքներ>:
4. Զուգահեռ թեմատիկ գրավոր աշխատանքներ անգլերենից և հայոց պատմությունից
/11-1, 12-4 դասարաններ/
5. Ռուսերենը 12-1 դասարանի կիսված խմբում /ուսուցիչ` Ռ. Բաբայան/
Դասի թեման` <Հաջողության պատմություն>
Comments
Post a Comment