1. Ուսուցչի մեկ օրը դպրոցում /Անգլերենի ուսուցչուհի Մ. Ստեփանյան/
2. Ներդպրոցական Շախմատի մրցույթ
3. Դասալսման քննարկում /10-րդ դասարան, կենսաքիմիայի հոսք/
4. Դասղեկ ժամ 11-2 դասարանում /դասղեկ` Գ. Գևորգյան/
5. Այցելություն Մատենադարան
1. Ուսուցչի մեկ օրը դպրոցում /Անգլերենի ուսուցչուհի Մ. Ստեփանյան/
Ավարտել է Բրյուսովի անվան Օտար լեզուների ինստիտուտը 1996 թ.-ին` մանկավարժի որակավորմամբ: Նույն թվականից աշխատում է դպրոցում` որպես անգլերնի ուսուցիչ:
Անցել է բազմաթիվ վերապատրաստումներ կրթության բնագավառում, ունի հավաստագրեր, պատվոգրեր, շնորհակալագրեր:
-Իմ ռոսաց լեզվի և գրականության ուսուցչուհին ինձ համար դարձավ մանկավարժի օրինակ: Նրա շնորհիվ ես ծանոթացել եմ արտասահմանյան գրողների և գրականության հետ: Ես անվերջ կարող եմ պատմել նրա մասին. նա անցկացնում էր անկրկնելի դասեր` դատական գործընթացներով և նմանատիպ դերախաղերով:
Հաղթող ճանաչվեցին Վահագնը, Տիգրանը, Գագիկը, աղջիկներից` Անուշը:
3. Բնագիտական հոսքի 10 րդ դասարանում կատարված դասալսման քննարկում:
Թեման ` Բջջի թաղանթային կառուցվածքը:
4. Դասղեկի ժամ 11-2 դասարանում /դասղեկ` Գ. Գևորգյան/
Թեման` Պայքար թմրամոլության և թմրանյութերի առք ու վաճառքի դեմ:
Նախատեսված ծրագրի համաձայն, յուրաքանչյուր դասարանում պետք է անցկացվի
դասղեկի ժամ`վերը նշված թեմայով:
5. Ամեն տարի դպրոցի 10-րդ դասարանի աշակերտները այցելում են Մատենադարան: Աշակերտներին ուղեկցում էր դասղեկը:
Մատենադարանում
Աշակերտների տպավորությունները
-Մենք այնտեղ տեսանք ամենամեծ և ամենափոքր գրքերը, որոնք պատրաստված էին հորթի կաշվից:
- Ստացանք մեծ տպավորություն, ծանոթացանք 5-րդ դարից մինչև մեր օրերը պահպանված գրքերի մասին, իմացանք թե որան արժեքավոր են դրանք մեր երկրի համար:
- Իմացանք, որ 25 000 գրքից պահպանվել են` 3500-ը:
- Շնորհակալ ենք մեր դասղեկից` մեր գիտելիքները ավելացնելու համար...
2. Ներդպրոցական Շախմատի մրցույթ
3. Դասալսման քննարկում /10-րդ դասարան, կենսաքիմիայի հոսք/
4. Դասղեկ ժամ 11-2 դասարանում /դասղեկ` Գ. Գևորգյան/
5. Այցելություն Մատենադարան
1. Ուսուցչի մեկ օրը դպրոցում /Անգլերենի ուսուցչուհի Մ. Ստեփանյան/
Ավարտել է Բրյուսովի անվան Օտար լեզուների ինստիտուտը 1996 թ.-ին` մանկավարժի որակավորմամբ: Նույն թվականից աշխատում է դպրոցում` որպես անգլերնի ուսուցիչ:
Անցել է բազմաթիվ վերապատրաստումներ կրթության բնագավառում, ունի հավաստագրեր, պատվոգրեր, շնորհակալագրեր:
-Իմ ռոսաց լեզվի և գրականության ուսուցչուհին ինձ համար դարձավ մանկավարժի օրինակ: Նրա շնորհիվ ես ծանոթացել եմ արտասահմանյան գրողների և գրականության հետ: Ես անվերջ կարող եմ պատմել նրա մասին. նա անցկացնում էր անկրկնելի դասեր` դատական գործընթացներով և նմանատիպ դերախաղերով:
-Մանկավարժությունը անընդհատ զարգացող և զարգացնող գործընթաց է: Լինել մանկավարժ, նշանակում է անընդհատ զարգանալ և քայլել ժամանակին համընթաց:
-Այսօր 12-4 դասարանում անցկացրել եմ թեստային աշխատանք: Պատահականության սկզբունքով աշակերտներն իրենք ընտրեցին իրենց թեստերը: Այս աշխատանքը նպատակ ուներ զարգացնելու ուղղագրությունը, բառապաշարը:
10-2 դասարանում քերականությունից գրեցին դիֆերենցված քարտային հանձնարարություններ: Այդպիսով` ես պարզեցի, թե որ աշակերտը որտեղ է թերանում:
2. Ներդպրոցական Շախմատի մրցույթին մասնակցեցին 14 աշակերտ` 3 աղջիկ, 11 տղա
Սա ամենամյա Շախմատի առաջնություն է, որը անցկացվում է նոյեմբերին:
Այստեղ դպրոցի լավագույն շախմատ խաղացողներն են, որոնցից կընտրվի 3 լավագույն խաղացող` հետագայում մասնակցելու համար Շախմատի քաղաքային մրցույթին:
3. Բնագիտական հոսքի 10 րդ դասարանում կատարված դասալսման քննարկում:
Թեման ` Բջջի թաղանթային կառուցվածքը:
Դասալսման քննարկմանը մասնակցում են`
դասավանդող ուսուցիչը, դասղեկը և փոխտնօրենը
4. Դասղեկի ժամ 11-2 դասարանում /դասղեկ` Գ. Գևորգյան/
Թեման` Պայքար թմրամոլության և թմրանյութերի առք ու վաճառքի դեմ:
Նախատեսված ծրագրի համաձայն, յուրաքանչյուր դասարանում պետք է անցկացվի
դասղեկի ժամ`վերը նշված թեմայով:
5. Ամեն տարի դպրոցի 10-րդ դասարանի աշակերտները այցելում են Մատենադարան: Աշակերտներին ուղեկցում էր դասղեկը:
Մատենադարանում
Աշակերտների տպավորությունները
-Մենք այնտեղ տեսանք ամենամեծ և ամենափոքր գրքերը, որոնք պատրաստված էին հորթի կաշվից:
- Ստացանք մեծ տպավորություն, ծանոթացանք 5-րդ դարից մինչև մեր օրերը պահպանված գրքերի մասին, իմացանք թե որան արժեքավոր են դրանք մեր երկրի համար:
- Իմացանք, որ 25 000 գրքից պահպանվել են` 3500-ը:
- Շնորհակալ ենք մեր դասղեկից` մեր գիտելիքները ավելացնելու համար...
Comments
Post a Comment