1. Խորհրդակցություն 10-1 դասարանում դասավանդող ուսուցիչների մասնակցությամբ
2. Ուսուցանող գնահատում 10-1 դասարանում
3. <Արևածաղիկ> ամսաթերթի և կայքի խմբագրությունը հրավիրում է համագործակցության
4. Տերնոպոլի ազգային-պետական տնտեսագիտական համալսարան
/մասնագիտական կողմնորոշում/
1. Դպրոցի տնօրեն Ա. Թորոսյանը հրավիրել էր խորհրդակցության, որին մասնակցում էին 10-1 դասարանում դասավանդող ուսուցիչները: Ոսուցանող գնահատման միջոցով, հետևողական աշխատանքի արդյունքում, մեկ շաբաթվա ուսումնասիրությունը ցույց տվեց, որ չափորոշիչային պահանջների կատարումը և ստուգումը արդյունավետ գործընթաց է թե աշակերտների, թե ուսուցիչների համար: Տնօրենը կարևորեց այս աշխատանքի նախաձեռնումը և առաջարկեց առավելագույնս ուշադրություն դարձնել հետևյալ սկզբունքային հարցերին`
1. Չափորոշիչային հարցերի ընտրության գործում լինել բծախնդիր
2. Համակարգել հարցերն այնպես, որ սովորեցրածն ու պահանջածը համապատասխանի
3. Անել այնպես, որ աշակերտը հարցաթերթիկը լրացնելիս չունենա թերի պատասխան
3. Թերի պատասխանն աշակերտը պետք է լրացնի հաջորդ օրն, անպայմանորեն
-Սա մեխանիկական աշխատանք չէ. ծրագիրը պետք է ուղղված լինի արդյունքին և նկատվի գործի արդյունավետությունը. ամենօրյա նման աշխատանքը հեշտացնում է ուսուցման գործընթացը, - նշեց Ա. Թորոսյանը:
2. Ուսուցանող գնահատում 10-1 դասարանում
Ուսուցանող գնահատման երկրորդ շաբաթն է 10-1 դասարանում, յուրաքանչյուր առարկայի չափորոշիչային պահանջների կատարման և ստուգուման համար աշակերտներին դասի ավարտին բաժանվում են հարցաթերթիկներ, որը նրանք պետք է լրացնեն: Այս շաբաթ նույնպես 10-1 դասարանում յուրաքանչյուր առարկայից կտրվեն հարցաթերթիկներ:
Գործընթացն այս դասարանում կշարունակվի, սակայն ստուգումները կկենտրոնանան հաջորդ` 10-2 դասարանի վրա:
Ուսուցանող գնահատման հարցեր
3. <Արևածաղիկ> ամսաթերթի և կայքի խմբագրությունը հրավիրում է համագործակցության: <Արևածաղիկը> բաց հարթակ է բոլոր երեխաների համար և պատրաստ է հրապարակել նրանց պատմությունները, ստեղծագործություններն ու լրագրողական նյութերն ամսաթերթում և sunflower.am կայքում:
4. Տերնոպոլի ազգային-պետական տնտեսագիտական համալսարանի պրոռեկտոր` Զ. Ստեփանյանը և դասախոս` Գ. Մելիքբեկյանը մասնագիտական կողմնորոշման դասընթաց անցկացրեցին 12-րդ դասարանի աշակերտների մասնակցությամբ:
2. Ուսուցանող գնահատում 10-1 դասարանում
3. <Արևածաղիկ> ամսաթերթի և կայքի խմբագրությունը հրավիրում է համագործակցության
4. Տերնոպոլի ազգային-պետական տնտեսագիտական համալսարան
/մասնագիտական կողմնորոշում/
1. Դպրոցի տնօրեն Ա. Թորոսյանը հրավիրել էր խորհրդակցության, որին մասնակցում էին 10-1 դասարանում դասավանդող ուսուցիչները: Ոսուցանող գնահատման միջոցով, հետևողական աշխատանքի արդյունքում, մեկ շաբաթվա ուսումնասիրությունը ցույց տվեց, որ չափորոշիչային պահանջների կատարումը և ստուգումը արդյունավետ գործընթաց է թե աշակերտների, թե ուսուցիչների համար: Տնօրենը կարևորեց այս աշխատանքի նախաձեռնումը և առաջարկեց առավելագույնս ուշադրություն դարձնել հետևյալ սկզբունքային հարցերին`
1. Չափորոշիչային հարցերի ընտրության գործում լինել բծախնդիր
2. Համակարգել հարցերն այնպես, որ սովորեցրածն ու պահանջածը համապատասխանի
3. Անել այնպես, որ աշակերտը հարցաթերթիկը լրացնելիս չունենա թերի պատասխան
3. Թերի պատասխանն աշակերտը պետք է լրացնի հաջորդ օրն, անպայմանորեն
-Սա մեխանիկական աշխատանք չէ. ծրագիրը պետք է ուղղված լինի արդյունքին և նկատվի գործի արդյունավետությունը. ամենօրյա նման աշխատանքը հեշտացնում է ուսուցման գործընթացը, - նշեց Ա. Թորոսյանը:
Տնօրեն Ա. Թորոսյանը ուղղորդում է ուսուցիչներին սովորեցրածի և
չափորոշիչային հարցերի ընտրության գործում
2. Ուսուցանող գնահատում 10-1 դասարանում
Ուսուցանող գնահատման երկրորդ շաբաթն է 10-1 դասարանում, յուրաքանչյուր առարկայի չափորոշիչային պահանջների կատարման և ստուգուման համար աշակերտներին դասի ավարտին բաժանվում են հարցաթերթիկներ, որը նրանք պետք է լրացնեն: Այս շաբաթ նույնպես 10-1 դասարանում յուրաքանչյուր առարկայից կտրվեն հարցաթերթիկներ:
Գործընթացն այս դասարանում կշարունակվի, սակայն ստուգումները կկենտրոնանան հաջորդ` 10-2 դասարանի վրա:
Ուսուցանող գնահատման հարցեր
English
20/02/17
Compiled by Kristina Gevorgyan
1. Choose the right option
Did you have ( enough time ,time enough) to
answer the questions?
2. Choose the right option
This
house isn’t (big enough, enough big) for a large family.
3. Translate
Այս սենյակը բավականին
հարմարավետ է։
4. Translate
Ես չունեմ բավական ժամանակ դիտելու հեռուստացույց։
Ես չունեմ բավական ժամանակ դիտելու հեռուստացույց։
Աշակերտի ազգանունը , անունը՝
----------------------------------------------------
Դասարանը ՝ 10-1
Առարկան ՝ հայոց լեզու
Ամսաթիվը՝ 20.02.2017թ.
Ուսուցիչ ՝ Գ.Ա.Ղազարյան
Թեման՝«Կրկնությունը՝ որպես բառակազմության եղանակ »
Ուսուցանող գնահատման հարցերը
1.Ո՞ր հարադրական
բարդություններն են կոչվում
կրկնավոր:
2.Հիմնականում ի՞նչ խոսքի մասեր են կազմվում
հարադրական կրկնավորների միջոցով:
3.Ո՞ր թվով են դրվում հարադրական
կրկնավոր բարդությամբ արտահայտված որոշիչ լրացում ունեցող
գոյականները:
4.Կրկնավոր հարադրական
բարդությունների բաղադրիչներից մեկը
Թեմա
՝ Զարգացած և զարգացող երկրներ /20.02.17
/
1.
Աշխարհի երկրները ըստ սոցիալ-տնտեսական զարգացման մակարդակի
բաժանվում են երկու տիպի՝------------------------ և -------------------------- :
2.
Թվարկել ,,Մեծ յոթնյակի ,, երկրները՝------------------
,--------------------- , -------------------- , ---------------------- ,
------------------------- , ---------------------------- , ---------------------
3.
Զարգացող երկրները տարածված են ՝
-----------------------------------------------------------------------------------------------------
:
4.
Անցումային տնտեսության երկրներում
-------------------------
----------------------- -ից անցում
է կատարվում
------------------------------------------------------------------------------------------
:
Հանրահաշիվ 101 դասարան 20.02.2017թ. Զույգ և կենտ ֆունկցիաներ
1. Ո՞ր ֆունկցիան է կոչվում զույգ: Բերել օրինակներ:
2. Ո՞ր ֆունկցիան է կոչվում կենտ: Բերել օրինակներ:
3. Զույգ ֆունկցիայի գրաֆիկը ինչի՞ նկատմամբ է
համաչափ:
4. Կենտ ֆունկցիայի գրաֆիկը ինչի՞ նկատմամբ է համաչափ:
5. Եռանկյունաչափական ֆունկցիաներից որո՞նք են
կենտ, և որո՞նք՝ զույգ:
Երկրաչափություն
1.
Ի՞նչ է բազմանիստը:
2.
Ո՞ր բազմանիստն
է կոչվում ուռուցիկ:
3.
Ո՞ր բազմանիստն է կոչվում ոչ ուռուցիկ:
4.
Ի՞նչ պատկերներ են քառանիստի նիստերը:
5.
Քանի՞ նիստ ունի զուգահեռանիստը:
Անգլերեն, 10-1 դաս.
Հանրահաշիվ, 10-1 դաս.
10-1 դասարանի աշակերտների կարծիքները առարկայական չափորոշիչային պահանջների կատարումից
4. Տերնոպոլի ազգային-պետական տնտեսագիտական համալսարանի պրոռեկտոր` Զ. Ստեփանյանը և դասախոս` Գ. Մելիքբեկյանը մասնագիտական կողմնորոշման դասընթաց անցկացրեցին 12-րդ դասարանի աշակերտների մասնակցությամբ:
Comments
Post a Comment