20.02.2017թ.

1. Խորհրդակցություն 10-1 դասարանում դասավանդող ուսուցիչների                                        մասնակցությամբ

2. Ուսուցանող գնահատում 10-1 դասարանում


3. <Արևածաղիկ> ամսաթերթի և կայքի խմբագրությունը հրավիրում  է                                       համագործակցության

4. Տերնոպոլի ազգային-պետական տնտեսագիտական համալսարան
    /մասնագիտական կողմնորոշում/




1. Դպրոցի տնօրեն Ա. Թորոսյանը հրավիրել էր խորհրդակցության, որին մասնակցում էին 10-1 դասարանում դասավանդող ուսուցիչները: Ոսուցանող գնահատման միջոցով, հետևողական աշխատանքի արդյունքում,  մեկ շաբաթվա ուսումնասիրությունը ցույց տվեց, որ չափորոշիչային պահանջների կատարումը և ստուգումը արդյունավետ գործընթաց է թե աշակերտների, թե ուսուցիչների համար:  Տնօրենը կարևորեց այս աշխատանքի նախաձեռնումը և առաջարկեց առավելագույնս ուշադրություն դարձնել հետևյալ սկզբունքային հարցերին`

1. Չափորոշիչային հարցերի ընտրության գործում լինել բծախնդիր
2. Համակարգել հարցերն այնպես, որ սովորեցրածն ու պահանջածը                                         համապատասխանի
3. Անել այնպես, որ աշակերտը հարցաթերթիկը լրացնելիս չունենա թերի պատասխան
3. Թերի պատասխանն աշակերտը պետք է լրացնի հաջորդ օրն, անպայմանորեն

-Սա մեխանիկական աշխատանք չէ. ծրագիրը պետք է ուղղված լինի արդյունքին և նկատվի գործի արդյունավետությունը. ամենօրյա նման աշխատանքը հեշտացնում է ուսուցման գործընթացը, - նշեց Ա. Թորոսյանը:





Տնօրեն Ա. Թորոսյանը ուղղորդում է ուսուցիչներին սովորեցրածի և 
չափորոշիչային հարցերի ընտրության գործում



2. Ուսուցանող գնահատում 10-1 դասարանում

Ուսուցանող գնահատման երկրորդ շաբաթն է 10-1 դասարանում,  յուրաքանչյուր առարկայի չափորոշիչային պահանջների կատարման և ստուգուման համար աշակերտներին դասի ավարտին բաժանվում են հարցաթերթիկներ, որը նրանք պետք է լրացնեն: Այս շաբաթ նույնպես 10-1 դասարանում յուրաքանչյուր առարկայից կտրվեն հարցաթերթիկներ:
 Գործընթացն այս դասարանում կշարունակվի, սակայն ստուգումները կկենտրոնանան հաջորդ` 10-2 դասարանի վրա:

Ուսուցանող գնահատման հարցեր

    English 20/02/17                            Compiled by Kristina Gevorgyan
1.       Choose the right option
Did you have ( enough time ,time enough) to answer the questions?
2.       Choose the right option
This house isn’t (big enough, enough big) for a large family.
3.       Translate
Այս   սենյակը բավականին հարմարավետ է։
4.      Translate
 Ես  չունեմ բավական  ժամանակ  դիտելու հեռուստացույց։
Աշակերտի ազգանունը , անունը՝ ----------------------------------------------------
Դասարանը ՝ 10-1
Առարկան ՝  հայոց լեզու
Ամսաթիվը՝      20.02.2017թ.
Ուսուցիչ ՝ Գ.Ա.Ղազարյան                                            
Թեման՝«Կրկնությունը՝ որպես բառակազմության եղանակ »
Ուսուցանող գնահատման  հարցերը
1.Ո՞ր  հարադրական  բարդություններն  են   կոչվում  կրկնավոր:
2.Հիմնականում  ի՞նչ խոսքի մասեր են   կազմվում հարադրական  կրկնավորների   միջոցով:
3.Ո՞ր թվով  են  դրվում  հարադրական   կրկնավոր  բարդությամբ արտահայտված  որոշիչ լրացում  ունեցող  գոյականները:
4.Կրկնավոր  հարադրական   բարդությունների    բաղադրիչներից մեկը

                       Թեմա ՝ Զարգացած և զարգացող երկրներ  /20.02.17 /
1.     Աշխարհի երկրները ըստ սոցիալ-տնտեսական զարգացման մակարդակի բաժանվում են երկու տիպի՝------------------------ և  --------------------------  :
2.     Թվարկել ,,Մեծ յոթնյակի ,, երկրները՝------------------ ,--------------------- , -------------------- , ---------------------- , ------------------------- , ---------------------------- ,  ---------------------
3.     Զարգացող երկրները տարածված են ՝ ----------------------------------------------------------------------------------------------------- :
4.     Անցումային տնտեսության երկրներում -------------------------   ----------------------- -ից  անցում է կատարվում ------------------------------------------------------------------------------------------ :

Հանրահաշիվ  101 դասարան               20.02.2017թ.         Զույգ և կենտ ֆունկցիաներ
1.      Ո՞ր ֆունկցիան է կոչվում զույգ: Բերել օրինակներ:
2.      Ո՞ր ֆունկցիան է կոչվում կենտ: Բերել օրինակներ:
3.      Զույգ ֆունկցիայի գրաֆիկը ինչի՞ նկատմամբ է համաչափ:
4.      Կենտ ֆունկցիայի գրաֆիկը ինչի՞ նկատմամբ է համաչափ:
5.      Եռանկյունաչափական ֆունկցիաներից որո՞նք են կենտ, և որո՞նք՝ զույգ:

Երկրաչափություն
1.      Ի՞նչ է բազմանիստը:
2.      Ո՞ր բազմանիստն է կոչվում ուռուցիկ:
3.      Ո՞ր բազմանիստն է կոչվում ոչ ուռուցիկ:
4.      Ի՞նչ պատկերներ են քառանիստի նիստերը:
5.      Քանի՞ նիստ ունի զուգահեռանիստը:







Անգլերեն, 10-1 դաս.




Հանրահաշիվ, 10-1 դաս.

10-1 դասարանի աշակերտների կարծիքները առարկայական չափորոշիչային պահանջների կատարումից













3. <Արևածաղիկ> ամսաթերթի և կայքի խմբագրությունը հրավիրում  է                                       համագործակցության:  <Արևածաղիկը> բաց հարթակ է բոլոր երեխաների համար և պատրաստ է հրապարակել նրանց պատմությունները, ստեղծագործություններն ու լրագրողական նյութերն ամսաթերթում և sunflower.am կայքում:




4. Տերնոպոլի ազգային-պետական տնտեսագիտական համալսարանի պրոռեկտոր` Զ. Ստեփանյանը և դասախոս` Գ. Մելիքբեկյանը մասնագիտական կողմնորոշման դասընթաց անցկացրեցին 12-րդ դասարանի աշակերտների մասնակցությամբ:






















Comments