1. Ուսուցանող գնահատում 10-1 դասարանում
2. Ֆակուլտատիվ պարապմունք` Հայ ժողովրդական բանահյուսություն
3. Գալիք միջոցառման նախապատրաստական աշխատանքները
1. Ուսուցանող գնահատում 10-1 դասարանում
Ուսուցիչների առջև դրված է խնդիր`
1. Չափորոշիչային հարցերի ընտրության գործում լինել բծախնդիր
2. Համակարգել հարցերն այնպես, որ սովորեցրածն ու պահանջածը համապատասխանի
3. Անել այնպես, որ աշակերտը հարցաթերթիկը լրացնելիս չունենա թերի պատասխան
3. Թերի պատասխանն աշակերտը պետք է լրացնի հաջորդ օրն, անպայմանորեն
Սրանք այն սկզբունքներն են, որով պետք է առաջնորդվի ուսուցիչը ուսուցանող գնահատման ժամանակ չափորոշիչային հարցերը ընտրելիս:
Կենսաբանություն, 10-1 դասարան
Ուսուցանող գնահատման համար այսօրվա հարցերը
English 22/02/17
Task 1 . Right or wrong?
1.
Sue reads a newspaper every day.
2.
Tom started last week his new work.
3.
I drink every day coffee.
Task 2 . Put the words in order.
1.The / door/ opened/ I/ quickly
2. Two letters/ I /this morning/ wrote
3. London/do/you/ know/ well?
Task 3. Translate
1.The / door/ opened/ I/ quickly
2. Two letters/ I /this morning/ wrote
3. London/do/you/ know/ well?
Task 3. Translate
1.
Լիզան աշխատում է ամեն օր։
2.
Ես կարդացի գիրքը երեկոյան։
Ես տարա երեխաներին դպրոց առավոտյան։
Աշակերտի ազգանունը , անունը՝
----------------------------------------------------
Դասարանը
՝ 10-1
Առարկան
՝ հայ գրականություն
Ամսաթիվը՝ 22.02.2017թ.
Ուսուցիչ
՝ Գ.Ա.Ղազարյան
Թեման՝«Րաֆֆու «Սամվել»պատմավեպի պատմական դարաշրջանը,աղբյուրները, նպատակը»
Ուսուցանող գնահատման
հարցերը
1.Պատմական
ո՞ր դարաշրջանի դեպքերն են պատկերված«Սամվել»պատմավեպում :
2.Ո՞ր պատմիչների աշխատություններից է օգտվել Րաֆֆին:
3.
Րաֆֆին ի՞նչն նպատակով է գրել «Սամվել»պատմավեպը :
-Ուսուցանող գնահատման այս ձևը պետք է և` խիստ պարտադիր: Ուսուցիչը պետք է սովորեցնի և ստանա իր սովորեցրածը: Երեխային թվում է, ինքն հասկացել է դասը, իսկ երբ նա պետք է գրի իր սովորածը, ի հայտ են գալիս թերի կողմերը: Այսպիսով` մեկ անգամ ևս ամրապնդվում է աշակերտի ստացած գիտելիքը:Գրավոր պատասխանը աշխատանք է, որտեղ աշակերտը չի կարող խուսանավել:
Ես չեմ բավարարվում նվազագույն <Ա> Մակարդակով, բայց այն հարցերը, որ պետք է գրեն հիմա, միայն <Ա> -ից եմ տալիս: Որպեսզի երեխան յուրացնի <Ա>-ից հետո եկող <Բ> և <Գ> մակարդակի հարցերը, պետք է սկսել <Ա> -ից: Այն ինչ տալիս ենք ուսուցանող գնահատման համար, կարևոր և պատասխանատու աշխատանք է, որը բարձրացրել է նաև աշակերտների պատասխանատվությունը:
Կ. Ջանվելյան / մաթեմատիկայի ուսուցիչ/
2. Հայ ժողովրդական բանահյուսության ֆակուլտատիվ պարապմունքը վարում է ԵՊՀ-ի հայ գրականության ամբիոնի դասախոս, ԲԳԹ Ն. Վարդանյանը:
<Հայ ժողովրդական և գրական հեքիաթի արդի հիմնախնդիրները>
գրքի համահեղինակ Ն. Վարդանյանը նվիրեց դպրոցին
Թեման` Բանասիրական նյութերի ժամանակակից գրառումն է: Ընթացքում ցուցադրվեցին հեքիաթների, երգերի, էպոսի հատվածների կատարումները բանասացների կողմից:
Ներկայացվեց ժողովրդական բանասացների և բանասացության ժամանակակից առանձնահատկությունները: Աշակերտները ծանոթացան զանազան բարբառների կենդանի հնչողությանը:
Հայ ժողովրդական բանահյուսության ֆակուլտատիվ
պարապմունքը հումանիտար հոսքում
3. Գալիք միջոցառման նախապատրաստական աշխատանքները,
կազմակերպիչ` Ն. Հովսեփյան
Միջոցառման փորձ
Comments
Post a Comment