Սեպտեմբերի 15-ը դպրոցում


  1. Այսօր դպրոցում կազմակերպվեց բաց դաս <ԱՊՀ երկրներ> թեմայով:
  2. Կենսաբանության  ֆակուլտետի մարդու և կենդանիների ֆիզիոլոգիայի ամբիոնի դասախոս Նարինե Քսաջիկյանը դաս է վարում 10-րդ դասարանում:



Դպրոցում հաճախ անցկացվում են բաց դասեր բոլոր առարկաներից: Այսօվա բաց դասը պատմությունից է և կրում է <<ԱՊՀ երկրներ>> խորագիրը: Մասնակցում են 10-2 և 10-4 դասարանները:

Բաց դասը սկսված է











        Դասի նպատակները

  1.             Սովոեցնել ԱՊՀ-ի կազմավորման ժամանակաշրջանը և ընդգրկված երկրները
  2.        Սովորեցնել ԱՊՀ անդամ պետությունների միջև համագործակցության շրջանակների տարատեսակները
  Դասի խնդիրները
  1.        Բացատրել ԱՊՀ կազմավորման անհրաժեշտությունը,նշել կարևորությունը որպես համագործակցության  վերափոխված տարբերակ:
  2.       Բացատրել ԱՊՀ անդամ պետությունների միջև կայացող համագործակցության դժվարությունները և տված հնարավորոքւթյունները:
Կազմակերպել մտագրոհ՝ հետևյալ հարցերի շուրջ 
1. Ի°նչ է  ԱՊՀ-ն և ի°նչ է  նշանակում այն: 
2. Ո°ր  երկրներն են ընդգրկված ԱՊՀ-ի կազմում: 
3. Ի°նչ միջոցներով է իրականացվում  ԱՊՀ անդամ երկրների միջև համագործակցությունը: 
Երեխաները  կպչուն թղթերի վրա գրում են վերոնշյալ հարցերի  պատասխանները  և փակցնում եռոտանի գրատախտակին: Ուսուցիչը ամփոփում է  ստացված արդյունքները՝վեր հանելով երեխաների ունեցած նախնական գիտելիքները թեմայի շուրջ: 
Ունեցած գիտելիքները հստակեցնելու  համար  ուսուցիչը  ներկայացնում է  սալիկաշար  ԱՊՀ թեմայով: Ուսուցիչը  ներկայացնում է ԱՊՀ տեղծման պատմությունը,բացատրում երկրների անդամակցության անհրաժեշտությունը,վեր հանում որոշ երկրների՝ԱՊՀ-ի կազմից դուրս գալու պատճառները: 
Երեխաների համագործակցությունը ապահովելու համար  բաժանում ենք խմբերի աշակերտներին: Խմբերից յուրաքանչյուրին տալիս ենք  հանձնարարություն  նախօրոք պատրաստված նյութերով (փազլ տարբերակով) կազմել ԱՊՀ  երկրների ճիշտ դասավորությունը քարտեզի վրա: 
Աշխատանքը  ավարտելուց  հետո  պետք է ամփոփել յուրաքանչյուր խմբի կատարած  աշխատանքը՝հնարավորություն տալով նրանց  ներկայացնելու իրենց  պատրաստած  նյութը: 
Երեխաների նախնական գիտելիքները և դասի ընթացքում ստացած ինֆորմացիան  ամրապնդելու  և հաստատուն դարձնելու նպատակով  հայտորոշիչ թեստի օրինակի միջոցով  պարզել ինչ իմացան ԱՊՀ-ի մասին,ԱՊՀ երկրների անդամակցության մասին, և համագործակցության տարբեր  միջոցների մասին՝համեմատելով նախնական և ստացած գիտելիքները:  

Դպրոցը համագործակցում է ԵՊՀ-ի տարբեր ամբիոնների հետ. այսօրվա հյուրը  Կենսաբանության  ֆակուլտետի մարդու և կենդանիների ֆիզիոլոգիայի ամբիոնի դասախոս Նարինե Քսաջիկյանն է:



Թեման`Կենսաբանության զարգացման պատմական ակնարկ,
                Կենդանի համակարգի հատկանիշները

Comments