1. Ուսուցանող գնահատում 10-2 դասարանում
2. Արտաքին ընթացիկ գնահատում ԳԹԿ-ի կողմից
3. ԹԳԱ երկրաչափությունից
1. Ուսուցանող գնահատում 10-2 դասարանում
Ուսուցանող գնահատումը ուսումնասիրություն է, որն անցկացվելու է 10- 12-րդ բոլոր դասարաններում:
Ավարտվեց 10-1 դասարանի չափորոշիչային պահանջների կատարման ստուգումը, որին հաջորդեց 10-2 դասարանը
Արդեն երկրորդ շաբաթն է, ինչ 10-2 դասարանում կատարվում է ուսուցանող գնահատման միջոցով օրվա յուրաքանչյուր առարկայի չափորոշիչային պահանջների կատարման ստուգում հարցերի միջոցով: Դասաժամի ավարտի 5 րոպեն տրամադրվում է ստուգելու դասապրոցեսի ընթացքում յուրացրած նյութի մակարդակը: Ձևակերպված հարցերն ակընկալում են հակիրճ պատասխաններ, որով էլ պարզ է դառնում աշխատանքի արդյունքը:
*7.Ի՞նչ տեսակներ ունի երգիծանքը :
2. Արտաքին ընթացիկ գնահատում ԳԹԿ-ի կողմից
Այսօր տրվեց արտաքին ընթացիկ գնահատման համար երկրորդ գրավոր աշխատանքը` 45 րոպե տևողությամբ: Հիշեցնեմ, որ նախատեսված է կամայական երկու առարկայից թեստ 11-րդ դասարանի համար` նախորդ տարիների պարտադիր 2 առարկայի /հայոց լեզու և հանրահաշիվ/ փոխարեն: Այս կերպ ստուգվում է երեխաների կրթամակարդակը և աճը ավագ դպրոցում` նրանց մուտքից սկսած:
Արդյունքները պարզ կդառնան գործընթացի ավարտից հետո:
3. Թեմատիկ գրավոր աշխատանք երկրաչափությունից
2. Արտաքին ընթացիկ գնահատում ԳԹԿ-ի կողմից
3. ԹԳԱ երկրաչափությունից
1. Ուսուցանող գնահատում 10-2 դասարանում
Ուսուցանող գնահատումը ուսումնասիրություն է, որն անցկացվելու է 10- 12-րդ բոլոր դասարաններում:
Ավարտվեց 10-1 դասարանի չափորոշիչային պահանջների կատարման ստուգումը, որին հաջորդեց 10-2 դասարանը
Արդեն երկրորդ շաբաթն է, ինչ 10-2 դասարանում կատարվում է ուսուցանող գնահատման միջոցով օրվա յուրաքանչյուր առարկայի չափորոշիչային պահանջների կատարման ստուգում հարցերի միջոցով: Դասաժամի ավարտի 5 րոպեն տրամադրվում է ստուգելու դասապրոցեսի ընթացքում յուրացրած նյութի մակարդակը: Ձևակերպված հարցերն ակընկալում են հակիրճ պատասխաններ, որով էլ պարզ է դառնում աշխատանքի արդյունքը:
Հայ գրականություն, 10-2 դասարան
Դասարանը ՝ 10-2
Առարկան ՝ հայոց լեզու ,ամսաթիվը՝14.03.2017թ.
Ուսուցիչ ՝ Ն.Ս. Գալստյան
Թեման՝«Տեղեկատվական ժանրեր :Ակնարկը և նրա ոճական առանձնահատկությունները »
Ուսուցանող գնահատման հարցերը
1.Ի՞նչ է տեղեկատվությունը:
2.Ի՞նչ միջոցներով է հաղորդվում տեղեկատվությունը:
3. Ի՞նչ է ակնարկը :
4. Ե՞րբ է ձևավորվել ակնարկի ժանրը:
5. Ի՞նչ է նշանակում ակնարկ բառը :
*6.Ի՞նչ խմբերի են բաժանվում տեղեկատվական ժանրերը :
*7. Ի՞նչ հիմնական տեսակներ ունի ակնարկը :
Առարկան ՝ հայ գրականություն ,ամսաթիվը՝ 14.03.2017թ.
Ուսուցիչ ՝ Ն.Ս. Գալստյան
Թեման՝«Հակոբ Պարոնյանի կյանքը , ստեղծագործության ընդհանուր բնութագիրը : Գաղափար երգիծանքի մասին »
Ուսուցանող գնահատման հարցերը
1. Ե՞րբ և որտե՞ղ է ծնվել Հակոբ Պարոնյանը:
2. Ինչպիսի՞ կրթություն է ստացել Հակոբ Պարոնյանը:
3. Ո՞ր պարբերականներին է աշխատակցել Հակոբ Պարոնյանը:
4. Ի՞նչ թեմաներով է ստեղծագործել Հակոբ Պարոնյանը :
5. Ի՞նչ ժանրերով է ստեղծագործել Հակոբ Պարոնյանը :
*6.Ի՞նչ է երգիծանքը :
*7.Ի՞նչ տեսակներ ունի երգիծանքը :
Ինֆորմատիկա, 10-2 դասարան
14.03.2017թ
Ինֆորմատիկա 10-2 դաս.¸Ç³·ñ³ÙÝ»ñÇ
ÏÇñ³éáõÙÁ MS Excel-áõÙ
1. Ի՞նչ է դիագրաման և ինչ առավելություն ունի:
2.
Ի՞նչից
է կապված դիագրաման:
3.
Ի՞նչ դիագրամայի
տիպեր գիտեք:
4.
MS Excel-áõÙ դիագրամա կառուցելւ
համար ի՞նչ է օգտագործվում:
Անգլերեն 10-2
14.03 u.101(to/in/at-places)
Fill in the prepositions.
1. I like reading ________bed.
2. I must go _______the bank today.
3. I am tired.
I am going______home.
4. Ann has gone ______the doctor.
5. Is Liz _______home?
6.We had a good meal _____the restaurant and went back
_____the hotel.
2. Match the parts of the sentences.
1.We are going a)
home.
2.How long did you stay b) to hospital.
3.Is there a restaurant c)
at the station?
4.After the accident three people were taken d) to a concert tomorrow evening
5.There were no taxis,
so we had to walk
e) in New York?
10-2 հանրահաշիվ Թեմա՝Թվի արկսինուսը,արկկոսինուսը 14.03.17
1.Սահմանեք arcsin a-ն
2.Ո՞ր a-երի համար է այն որոշված
3.Ինչի՞է հավասար arcsin (- a)-ն
4.Սահմանեք arccos a-ն
5. Ո՞ր a-երի համար է այն որոշված
6. Ինչի՞է հավասար arccos (- a)-ն
Հիմնվելով` այս ուսումնասիրությունների վրա առանձնացրել ենք
ուսուցանող հարցերի կիրառման առավելությունները`
1. Ուսուցիչն առավել արդյունավետ է կատարում դասի պլանավորումը
2. Ուշադրություն է դարձնում չափորոշիչային պահանջների մատուցմանը և յուրացմանը
3. Ճիշտ պլանավորումը և նվազագույն չափորոշիչային պահանջների իմացությունն իր հերթին նպաստում է դասի արդյունավետության բարձրացմանը
4. Ուսուցանող գնահատումը հնարավորություն է տալիս որոշել դասի յուրացման աստիճանը, ինչպես նաև շտկելու առկա թերությունները
ուսուցանող հարցերի կիրառման առավելությունները`
1. Ուսուցիչն առավել արդյունավետ է կատարում դասի պլանավորումը
2. Ուշադրություն է դարձնում չափորոշիչային պահանջների մատուցմանը և յուրացմանը
3. Ճիշտ պլանավորումը և նվազագույն չափորոշիչային պահանջների իմացությունն իր հերթին նպաստում է դասի արդյունավետության բարձրացմանը
4. Ուսուցանող գնահատումը հնարավորություն է տալիս որոշել դասի յուրացման աստիճանը, ինչպես նաև շտկելու առկա թերությունները
2. Արտաքին ընթացիկ գնահատում ԳԹԿ-ի կողմից
Այսօր տրվեց արտաքին ընթացիկ գնահատման համար երկրորդ գրավոր աշխատանքը` 45 րոպե տևողությամբ: Հիշեցնեմ, որ նախատեսված է կամայական երկու առարկայից թեստ 11-րդ դասարանի համար` նախորդ տարիների պարտադիր 2 առարկայի /հայոց լեզու և հանրահաշիվ/ փոխարեն: Այս կերպ ստուգվում է երեխաների կրթամակարդակը և աճը ավագ դպրոցում` նրանց մուտքից սկսած:
Արդյունքները պարզ կդառնան գործընթացի ավարտից հետո:
ԳԹԿ, թեստ անգլերեն, 11-1 դաս.
ԳԹԿ, թեստ անգլերենից, ռուսերենից /11-2դաս./
3. Թեմատիկ գրավոր աշխատանք երկրաչափությունից
Երկրաչափություն, 12-րդ դաս.
Comments
Post a Comment