01.02.2017թ.


1.  <Լրագրողների խմբակի> աշխատանքները կայքում

2. Թեմատիկ գրավոր աշխատանք հանրահաշվից

3.ԵՊՀ-ի և մեր դպրոցի համագործակցությունը շարունակվում է
 Ֆակուլտատիվ պարապմունք քիմիայից





1. Yammer- ում գործող <Լրագրողների խմբակի> աշխատանքները կայքում

Առաջադրանք 2

Հարգելի աշակերտներ, ձեզ հանձնարարվում է գրել ակնարկ հոսքային խմբի դասընկերոջ կամ հոսքային խմբում դասավանդող ուսուցչի մասին:
Դուք արդեն ծանոթ եք ակնարկ գրելու սկզբունքներին: Հիշեցնեմ, որ դուք ներկայացնելու եք արդեն մասնագիտական կողմնորոշում ունեցող ձեր դասընկերոջը կամ ձեզ մասնագիտական առարկա դասավանդող ուսուցչին: Դա նշանակում է, որ պետք է խորապես ծանոթ լինեք տվյալ առարկային և ուսումնասիրեք հերոսին բոլոր կողմերից:
Թողեք, որ ձեր զրուցակիցը, ում մասին գրելու եք ակնարկը, վստահի ձեզ, խոսի այն ամենի մասին, ինչը երբևէ որևէ մեկի չի ասել:
Եթե նա ձեր դասընկերն է, ապա թող պատմի իր մասնագիտության ընտրությունից, իր սպասելիքներից, դպրոցի տված գիտելիքներից, և ընդհանրապես, ինչը կբացահայտի նրան որպես աշակերտ, ընկեր, զավակ, ինչպես նաև կծանոթացնի մեզ նրա մարդկային որակներին, նրա շփումներին...
Եթե դուք ընտրել եք ձեր հոսքային առարկան դասավանդող ուսուցչին, ապա ներկայացրեք մեզ նրան, որպես մարդու, մասնագետի, մանկավարժի, ուսուցչի: Բացի ձեր կարծիքը, դիտարկումները, մեջբերեք նրա այն մտքերը, որոնք տպավորություն են գործել ձեզ վրա: Հրապարակեք լուսանկարներ, տեսագրություններ, հատվածներ հարցազրույցից:
Այսպիսով դուք կներկայացնեք ոչ միայն ձեր ընտրած մարդուն, այլ նաև ձեզ, որպես գիտության որևէ ասպարեզ ներկայացնող մասնագիտացված լրագրողի:
Ձեր գրած նյութից պարզ կդառնա, թե որքանով եք առաջնայինը տարբերում երկրորդականից, որքանով եք ճանաչում մարդուն. ինչպես եք ընկալում աշխարհը 16 տարեկանում:
  




Պողոսյան Ցողիկ, 10-րդ դասարան

Ես, որպես բնագիտամաթեմատիկական հոսքի աշակերտուհի կներկայացնեմ իմ հանրահաշվի և երկրաչափության ուսուցչուհի ընկ. Գևորգյանին

Սովորել է ԵՊՀ-ին կից Ա. Շահինյանի անվան Ֆիզմաթ դպրոցում: Ուսումը շարունակել է ԵՊՀ-ում, Կիրառման մաթեմատիկա ֆակուլտետում: Մասնակցել է կրթական ոլորտում  վերապատրաստումների, ունի հավաստագրեր, պատվոգրեր, շնորհակալագրեր:

1.Եթե հնարավորություն ունենայիք կրկին կատարել մասնագիտության ընտրություն, ինչ կընտեիք
-Կընտրեի որևէ արվեստի ճյուղ, ոլորտ որտեղ լավ կզգայի, որտեղ կարող եմ ստեղծագործել և տեսնել արդյունքս:

2.Որն է Ձեր կարգաիւոսը
-Եթե մեկը կարող է, ապա դու նույնպես:

3.Տարբերություն դնում եք աշակերտների մեջ:
-Եթե անգամ այո. ապա ոչ ոք դա չի զգա:

4.Իւորհուրդ կտայիք ապագա սերնդին հետեւել ձեր օրինակին:
-Ապագա սերնդին խորհուրդ կտայի հետեւել իրենց սրտին:

Ըստ իս, ընկ. Գևորգյանը լավ մասնագետ է, լավ մանկավարժ և լավ ՄԱՐԴ:
 




2. Թեմատիկ գրավոր աշխատանք հանրահաշվից







2.ԵՊՀ-ի և մեր դպրոցի համագործակցությունը շարունակվում է:

 Քիմիայի  Ֆակուլտատիվ պարապմունքը վարում է ԵՊՀ-ի քիմիայի ֆակուլտետի օրգանական քիմիայի ամբիոնի դասախոս, քիմիական գիտությունների թեկնածու  Հ. Ալվանջյանը:



10-րդ դասարանի կենսաքիմիայի հոսք, 
այսօրվա թեման էլեկտրոլիզն է


Comments