1. Ուսուցչի մեկ օրը դպրոցում /Պատմության ուսուցչուհի Ա. Ասլիբեկյան/
2. ԵՊՄՀ - ի Սկզբնական կրթության ֆակուլտետի բանավեճի ակումբ,
մասնակցում են նույն ֆակուլտետի ուսանողները և մեր դպրոցի 10 և 11-րդ դասարանների աշակերտները
3. Դասղեկի ժամ 12-4 դասարանում /դասղեկ` Ա. Մելիքյան/
1. Ուսուցչի մեկ օրը դպրոցում /Պատմության ուսուցչուհի Ա. Ասլիբեկյան/
Ավարտել է ԵՊՀ -ի Պատմության ֆակուլտետը 2006 թ.-ին գերազանցության դիպլովով` ուսուցչի որակավորմամբ: Մանկավարժական գործունեության ընթացքում մասնակցել կրթական ոլորտում տարբեր վերապատրաստումների, ստացել է հավաստագրեր, պատվոգրեր, շնորհակալագրեր:
- Ինձ համար ուսուցչի օրինակ դարձավ իմ հայոց լեզվի և գրականության ուսուցչուհին, ով օժտված էր մարդկային բարձր հատկանիշներով, անսպառ գիտելիքներով: Նա սիրով փոխանցում էր իր գիտելիքները և մղում ինքնուրույն հետազոտական աշխատանքի:
2. ԵՊՄՀ - ի Սկզբնական կրթության ֆակուլտետի բանավեճի ակումբը մեր դպրոցում են: Մասնակցում են Նախադպրոցական մանկավարժության և մեթոդիկայի, Նախադպրոցական մանկավարժության և հոգեբանության երրորդ կուրսի ուսանողների և մեր դպրոցի 10 և 11-րդ դասարանների աշակերտները:
Բանավեճի թեման` Դպրոցում ձեռք բերված գիտելիքները բավարար չեն ԲՈՒՀ ընդունվելու համար:
Դեմ և կողմը որոշվեց պատահականության սկզբունքով.
Կողմ- ուսանողներ
Դեմ - աշակերտներ
2. ԵՊՄՀ - ի Սկզբնական կրթության ֆակուլտետի բանավեճի ակումբ,
մասնակցում են նույն ֆակուլտետի ուսանողները և մեր դպրոցի 10 և 11-րդ դասարանների աշակերտները
3. Դասղեկի ժամ 12-4 դասարանում /դասղեկ` Ա. Մելիքյան/
1. Ուսուցչի մեկ օրը դպրոցում /Պատմության ուսուցչուհի Ա. Ասլիբեկյան/
Ավարտել է ԵՊՀ -ի Պատմության ֆակուլտետը 2006 թ.-ին գերազանցության դիպլովով` ուսուցչի որակավորմամբ: Մանկավարժական գործունեության ընթացքում մասնակցել կրթական ոլորտում տարբեր վերապատրաստումների, ստացել է հավաստագրեր, պատվոգրեր, շնորհակալագրեր:
- Ինձ համար ուսուցչի օրինակ դարձավ իմ հայոց լեզվի և գրականության ուսուցչուհին, ով օժտված էր մարդկային բարձր հատկանիշներով, անսպառ գիտելիքներով: Նա սիրով փոխանցում էր իր գիտելիքները և մղում ինքնուրույն հետազոտական աշխատանքի:
- Ուսուցիչ լինելն ինձ համար պատասխանատու աշխատանք է, քանի որ գործ ունեմ մատաղ սերնդի հետ, ուստի պիտի կարողանամ լավ օրինակ ծառայել, կրթել և մեծ կյանք ճանապարհել սաներիս:
Ոչինչ հեշտությամբ չի տրվում մարդուն: Ուսուցիչ լինելու համար ինձ համար պահանջվել է մեծ աշխատասիրություն, կամքի ուժ, նպատակասլացություն և համբերություն:
Պատմություն 10-3 դասարանում
-Այսօր դասավանդել եմ 10-3 դասարանում : Դասի թեման էր <Չինաստանը և Հնդկաստանը նոր հարյուամյակի սկզբներին>: Խմբային աշխատանքի միջոցով բացատրեցի նոր դասը: Հանձնարարվեց նյութը յուրաքնչյուր խմբի և փուլ առ փուլ գնացինք առաջ: Այնուհետև, ամփոփվեց նոր դասը և տրվեց տնային առաջադրանք:
Բանավեճի թեման` Դպրոցում ձեռք բերված գիտելիքները բավարար չեն ԲՈՒՀ ընդունվելու համար:
Դեմ և կողմը որոշվեց պատահականության սկզբունքով.
Կողմ- ուսանողներ
Դեմ - աշակերտներ
Բանավիճող երկու կողմերը
ԵՊՄՀ-ի Սկզբնական կրթության ֆակուլտետի ուսանողներ,
բանավեճի ղեկավար Լ. Չոբանյան
198 ավագ դպրոցի բավնավեճի ակումբի մասնակիցներ,
ղեկավար` Ա. Նիազյան
Անկախ ժյուրի
Կողմերը քննարկեցին հարցը բոլոր տեսանկյուններից, հակառակ կողմերն արտահայտեցին բանավեճին բնորոշ իրարամերժ կարծիքներ, բերվեցին հավաստի և ոչ հավաստի փաստարկներ:
ԵՊՄՀ-ի Սկզբնական կրթության ֆակուլտետի
բանավեճի ակումբի ղեկավար Լ. Չոբանյան
3. Դասղեկի ժամ 12-4 դասարանում /դասղեկ` Ա. Մելիքյան/
Թեման` Թմրամոլության և թմրամիջոցների ապօրինի շրջանառության դեմ պայքարը
Խոսվեց դեռահասների և երիտասարդների շրջանում թմրամիջոցների և վնասակար այլ գործոնների մասին, որոնք կարող են խաթարել մարդու կյանքը:
12-4 դասարան, դասղեկ` Ա. Մելիքյան
Comments
Post a Comment