1. <Աջակցություն Հայաստանի հանրակրթական դպրոցներում և համալսարաններում ԵՄ-ի մասին դասընթացների կազմակերպմանը> ծրագրի մասնակից դպրոցների վերապատրաստումներ
Օր երկրորդ - 26.11.2016թ.
2. Ֆիզմաթ հոսքում դասավանդող ուսուցիչների խորհրդակցություն
3. Դաս <Ժողովրդավարություն> թեմայով` հարակից 186 դպրոցում
1. <Աջակցություն Հայաստանի հանրակրթական դպրոցներում և համալսարաններում ԵՄ-ի մասին դասընթացների կազմակերպմանը> ծրագրի մասնակից դպրոցների վերապատրաստումներ
Օր 2-րդ
26.11.2016թ.
Վերապատրաստման առաջին հատվածում դպրոցի տնօրեն Ա. Թորոսյանը ներկայացրեց Յամմերը, որպես դասավանդման, հաղորդակցության և համագործակցության միջավայր: Այն աշխատանքային գործիք է կրթության ոլորտում, որը հնարավորություն է տալիս փակ տարածքում դասապրոցեը կազմակերպել օնլայն տիրույթում, իրականացնել կրթությունը նաև դպրոցից դուրս:
Երկրորդ հատվածում դպրոցի տնօրեն Ա. Թորոսյանը և ծրագրի փորձագետ Արայիկ Նավոյանը Ներկայացրեցին Եվրոպական միության երկրների ուսումնական հաստատությունների հետ համագործակցության ծրագրերի ֆինանսավորման հնարավուությունները / eTwinning, Erasmus+/:
Վերապատրաստվող ուսուցիչներին հանձնարարվեց պատրաստել պաստառների մրցույթ և ներկայացվեց համապատասխան ծրագիր`
դպրոցները պետք է ստեղծեն պաստառ <Ես ֆրանսիացի եմ `ԵՄ քաղաքացի> թեմայով: Ամեն դպրոց <ֆրանսիացի> բառի փոխարեն գրում է իր երկիրը: Պաստառները պետք է ներառեն անդամ երկրի պատմության, մշակույթի, ԵՄ-ի անդամության վերաբերյալ տեղեկատվություն: Պաստառները ներկայացվելու են ԴԿՄ կայքում, որն էլ անցնելու է քվեարկության փուլ:
Պաստառները կցուցադրվեն Եվրոպայի օրվան նվիրված միջոցառման ժամանակ:
2. Տնօրեն Ա. Թորոսյանը հրավիրել էր ֆիզմաթ հոսքում դասավանդող ուսուցիչների խորհրդակցություն: Ուսուցիչներին հանձնարարվեց պատրաստել պրեզենտացիաներ ամփոփիչ թեմաների վերաբերյալ, դժվարության դեպքում տնօրենը խոստացավ իր աջակցությունը:
Բնագիտական առարկաներից /ֆիզիկա, կենսաբանություն, աշխարհագրություն, քիմիա/ ուսուցիչներին հանձնարարվեց տալ լաբորատոր աշխատանք:
3. Մեր դպրոցի պատմության և հասարակագիտության ուսուցիչներ Լ. Գրիգորյանը և Լ. Փափազյանը <Ժողովրդավարություն> թեմայով հերթական դասն անցկացրեցին 186 դպրոցի 9-րդ դասարանում: Դասն անցավ խմբային մեթոդով
Դասի կառուցվածքը`
Առաջին մաս- Ցուցադրվեց տեսաֆիլմ <Ժողովրդավարություն> թեմայով
Երկրորդ մաս- Լ. Փափազյանը ներկայացրեց պրեզենտացիա <Ժողովրդավարություն>
թեմայով
Երրորդ մաս - Լ. Գրիգորյանը կազմակերպեց խմբային խաղ` <Անիվ>, պահանջը `
շրջանակների մեջ գրել երեք հիմնական գաղափարները` ինքս ինձ հետ, ընկերներիս հետ, շրջապատող աշխարհի հետ, բնորոշող մեկական
բառ: Բառ-բանալին գտնել տրված ասացվածքի մեջ:
Չորրորդ մաս- Յուրաքանչյուր խումբ ներկայացրեց իր աշխատանքը, դրանք քննարկվեցին առանձին- առանձի: Ուսուցիչն հայտնեց իր կարծիքը և
ամփոփեց դասը:
Օր երկրորդ - 26.11.2016թ.
2. Ֆիզմաթ հոսքում դասավանդող ուսուցիչների խորհրդակցություն
3. Դաս <Ժողովրդավարություն> թեմայով` հարակից 186 դպրոցում
1. <Աջակցություն Հայաստանի հանրակրթական դպրոցներում և համալսարաններում ԵՄ-ի մասին դասընթացների կազմակերպմանը> ծրագրի մասնակից դպրոցների վերապատրաստումներ
Օր 2-րդ
26.11.2016թ.
Վերապատրաստման առաջին հատվածում դպրոցի տնօրեն Ա. Թորոսյանը ներկայացրեց Յամմերը, որպես դասավանդման, հաղորդակցության և համագործակցության միջավայր: Այն աշխատանքային գործիք է կրթության ոլորտում, որը հնարավորություն է տալիս փակ տարածքում դասապրոցեը կազմակերպել օնլայն տիրույթում, իրականացնել կրթությունը նաև դպրոցից դուրս:
<Աջակցություն Հայաստանի հանրակրթական դպրոցներում և համալսարաններում ԵՄ-ի մասին դասընթացների կազմակերպմանը> ծրագրի մասնակից դպրոցների վերապատրաստումներ
Օր երկրորդ - 26.11.2016թ.
Երկրորդ հատվածում դպրոցի տնօրեն Ա. Թորոսյանը և ծրագրի փորձագետ Արայիկ Նավոյանը Ներկայացրեցին Եվրոպական միության երկրների ուսումնական հաստատությունների հետ համագործակցության ծրագրերի ֆինանսավորման հնարավուությունները / eTwinning, Erasmus+/:
դպրոցները պետք է ստեղծեն պաստառ <Ես ֆրանսիացի եմ `ԵՄ քաղաքացի> թեմայով: Ամեն դպրոց <ֆրանսիացի> բառի փոխարեն գրում է իր երկիրը: Պաստառները պետք է ներառեն անդամ երկրի պատմության, մշակույթի, ԵՄ-ի անդամության վերաբերյալ տեղեկատվություն: Պաստառները ներկայացվելու են ԴԿՄ կայքում, որն էլ անցնելու է քվեարկության փուլ:
Պաստառները կցուցադրվեն Եվրոպայի օրվան նվիրված միջոցառման ժամանակ:
2. Տնօրեն Ա. Թորոսյանը հրավիրել էր ֆիզմաթ հոսքում դասավանդող ուսուցիչների խորհրդակցություն: Ուսուցիչներին հանձնարարվեց պատրաստել պրեզենտացիաներ ամփոփիչ թեմաների վերաբերյալ, դժվարության դեպքում տնօրենը խոստացավ իր աջակցությունը:
Բնագիտական առարկաներից /ֆիզիկա, կենսաբանություն, աշխարհագրություն, քիմիա/ ուսուցիչներին հանձնարարվեց տալ լաբորատոր աշխատանք:
Ֆիզմաթ հոսքում դասավանդող ուսուցիչների
խորհրդակցություն
3. Մեր դպրոցի պատմության և հասարակագիտության ուսուցիչներ Լ. Գրիգորյանը և Լ. Փափազյանը <Ժողովրդավարություն> թեմայով հերթական դասն անցկացրեցին 186 դպրոցի 9-րդ դասարանում: Դասն անցավ խմբային մեթոդով
Դասի կառուցվածքը`
Առաջին մաս- Ցուցադրվեց տեսաֆիլմ <Ժողովրդավարություն> թեմայով
Երկրորդ մաս- Լ. Փափազյանը ներկայացրեց պրեզենտացիա <Ժողովրդավարություն>
թեմայով
Երրորդ մաս - Լ. Գրիգորյանը կազմակերպեց խմբային խաղ` <Անիվ>, պահանջը `
շրջանակների մեջ գրել երեք հիմնական գաղափարները` ինքս ինձ հետ, ընկերներիս հետ, շրջապատող աշխարհի հետ, բնորոշող մեկական
բառ: Բառ-բանալին գտնել տրված ասացվածքի մեջ:
Չորրորդ մաս- Յուրաքանչյուր խումբ ներկայացրեց իր աշխատանքը, դրանք քննարկվեցին առանձին- առանձի: Ուսուցիչն հայտնեց իր կարծիքը և
ամփոփեց դասը:
Խմբային դաս 186 դպրոցում,
դասը վարում են Լ. Գրիգորյանը, Լ. Փափազյանը
Comments
Post a Comment