1. Ուսուցչի մեկ օրը դպրոցում /Հայոց լեզվի և գրականության ուսուցչուհի Վ. Հարությունյան/
2. Կիսամյակային գրավոր աշխատանք երկրաչափությունից
1. Ուսուցչի մեկ օրը դպրոցում /Հայոց լեզվի և գրականության ուսուցչուհի Վ. Հարությունյան/
-Մանկավարժությունն ինձ համար նախևառաջ սիրելի աշխատանք է:
... Չեմ երազել մանկավարժ դառնալ: Բանասիրությունն իբրև մասնագիտություն ընտրել եմ` օրինակ ունենալով իմ սիրելի ուսուցչին, ով մեր մեջ դաստիարակում էր սեր հայրենիքի, մայրենի լեզվի և գրականության նկատմամբ: Այնպես ստացվեց, որ ընդունվեցի ԵՊՀ-ի բանասիրական ֆակուլտետի երեկոյան բաժին և, մասնագիտությամբ աշխատելը պարտադիր էր: Իմ դպրոցի տնօրենն ինձ հրավիրեց աշխատելու, որպես ավագ ջոկատավար: Աշակերտների հետ աշխատելը պարտադիր էր և, ես կամաց-կամաց կապվեցի դպրոցին և շատ սիրեցի մանկավարժի աշխատանքը:
Հիմա չեմ պատկերացնում, որ կարող եմ մեկ այլ բնագավառում աշխատել:
-Շատ եմ կարևորում մատաղ սերնդի դաստիարակությունը և աշակերտների հետ շփվելիս, աշխատում եմ նրանց հասանելի դարձնել Աստվածաշնչյան դասերը, ՄԱՐԴ լինելու արժեքը:
-Ցանկացած աշխատանք սեր է պահանջում, իսկ մանկավարժը պետք է սիրի աշակերտներին, աշխատանքը, կյանքը: Ամեն ինչին պետք է նայել լավատեսորեն, ցանկացած բարդ իրավիճակում գտնել որևէ լուսավոր կետ, կառչել դրանից և քայլել առաջ:
Հայոց լեզու 10-3 դասարանում
- Դասը սկսեցի մտագրոհով /խթանման փուլ/
Աշակերտների օգնությամբ ուսուցիչը կառուցեց բազմանիստ: Գրատախտակին գրվեց <բառագիտութըուն> բառը:
Աշակերտները բազմանիստը բացելով և փակելով ստացան <հիշողություն> բառը:
Բացատրեցին, որ բառագիտության ուսումնասիրության միավորը բառն է, վերհիշեցինք բառի սահմանումը, նրա հատկանիշները` հնչյունախումբ, իմաստ,
ինքնուրույն գործածություն, շեշտի առկայություն:
Իմաստի ընկալման փուլում դասարանը բաժանվեց 4 խմբի: Ուսուցիչը կիրառեց ուղղորդող ընթերցանության մեթոդը: Աշակերտները կարդացին դասը, նշելով` ինչ գիտեին և ինչը նոր սովորեցին:
Գագիկը և Լիլիթը գրատախտակին գրեցին <գլուխ> և <տալ> բառերի տարբեր իմաստները: Դասարանը պատասխանեց առաջադրված հարցերի հարցերին:
Գագիկը և Լիլիթը գրատախտակին գրեցին <գլուխ> և <տալ> բառերի տարբեր իմաստները: Դասարանը պատասխանեց առաջադրված հարցերի հարցերին:
Հայոց լեզու 12-4 դասարանում
Թեման` Բայի քերականական կարգերը /կրկնություն/
Վերհիծեցին բայի քերականական կարգերը` սեռ, դեմք, թիվ, եղանակ, ժամանակ: կատարեցին դասագրքի և շտեմարանի վարժությունները:
2. Կիսամյակային գրավոր աշխատանք երկրաչափությունից
2. Կիսամյակային գրավոր աշխատանք երկրաչափությունից
1. Ուսուցչի մեկ օրը դպրոցում /Հայոց լեզվի և գրականության ուսուցչուհի Վ. Հարությունյան/
-Մանկավարժությունն ինձ համար նախևառաջ սիրելի աշխատանք է:
... Չեմ երազել մանկավարժ դառնալ: Բանասիրությունն իբրև մասնագիտություն ընտրել եմ` օրինակ ունենալով իմ սիրելի ուսուցչին, ով մեր մեջ դաստիարակում էր սեր հայրենիքի, մայրենի լեզվի և գրականության նկատմամբ: Այնպես ստացվեց, որ ընդունվեցի ԵՊՀ-ի բանասիրական ֆակուլտետի երեկոյան բաժին և, մասնագիտությամբ աշխատելը պարտադիր էր: Իմ դպրոցի տնօրենն ինձ հրավիրեց աշխատելու, որպես ավագ ջոկատավար: Աշակերտների հետ աշխատելը պարտադիր էր և, ես կամաց-կամաց կապվեցի դպրոցին և շատ սիրեցի մանկավարժի աշխատանքը:
Հիմա չեմ պատկերացնում, որ կարող եմ մեկ այլ բնագավառում աշխատել:
-Շատ եմ կարևորում մատաղ սերնդի դաստիարակությունը և աշակերտների հետ շփվելիս, աշխատում եմ նրանց հասանելի դարձնել Աստվածաշնչյան դասերը, ՄԱՐԴ լինելու արժեքը:
-Ցանկացած աշխատանք սեր է պահանջում, իսկ մանկավարժը պետք է սիրի աշակերտներին, աշխատանքը, կյանքը: Ամեն ինչին պետք է նայել լավատեսորեն, ցանկացած բարդ իրավիճակում գտնել որևէ լուսավոր կետ, կառչել դրանից և քայլել առաջ:
Հայոց լեզու 10-3 դասարանում
- Դասը սկսեցի մտագրոհով /խթանման փուլ/
Աշակերտների օգնությամբ ուսուցիչը կառուցեց բազմանիստ: Գրատախտակին գրվեց <բառագիտութըուն> բառը:
Աշակերտները բազմանիստը բացելով և փակելով ստացան <հիշողություն> բառը:
Բացատրեցին, որ բառագիտության ուսումնասիրության միավորը բառն է, վերհիշեցինք բառի սահմանումը, նրա հատկանիշները` հնչյունախումբ, իմաստ,
ինքնուրույն գործածություն, շեշտի առկայություն:
Իմաստի ընկալման փուլում դասարանը բաժանվեց 4 խմբի: Ուսուցիչը կիրառեց ուղղորդող ընթերցանության մեթոդը: Աշակերտները կարդացին դասը, նշելով` ինչ գիտեին և ինչը նոր սովորեցին:
Գագիկը և Լիլիթը գրատախտակին գրեցին <գլուխ> և <տալ> բառերի տարբեր իմաստները: Դասարանը պատասխանեց առաջադրված հարցերի հարցերին:
Հայոց լեզու 10-3 դասարանում
Գագիկը և Լիլիթը գրատախտակին գրեցին <գլուխ> և <տալ> բառերի տարբեր իմաստները: Դասարանը պատասխանեց առաջադրված հարցերի հարցերին:
Հայոց լեզու 12-4 դասարանում
Թեման` Բայի քերականական կարգերը /կրկնություն/
Վերհիծեցին բայի քերականական կարգերը` սեռ, դեմք, թիվ, եղանակ, ժամանակ: կատարեցին դասագրքի և շտեմարանի վարժությունները:
Հայոց լեզու 12-4 դասարանում
2. Կիսամյակային գրավոր աշխատանք երկրաչափությունից
Կիսամյակային գրավոր աշխատանք երկրաչափությունից
11-1, 12-1 դասարաններ
Comments
Post a Comment