29.09.2016

Այսօր 12-րդ դասարանների հետ

1. Ստեղծագործական շարադրություն 12-1 դասարանում. ուսուցիչ Է. Շահնազարյան

2. Զուգահեռ թեմատիկ գրավոր աշխատանքներ ֆիզիկայից /10-4 դաս./, պատմությունից /12-3 դաս./, /անգլերենից 11-2 դաս. /


3. Թեմատիկ գրավոր աշխատանք քիմիայից 12-3 դասարանում /խորացված
կենսաքիմիայի հոսք/. ուսուցիչ Լ. Բալայան

4. Զուգահեռ թեմատիկ գրավոր աշխատանքներ անգլերենից և հայոց պատմությունից
/11-1, 12-4 դասարաններ/

5. Ռուսերենը 12-2 դասարանի կիսված խմբում /ուսուցիչ` Ռ. Բաբայան/

6. Անգլերենի դասը 12-2 դասարանում /ուսուցիչ` Ք. Գևորգյան/
  


1. Ծրագրով առաջադրված ստեղծագործական շարադրությունների թեմաներից /<Հողի կանչը>, <Խոսքի ուժը>, <Կարոտ>/ աշակերտը պետք է ընտրի իր ցանկացածը:




Հայոց լեզվի և գրականության ուսուցիչուհի Է. Շահնազարյանը ներկայացնում է շարադրության ընթացքը և նպատակը.


<Այս պահին մեզ մոտ ստեղծագոծական շարադրություն է: Աշակերտները նախորդ դասերին ուսումնասիրել են ստեղծագործական և վերլուծական շարադրությունների լեզվաոճական առանձնահատկությունները և բառընտրության սկզբունքները:
        Շարադրությունը համակցված աշխատանք է, և այս դաշտի վրա պարզ է դառնում, թե ինչպիսի հմտություններ են ձեռք բերել աշակերտները, ինչ հնարքներով և իմացականությամբ են ստեղծում տվյալ վերնագրին ու պահանջին հարիր շարադրանք` թե տեքստ կազմելու, թե ոճ ձևավորելու, ստեզծագործական այլ կարողություններ ու ձիրքեր դրսևորելու մշակած սկզբունքներով:
   Այն, որ լուռ աշխատում են, վստահություն է ներշնչում, որ այնուամենայնիվ հաջողություն կա, կա հետաքրքրվածություն:
    Սա ինքնին լավ է>:



2. Զուգահեռ թեմատիկ գրավոր աշխատանքներ ֆիզիկայից, պատմությունից, անգլերենից /  





3. Թեմատիկ գրավոր աշխատանք քիմիայից 12-3 դասարանում /խորացված


կենսաքիմիայի հոսք/


Քիմիայի ուսուցիչ Լ. Բալայանը իր դրական մոտեցումն ունի այսօրինակ թեմատիկ գրավորների հանդեպ.

< Նախ` աշակերտները նախապես պատրաստվում են գրավորին, նրանց տրվում են թեմատիկ գրավորի նվազագույն մակարդակի հարցեր: Նույնիսկ <4> և <5> ստացող աշակերտը ձգտում է հաղթահարել միջին և առավելագույն մակարդակները: Վերջում 
ունենում ենք գոհացուցիչ արդյունքներ>:




4. Զուգահեռ թեմատիկ գրավոր աշխատանքներ անգլերենից և հայոց պատմությունից
/11-1, 12-4 դասարաններ/







5. Ռուսերենը 12-1 դասարանի կիսված խմբում /ուսուցիչ` Ռ. Բաբայան/












6. Անգլերենի դասը 12-1 դասարանում /ուսուցիչ` /Ք. Գևորգյան/




Դասի թեման` <Հաջողության պատմություն>








Comments