1. Ուսուցանող գնահատում 10-2 դասարանում
2. P-ի թվի ծնունդը
3. Դասը վարում է ոստիկանը
1. Ուսուցանող գնահատում 10-2 դասարանում
Այս շաբաթ կավարտվի 10-2 դասարանում ուսուցանող գնահատման մեթոդով չափորոշիչային գրավոր աշխատանքների ստուգումը: Այս ուսումնասիրությունը արդյունավետ է ոչ միայն աշակերտների, այլև ուսուցիչների համար, ինչն էլ ապացուցում են աշխատանքի արդյունքները:
- Ուսուցանող գնահատումը նպաստում է ուսումնական գործընթացին` ուսուցիչն առավել հետևողական է և աշխատում է կատարել դասի բոլոր փուլերը` հաղորդում, ամփոփում, ամրակայում: Աշակերտներն ուշադիր են, հետևողական դասի բոլոր քայլերին, նրանք նոր դասը համարյա սովորած գնում են տուն: 10-2 դասարանի պոտենցիալից ելնելով` աշակերտները ուսուցանող գնահատման ժամանակ պատասխանում են նաև միջին մակարդակի հարցերին: Այսպիսով` ուսուցիչը հասնում է իր նպատակին:
2. P-ի թվի ծնունդը
P-ի թիվը մաթեմատիկական հաստատուն է, որը ցույց է տալիս շրջանագծի երկարության հարաբերությունը տրամագծին: Այդ հաստատուն P-ի հունական տառն առաջին անգամ օգտագործեց անգլիացի դասախոս Վ. Ջոնսը 1706 թվականին:
P-ի թիվի հեղինակը հայտնի չէ, սակայն առաջին ուսումնասիրությունը P-ի թիվի վերաբերյալ կատարվել է ՄԹԱ հունական մեծ գիտնական, փիլսոփա Արքիմեդի կողմից:
Սկսած 1887 թվականից P-ի թիվի ծնունդը նշվում է մարտի 14-ն, ժամը` 1-59, ինչը համապատասխանում է 3. 14 1 59 26 թվերին:
Ուշագրավ է այն փաստը, որ P-ի թիվի ծնունդը և հարաբերության տեսության ստեղծող Ա. Էյնշտեյնի ծննդյան օրը համընկնում են:
Այս համաշխարհային տարածում ունեցող տոնը նշվեց նաև մեր դպրոցում, որը կազմակերպել էր մաթեմատիկայի մեթոդմիավորումը: Մասնակցող 10-11-րդ դասարանների աշակերտները պատրաստել էին և ներկայացրեցին P-ի թիվի մասին սլայդներ, որը լրացրեց ուսուցիչը` Գ. Հայրապետյանը, անցկացվեց մրցույթ:
Ծննդյան ոտելիքները հիշեցնում էին P-ի թվի մասին:
3. Դասը վարում է ոստիկանը /10-1 դասարան/
2. P-ի թվի ծնունդը
3. Դասը վարում է ոստիկանը
1. Ուսուցանող գնահատում 10-2 դասարանում
Այս շաբաթ կավարտվի 10-2 դասարանում ուսուցանող գնահատման մեթոդով չափորոշիչային գրավոր աշխատանքների ստուգումը: Այս ուսումնասիրությունը արդյունավետ է ոչ միայն աշակերտների, այլև ուսուցիչների համար, ինչն էլ ապացուցում են աշխատանքի արդյունքները:
Իր կարծիքն ունի դպրոցի
Հայոց լեզվի և գրականության ուսուցչուհի Ն.Գալստյանը:- Ուսուցանող գնահատումը նպաստում է ուսումնական գործընթացին` ուսուցիչն առավել հետևողական է և աշխատում է կատարել դասի բոլոր փուլերը` հաղորդում, ամփոփում, ամրակայում: Աշակերտներն ուշադիր են, հետևողական դասի բոլոր քայլերին, նրանք նոր դասը համարյա սովորած գնում են տուն: 10-2 դասարանի պոտենցիալից ելնելով` աշակերտները ուսուցանող գնահատման ժամանակ պատասխանում են նաև միջին մակարդակի հարցերին: Այսպիսով` ուսուցիչը հասնում է իր նպատակին:
Աշակերտի
ազգանունը , անունը՝ ----------------------------------------------------
Դասարանը
՝ 10-2
Առարկան
՝ հայոց լեզու
Ամսաթիվը՝15.03.2017թ.
Ուսուցիչ
՝ Ն.Ս. Գալստյան
Թեման՝«Թղթակցության ոճական
առանձնահատկությունները »
Ուսուցանող
գնահատման հարցերը
1.Ի՞նչ է թղթակցությունը:
2.Ի՞նչ հիմնական
տեսակների են լինում թղթակցությունները
:
*3. Գրել թղթակցություն «Մեր մասնակցությունը շաբաթօրյակին » թեմայով :
Աշակերտի
ազգանունը , անունը՝ ----------------------------------------------------
Դասարանը
՝ 10-2
Առարկան
՝ հայ գրականություն
Ամսաթիվը՝ 15.03.2017թ.
Ուսուցիչ
՝ Ն.Ս. Գալստյան
Թեման՝«Դրամատուրգիան
:«Պաղտասար աղբար » կատակերգությունը »
Ուսուցանող
գնահատման հարցերը
1. Ի՞նչ կատակերգություններ
է գրել Հակոբ Պարոնյանի:
2. Հակոբ Պարոնյանը ե՞րբ է գրել«Պաղտասար աղբար » կատակերգությունը:
3. Ովքե՞ր են «Պաղտասար
աղբար » կատակերգության իրական հերոսները
:
4. Ովքե՞ր են «Պաղտասար
աղբար » կատակերգության այլաբանական հերոսները
:
*5. Ո՞րն է «Պաղտասար
աղբար » կատակերգության սյուժեի երգիծական
հիմքը :
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Անգլերեն, 10-2 դաս.
Անգլերեն 15.03 u. 102(under/behind/ opposite)
1. Translate
next to
beside
between
in front of
behind
on the left/ on the right
in the middle of
opposite
by
under
above
below
P-ի թիվի հեղինակը հայտնի չէ, սակայն առաջին ուսումնասիրությունը P-ի թիվի վերաբերյալ կատարվել է ՄԹԱ հունական մեծ գիտնական, փիլսոփա Արքիմեդի կողմից:
Սկսած 1887 թվականից P-ի թիվի ծնունդը նշվում է մարտի 14-ն, ժամը` 1-59, ինչը համապատասխանում է 3. 14 1 59 26 թվերին:
Ուշագրավ է այն փաստը, որ P-ի թիվի ծնունդը և հարաբերության տեսության ստեղծող Ա. Էյնշտեյնի ծննդյան օրը համընկնում են:
Այս համաշխարհային տարածում ունեցող տոնը նշվեց նաև մեր դպրոցում, որը կազմակերպել էր մաթեմատիկայի մեթոդմիավորումը: Մասնակցող 10-11-րդ դասարանների աշակերտները պատրաստել էին և ներկայացրեցին P-ի թիվի մասին սլայդներ, որը լրացրեց ուսուցիչը` Գ. Հայրապետյանը, անցկացվեց մրցույթ:
Ծննդյան ոտելիքները հիշեցնում էին P-ի թվի մասին:
Աշակերտների կազմած P-ի թիվը
3. Դասը վարում է ոստիկանը /10-1 դասարան/
Դպրոցի տեսուչը խոսում է դեռահասության շրջանում առկա արատավոր երևույթների մասին:
Comments
Post a Comment