1.Ուսուցչի մեկ օրը դպրոցում /կենսաբանության ուսուցչուհի Զ. Սիրունյան/
2. Առարկայական մրցույթ-վիկտորինա բնագիտական առարկաներից /186-198 դպրոցներ համագոծակցություն/
3. Դասղեկի ժամ 12-1 դասարան /դասղեկ` Գ. Գևորգյան/
1.Ուսուցչի մեկ օրը դպրոցում /կենսաբանության ուսուցչուհի Զ. Սիրունյան/
Ավարտել է Կիրովականի Մանկավարժական ինստիտուտի Քիմիա-կենսաբանություն ֆակուլտետը 1975 թ.-ին` մանկավարժի որակավորմամբ: Վերապատրաստվել է բազմաթիվ կրթական ծրագրերով, ստացել է <Կոլեկտիվ ուսուցման> մեթոդի վերապատրաստող ուսուցչի որակավորում, Ավագ դպրոցի կենսաբանության ծրագրերի համահեղինակ է: <Կրթության որակ և համապատասխանություն և համապատասխանություն> ծրագրի շրջանակներում իրականացվող մեթոդական առաջարկություն ուսուցիչներին> ուղեցույցի համահեղինակ:
Այս դպրոցում աշխատում է հիմնադրման օրվանից: Եղել է փոխտնօրեն և կենսաբանության մեթոդմիավորման նախագահ: 2015 թ.- ին ճանաչվել է դպրոցի լավագույն ուսուցչուհի:
-Դպրոցն իմ կյանքի հիմնական մասն է: Ես միշտ կարևորել եմ ուսուցումը, բայց շատ բարձր եմ գնահատել դաստիարակությունը: Իմ նախկին աշակերտներն այսօր աշխատում են հենց այս դպրոցում, շատերը Երևանի լավագույն կլինիկաներում վիրաբույժներ, սրտաբաններ, ատամնաբույժներ են, ես հպարտ եմ նրանց մարդկային որակներով:
- Ճիշտ է, դպրոցում տեղի է ունեցել սերնդափոխություն, բայց պահպանվել են մեր դպրոցի լավագույն ավանդույթները` դրանք փոխանցվել են սերնդեսերունդ: Դրան նպաստել է այն հանգամանքը, որ նոր սերնդի ուսուցիչները հիմնականում այս դպրոցի շրջանավարտներ:
-Թեև դպրոցում պահպանվել է հինը, բայց նորի պահանջը միշտ էլ կա: Լավագույն փորձի մուտքը դպրոց, ուսուցիչների աշխատասիրությունը, անընդհատ կատարելագործվելու ցանկությունը:
Իմ խորհուրդն է գործընկերներիս` չծուլանալ, լինել արդարացի, պահանջկոտ, պրպտող և, անպայման, ունենալ չափի զգացողություն, դա մանկավարժի համար շատ կարևոր է:
-Ես այսօր դասավանդել եմ բնագիտական հոսքի 12-3 դասարանում:
Թեման` Օրգանիզմների միջև փոխհարաբերությունների ձևերն էր: Տրվեց ինքնուրույն աշխատանք: Մինչ նոր թեմայի մատուցումը, կատարվեց հարցում նյութի մասին: Մատուցման այդ ձևը կոչվում է ԳՈՒՍ-ի մեթոդ` գիտեմ-ուզում եմ իմանալ-սովորեցի: Աշակերտները կարողացան շատ լավ ընդհանրացումներ կատարել` կապ հաստատել իրենց ունեցած գիտելիքների և նորի միջև: Տանը հանձնարարվեց թեստայի աշխատանք կատարել:
Առանձնապես ինձ գոհացրեցին Դաշտոյան Անահիտը, Մակյան Անիտան:
2. Առարկայական մրցույթ-վիկտորինա բնագիտական առարկաներից /186-198 դպրոցների համագործակցություն/
Էլեկտրոնային գրատախտակի միջոցով` Online տարբերակով հնարավորություն եղավ վերահսկել վիկտորինայի ընթացքը և արդյունքները: Օգտգործվեցին Socrative կայքի հնարավորությունները:
Յուրաքանչյուր խմբի համար կազմվել է թեստ, որն էլեկտրոնային գրատախտակի վրա առանձնացված էր տարբեր գույներով:
-Նման առարկայական մրցույթները աշակերտների մոտ սեր, պատասխանատվություն և սովորելու ցանկություն են առաւջացնում: Մենք դա տեսնում ենք մեր դպրոցի աշակերտների մոտ: Նմանօրինակ մրցույթ-վիկտորինաները անցկացվում են ՏՀՏ-ների կիրառմամբ, որն ավելի հետաքրքիր է դարձնում մրցույթի ամբողջ ընթացքը:
Ա. Բաղդասարյան
/Քիմիայի ուսուցիչ, 186 դպրոց/
3. Դասղեկի ժամ 12-1 դասարան /դասղեկ` Գ. Գևորգյան/
2. Առարկայական մրցույթ-վիկտորինա բնագիտական առարկաներից /186-198 դպրոցներ համագոծակցություն/
3. Դասղեկի ժամ 12-1 դասարան /դասղեկ` Գ. Գևորգյան/
1.Ուսուցչի մեկ օրը դպրոցում /կենսաբանության ուսուցչուհի Զ. Սիրունյան/
Ավարտել է Կիրովականի Մանկավարժական ինստիտուտի Քիմիա-կենսաբանություն ֆակուլտետը 1975 թ.-ին` մանկավարժի որակավորմամբ: Վերապատրաստվել է բազմաթիվ կրթական ծրագրերով, ստացել է <Կոլեկտիվ ուսուցման> մեթոդի վերապատրաստող ուսուցչի որակավորում, Ավագ դպրոցի կենսաբանության ծրագրերի համահեղինակ է: <Կրթության որակ և համապատասխանություն և համապատասխանություն> ծրագրի շրջանակներում իրականացվող մեթոդական առաջարկություն ուսուցիչներին> ուղեցույցի համահեղինակ:
Այս դպրոցում աշխատում է հիմնադրման օրվանից: Եղել է փոխտնօրեն և կենսաբանության մեթոդմիավորման նախագահ: 2015 թ.- ին ճանաչվել է դպրոցի լավագույն ուսուցչուհի:
Վաստակաշատ ուսուցչուհու հավաստագրերի, վկայականների,
պատվոգրերի մի փոքր մասը
- Ճիշտ է, դպրոցում տեղի է ունեցել սերնդափոխություն, բայց պահպանվել են մեր դպրոցի լավագույն ավանդույթները` դրանք փոխանցվել են սերնդեսերունդ: Դրան նպաստել է այն հանգամանքը, որ նոր սերնդի ուսուցիչները հիմնականում այս դպրոցի շրջանավարտներ:
-Թեև դպրոցում պահպանվել է հինը, բայց նորի պահանջը միշտ էլ կա: Լավագույն փորձի մուտքը դպրոց, ուսուցիչների աշխատասիրությունը, անընդհատ կատարելագործվելու ցանկությունը:
Իմ խորհուրդն է գործընկերներիս` չծուլանալ, լինել արդարացի, պահանջկոտ, պրպտող և, անպայման, ունենալ չափի զգացողություն, դա մանկավարժի համար շատ կարևոր է:
-Ես այսօր դասավանդել եմ բնագիտական հոսքի 12-3 դասարանում:
Թեման` Օրգանիզմների միջև փոխհարաբերությունների ձևերն էր: Տրվեց ինքնուրույն աշխատանք: Մինչ նոր թեմայի մատուցումը, կատարվեց հարցում նյութի մասին: Մատուցման այդ ձևը կոչվում է ԳՈՒՍ-ի մեթոդ` գիտեմ-ուզում եմ իմանալ-սովորեցի: Աշակերտները կարողացան շատ լավ ընդհանրացումներ կատարել` կապ հաստատել իրենց ունեցած գիտելիքների և նորի միջև: Տանը հանձնարարվեց թեստայի աշխատանք կատարել:
Առանձնապես ինձ գոհացրեցին Դաշտոյան Անահիտը, Մակյան Անիտան:
Էլեկտրոնային գրատախտակի միջոցով` Online տարբերակով հնարավորություն եղավ վերահսկել վիկտորինայի ընթացքը և արդյունքները: Օգտգործվեցին Socrative կայքի հնարավորությունները:
Աշակերտները թվով 26-ն են /12-ը` հարակից 186 դպրոցից/ խմբերը` 5:
Բնագիտական ուրաքանչյուր առարկայից առաջադրվել էր 4-ական հարց: Յուրաքանչյուր խմբի համար կազմվել է թեստ, որն էլեկտրոնային գրատախտակի վրա առանձնացված էր տարբեր գույներով:
Վիկտորինայի ընթացքը`
բնագիտական առարկաների ուսուցիչների
կազմակերպմամբ
բնագիտական առարկաների ուսուցիչների
կազմակերպմամբ
Հաղթող թիմը
-Նման առարկայական մրցույթները աշակերտների մոտ սեր, պատասխանատվություն և սովորելու ցանկություն են առաւջացնում: Մենք դա տեսնում ենք մեր դպրոցի աշակերտների մոտ: Նմանօրինակ մրցույթ-վիկտորինաները անցկացվում են ՏՀՏ-ների կիրառմամբ, որն ավելի հետաքրքիր է դարձնում մրցույթի ամբողջ ընթացքը:
Ա. Բաղդասարյան
/Քիմիայի ուսուցիչ, 186 դպրոց/
3. Դասղեկի ժամ 12-1 դասարան /դասղեկ` Գ. Գևորգյան/
Թեման` Պայքար թմրամոլության և թմրանյութերի
առք ու վաճառքի դեմ
առք ու վաճառքի դեմ
Comments
Post a Comment