22.02.2017թ.


1. Ուսուցանող գնահատում 10-1 դասարանում

2.  Ֆակուլտատիվ պարապմունք` Հայ ժողովրդական բանահյուսություն

3. Գալիք միջոցառման նախապատրաստական աշխատանքները




1. Ուսուցանող գնահատում 10-1 դասարանում

Ուսուցիչների առջև դրված է խնդիր`

1. Չափորոշիչային հարցերի ընտրության գործում լինել բծախնդիր
2. Համակարգել հարցերն այնպես, որ սովորեցրածն ու պահանջածը                                         համապատասխանի
3. Անել այնպես, որ աշակերտը հարցաթերթիկը լրացնելիս չունենա թերի պատասխան
3. Թերի պատասխանն աշակերտը պետք է լրացնի հաջորդ օրն, անպայմանորեն

Սրանք այն սկզբունքներն են, որով պետք է առաջնորդվի ուսուցիչը ուսուցանող գնահատման ժամանակ չափորոշիչային հարցերը ընտրելիս:




                                              Կենսաբանություն, 10-1 դասարան



Ուսուցանող գնահատման համար այսօրվա հարցերը

English 22/02/17
    Task 1 . Right or wrong?
1.       Sue reads a newspaper every day.
2.       Tom started last week his new work.
3.       I drink every day coffee.
   Task 2 . Put the words in order.
    1.The / door/ opened/ I/ quickly
     2. Two letters/ I /this morning/ wrote
     3. London/do/you/ know/ well?
     Task 3. Translate
1.       Լիզան աշխատում է ամեն օր։
2.       Ես կարդացի գիրքը երեկոյան։
Ես տարա երեխաներին դպրոց առավոտյան։




Աշակերտի ազգանունը , անունը՝ ----------------------------------------------------
Դասարանը ՝ 10-1
Առարկան ՝  հայ գրականություն 
Ամսաթիվը՝    22.02.2017թ.
Ուսուցիչ ՝ Գ.Ա.Ղազարյան                                      
Թեման՝«Րաֆֆու «Սամվել»պատմավեպի պատմական դարաշրջանը,աղբյուրները, նպատակը»
Ուսուցանող գնահատման  հարցերը
1.Պատմական   ո՞ր դարաշրջանի  դեպքերն են  պատկերված«Սամվել»պատմավեպում :
2.Ո՞ր  պատմիչների աշխատություններից է օգտվել  Րաֆֆին:

3. Րաֆֆին ի՞նչն  նպատակով է գրել «Սամվել»պատմավեպը :


-Ուսուցանող գնահատման  այս ձևը պետք է և` խիստ պարտադիր: Ուսուցիչը պետք է սովորեցնի և ստանա իր սովորեցրածը: Երեխային թվում է, ինքն հասկացել է դասը, իսկ երբ նա պետք է գրի իր սովորածը, ի հայտ են գալիս թերի կողմերը: Այսպիսով` մեկ անգամ ևս ամրապնդվում է աշակերտի ստացած գիտելիքը:
 Գրավոր պատասխանը աշխատանք է, որտեղ աշակերտը չի կարող խուսանավել: 
Ես չեմ բավարարվում նվազագույն <Ա> Մակարդակով, բայց այն հարցերը, որ պետք է գրեն հիմա,  միայն <Ա> -ից եմ տալիս: Որպեսզի երեխան յուրացնի <Ա>-ից հետո եկող <Բ> և <Գ>  մակարդակի հարցերը, պետք է սկսել <Ա> -ից: Այն ինչ տալիս ենք  ուսուցանող գնահատման համար, կարևոր և պատասխանատու աշխատանք է, որը բարձրացրել է նաև աշակերտների պատասխանատվությունը:

                                                                                    Կ. Ջանվելյան / մաթեմատիկայի ուսուցիչ/





2.  Հայ ժողովրդական բանահյուսության  ֆակուլտատիվ պարապմունքը վարում է ԵՊՀ-ի հայ գրականության ամբիոնի դասախոս, ԲԳԹ  Ն. Վարդանյանը:



<Հայ ժողովրդական և գրական հեքիաթի արդի հիմնախնդիրները>
գրքի համահեղինակ Ն. Վարդանյանը նվիրեց դպրոցին




Թեման` Բանասիրական նյութերի ժամանակակից գրառումն է: Ընթացքում ցուցադրվեցին հեքիաթների, երգերի, էպոսի հատվածների կատարումները բանասացների կողմից:
Ներկայացվեց ժողովրդական բանասացների և բանասացության ժամանակակից առանձնահատկությունները: Աշակերտները ծանոթացան զանազան բարբառների կենդանի հնչողությանը:




 Հայ ժողովրդական բանահյուսության  ֆակուլտատիվ 

պարապմունքը հումանիտար հոսքում








3. Գալիք միջոցառման նախապատրաստական աշխատանքները,
կազմակերպիչ` Ն. Հովսեփյան




Միջոցառման փորձ


Comments