16.02.2017թ.


 1. Ուսուցանող գնահատում 10-1 դասարանում

2.  <Դեմոկրատիան դպրոցում>  խմբակի աշխատանքները 186 դպրոցի աշակերտների մասնակցությամբ




 1. Ուսուցանող գնահատում 10-1 դասարանում


ՈՒսումնասիրությունը 10-1 դասարանում, որն, ինչպես արդեն ներկայացրել էինք, ուսուցանող գնահատման միջոցով օրվա յուրաքանչյուր առարկայի չափորոշիչային պահանջների կատարման ստուգումն է հարցերի միջոցով: Դասաժամի ավարտի 5 րոպեն տրամադրվում է որոշելու դասապրոցեսի ընթացքում յուրացրած նյութի մակարդակը: Ձևակերպված հարցերը ակընկալում են հակիրճ պատասխաններ, որով էլ պարզ է դառնում աշխատանքի արդյունքը:
Այսօր երրորդ օրն, ինչ աշակերտները  լրացնում են տնօրինության կողմից տրված հարցաթերթիկները:  Աշխատանքը  ոգևորիչ է, արդյունքները` նկատելի:

Այսօր  ուսուցանող գնահատման հարցաթերթիկներ բաժանվեցին աշխարհագրության, հասարակագիտության, անգլերենի դասաժամերի ավարտին, որի միջոցով պարզ դարձավ նոր մատուցված դասի ընկալման չափորոշիչային մակարդակը: 
Աշխատանքը շարունակական է, որը պարբերաբար կներկայացվի մեր կայքում:




              Այսօրվա ուսուցանող գնահատման հարցերը նոր դասի վերաբերյալ







                                                     English 16/02/17                            Compiled by Kristina Gevorgyan      
1.       
Put  in    as   or   than
I don’t watch TV as much ---- you.
2.       Put  in    as   or   than
I feel better ----- I felt yesterday.
3.       Translate.
You get up earlier than me.
4.       Translate
I have as much money as you.
10-1

Աշխարհագրություն

Թեմա ՝ Աշխարհի երկրների խմբավորումն ու տիպաբանությունը /16.02.17 /
1.     Թվարկել պետությունների խմբավորման և դասակարգման հիմնական հատկանիշները:
2.     Ըստ աշխարհագրական դիրքի պետությունների ինչ խմբավորումներ կան:
3.     Ինչ առավելություն ունեն ծովափնյա կամ կղզեխմբային երկրները ցամաքային երկրների համեմատությամբ:


Պատմություն
1.      Ով էր Հայոց արևելից կողմում  գահ բարձրացել 484թ. :
2.      Երբ են  տեղի ունեցել Դվինի արաջին   և երկրորդ ժողովները:
3.      Երբ է տեղի ունեցել Հայաստանի  2-րդ բաժանումը:
4.      Ով էր 571-572թթ. ապստամբության ղեկավարը:
5.      Տոհմական կալվածքների վերաբերյալ ինչ օրենք էլ ընդունել Հուստինիանոսը:


ՔԻՄԻԱ
ՈՒՍՈՒՑՈՂԱԿԱՆ ՀԱՐՑԵՐ    10-1 ԴԱՍԱՐԱՆ  
Անուն ազգ---------------------------------------------------------------------------------
1.Հալոգենները  Մենդելեևի պարբերական համակարգի ---------խմբի -------------------ենթախմբի  տարերն են: Դրանք են ---------------------------------------------------------------------

2. Հալգեններն արտաքին էներգետիկ մակարդակում ունեն ------------ էլեկտրոն և ութնյակ ձևավորելու համար նրանց պակասում է ընդամենը --------- էլեկտրոն:





Հասարակագիտություն

Դաս- Հույզերն ու զգացմունքները մարդու կյանքում

1. Ինչ է զգազցմունքը
2. Թվարկել զգացմունքների 4 հիմնական որակներ
3. Թվարկել զգացմունքների ապրման ձևերը
4. Թվարկել բարձրակարգ զգացմունքները




Անգլերեն, 10-1 դաս.



-Այսօր անցկացվեց հերթական չափորոշիչային ստուգիչ աշխատանքը: Նյութը ածականի կառույցներն էր: Աշակերտները պատասխանել էին բոլոր 4 հարցին, որն էլ ապահովում է <Ա> մակարդակը: Ակնհայտ է աշակերըների ոգևորությունը և ակտիվ մասնակցությունը դասին:
                                                                                                Ք. Գևորգյան /անգլերենի ուս./




- Ուսուցանող հարցերը, նոր դասի յուրացման աստիճանը ստուգելու համար, լավագույն ձև է, որի ընթացքում աշակերտը նոր թեմայի յուրացման նվազագույն մակարդակը յուրացնում է դպրոցում:
                                                                                                 Ֆ. Միրոյան /աշխարհագրության                                                                                                                             ուս./


Հասարակագիտություն, 10-1 դասարան



 Ուսուցանող գնահատման մասին իրենց կարծիքներն ու տեսակետներն ունեն աշակերտները:




 Պողոսյան Մոնիկա 10-1 դաս.

Բաբայան Վարդուհի


Թարխանյան Սոնա 10-1դաս.




2.  <Դեմոկրատիան դպրոցում>  խմբակի աշխատանքները 186 դպրոցի աշակերտների մասնակցությամբ այսօր տեղի ունեցավ մեր դպոցում:  Օրվա թեման`Դեմոկրատիան դպրոցում, վարում էր խմբակի ղեկավար Խ. Թորոսյանը:   Սա երկխոսություն էր, որի  ժամանակ քննարկվեցին դեմոկրատական կառավարման մոդելին բնորոշ երևույթներ:


1. Ինչու է պետք աշակերտներին դեմոկրատիա սովորեցնել վաղ տարիքից
2. Ինչով կօգնի դեմոկրատիան աշակերտներին դպրոցում
3.Դեմոկրատական կառավարման մոդելը դպրոցում

Թեման հետաքրքրել էր մասնակիցներին, նրանցից յուրաքանչյուրն ուներ իր տեսակետը այս գաղափարնեի շուրջ, որոնք էլ քննարկվեցին երկխոսության ընթացքում:





<Դեմոկրատիան դպրոցում> խմբակի հերթական պարապմունքը,
ղեկավար` Խ. Թորոսյան



Comments