29.11.2016թ.


1. Ոսուցչի մեկ օրը դպրոցում /Հայոց լեզվի և գրականության ուսուցչուհի Գ. Ղազարյան/

2. Հերթական այցը Մատենադարան. այս անգամ 10-4 և 11-1 դասարանները

3. ֆակուլտատիվ պարապմունք ֆիզիկաիկայից



1. Ոսուցչի մեկ օրը դպրոցում /Հայոց լեզվի և գրականության ուսուցչուհի Գ. Ղազարյան/

Ավարտել ԵՊՀ-ի բանասիրական ֆակուլտետը 1989թ.-ին` ուսուցչի որակավորմամբ:
 Այս դպրոցում է 1986թ.-ից:








 Կրթական ծրագրերի, վերապատրաստման
 տարբեր դասընթացների հավաստագրեր,
պատվոգրեր, շնորհակալագրեր




  -Մանկավարժությունն ինձ համար կոչում է:
Մեծացել եմ մանկավարժի ընտանիքում. ինձ համար մանկավարժի օրինակ եղել են իմ ծնողները: Ես նրանցից տեսել եմ պատասխանատվության մեծ զգացողություն, նվիրվածություն իրենց գործին, հոգատարություն: Սրանք այն արժեքներն են, որ երբեք չեն փոխվում, իսկ այսօրվա մանկավարժական աշխարհում ավելացել է նոր սերնդի հետ նոր որակները գնահատելու կարողությունը: Դա պետք է արվի հնի ու նորի սահուն համադրությամբ:
- ԻՆձ համար շատ կարևոր մարդկային արժեք է նվիրվածությունը աշխատանքին, կոչմանը հավատարիմ լինելը:






                            - Ես գնահատում եմ աշակերտի մեջ նոր մարդ տեսնելու ուսուցչի կարողությունը, պետք է կարողանալ երեխայի մեջ գտնել լավը, դրականը և հենվել դրա վրա, պետք է օգնել, հնարավորություն տալ ինքնադրսևորվելու: 
Մարդ դաստիարակելու, սերունդ կրթելու գործում մեզ օգնում է գրականությունը:




Հայոց լեզու 10-րդ դասարանում


-Այսօր ես պարապել եմ 10 և 12-րդ դասարաններում:
12-րդ դասարանում ամփոփեցինք Ձևաբանություն բաժինը, թեման` Գոյական: 
Խմբային աշխատանքով բացատրեցի գոյականի քերականական տարրերը`տեսակը, թիվը, հոլովը, հոլովումը, հիմնավորեցի շտեմարանի երրորդ բաժնի թեստային առաջադրանքներով:
Այս դասարանում ինձ գոհացրեցին Հակոբյան Անահիտը, Խոսրովյան Էլինան, Վիրաբյան Կարենը, Խաչատրյան Տուֆինան:

10-րդ դասարանում թեման`  Բաղաձայնների ուղղագրությունն էր / Վ-ֆ, Հ /: Դասը սկսվեց մտագրոհով:  Զույգերով, կանոնների հիման վրա դասակարգեցին  առաջադրանքի ուղղագրական բառերը: Կատարած աշխատանքի շնորհիվ, աշակերտները հանգեցին նյութի ընկալմանը:  Դասարանում աշխատեցին բոլորը, առանձնապես աչքի ընկան Լենան, Սոնան, Ռուբենը, Արամը, Վիգենը, Անահիտը:






-Ինձ միշտ ուղեկցում է Հ. Թումանյանի խոսքը. <Դպրոցը գրականության հիմքն է, իսկ գրականությունը` դպրոցի բովանդակությունը>: 
Ամենայն հայոց բանաստեղծի պատգամի համաձայն` մաքուր պահենք մեր սաների հոգիները` մաքուր ու լիքը, նրանց փոխանցենք ամենաբարի ու ամենալավ զգացողությունները, որ աշխարհին ու մարդուն նայեն բարի սրտով ու պայծառ հայացքով:




2. Հերթական այցը Մատենադարան. այս անգամ 10-1, 10-4 և 11-1 դասարանները հայոց լեզվի և գրականության ուսուցչուհի Գ.Ղազարյանի հետ:





 

3. ֆակուլտատիվ պարապմունք ֆիզիկաիկայից /10-րդ դասարան/, անցկացրեց ԵՊՀ- ի դասախոս Ի. Հարությունյանը




Տատանողական շարժում`խնդիրների լուծում


Comments