27.02.2017թ.


1.<Աջակցություն ԵՄ հաղորդակցությանը Հայաստանում բարեփոխումների վերաբերյալ
      դասը վարում է պատմության ուսուցչուհի Լ. Գրիգորյանը 

2. <Վիրտուալ կենդանաբանական այգի> խմբակի աշխատանքները հ.88 հիմնական               դպրոցում

3.  Շարունակվում են միջոցառման նախապատրաստական                                                 աշխատանքները
       


1.<Աջակցություն ԵՄ հաղորդակցությանը Հայաստանում բարեփոխումների վերաբերյալ
      դասը վարում է պատմության ուսուցչուհի Լ. Գրիգորյանը և հասարակագիտության ուսուչուհի Լ. Փափազյանը:

Թեման` Միացյալ համայնքի ձևավորումը: 
Դասը կառուցված էր հետևյալ փուլերից`
1.
Մտագրոհ
2.
Տեսաֆիլմ /Արտաշես 1-ի գործունեության վերաբերյալ /
3.
Տրվեց հանձնարարություն / պատրաստել պաստառ՝մարդու ունեցած դերը խաղաղության և կայունության հաստատման մեջ/
Դասի առաջին փուլում Լ.Փափազյանը կազմակերպեց մտագրոհ 2 տարբեր հասկացություների միջոցով՝ խաղաղություն և կայունություն:Արտաշես 1-ի գործունեության վերաբերյալ տեսաֆիլմը հնարավորություն տվեց աշակերտներին վերլուծելու և գնահատելու խաղաղության դ երը երկրի բարգավաճման մեջ:Ձևավորված 3 խմբերից յուրաքանչյուրին տրվեց հանձնարարություն:









1.Նշել հայոց այն արքաներին,որոնց կառավարման շրջանում Հայաստանը բարգավաճել է խաղաղ պայմաններում
2.
Ներկայացնել այն ժամանակաշրջանը, երբ Հայաստանը ապրել է անկայունության շրջան:


Պատմության ուսուցիչ Լ.Գրիգորյանը ամփոփելիս շեշտադրեց,որ խաղաղության պայմաններում գրանցվել են ավելի շատ վերելքներ քան պատերազմական իրադրության ժամանակներում:Այսպիսով երեխաների մոտ հասունացավ այն գիտակցությունը,որ խաղաղ պայմաններում ներկա ժամանակներում հնարավոր է իրականացնել պետության կայուն գոյությունը և զարգացումը Միացյալ համայնքի գործունեության միջոցով:
3-
րդ փուլում խմբերից յուրաքանչյուրին տրվեց հանձնարարություն պատրաստել պաստառ <Մարդու դերը խաղաղության և կայունության հաստատման մեջ>

1-
ին խումբ դեմ
2-
րդ խումբ համաձայն 
3-
րդ խումբ չկողմնորոշված:
Խմբերից յուրաքանչյուրը պարզ ներկայացրեց իրենց դիրքորոշումը նախօրոք բաժանված բաշխիչ նյութերում զետեղված փաստերի հիման վրա:
Դասի ավարտին երեխաներին տրվեց հանձնարարություն պատրաստելու զեկուցում խաղաղության և կայունության վերաբերյալ:







2. <Վիրտուալ կենդանաբանական այգի> խմբակի աշխատանքները հ.88 հիմնական               դպրոցում ընթացք են ստանում: Խմբակի անդամները դպրոցի 9-րդ դասարանի 15 աշակերտ են, ովքեր ցանկություն են ունեցել գրանցվելու և համագործակցելու խմբակի աշխատանքներին:
 Այսօր խմբակի ղեկավար կենսաբանության ուսուցչուհի Մ. Ապրեսյանն այցելել էր հ. 88 հիմնական դպրոց, որտեղ օգնեց աշակերտներին կայքի աշխատանքներում:
Հանձնարարությունը` <Կենդանաբանական այգու կենդանատեսակի ընտրությունն> էր, որը խմբակի ղեկավարի օգնությամբ, աշակերտները տեղադրեցին կայքում:




 3. Մարտի 1-ին դպրոցում տեղի կունենա միջոցառում ի նշան հայ-ֆրանսիական բարեկամության: Շարունակվում են միջոցառման նախապատրաստական աշխատանքները, որը կազմակերպում է Ն. Հովսեփյանը:  Կմասնակցեն 10-12 րդ դասարանի աշակերտները. սպասվում են հեղինակային խոսքեր, ասմունք, երգ, երաժշտություն:

















Comments