15.03.2017թ.

1. Ուսուցանող գնահատում 10-2 դասարանում

2. P-ի թվի ծնունդը

3. Դասը վարում է ոստիկանը


1. Ուսուցանող գնահատում 10-2 դասարանում

Այս շաբաթ կավարտվի 10-2 դասարանում ուսուցանող գնահատման մեթոդով չափորոշիչային գրավոր աշխատանքների ստուգումը: Այս ուսումնասիրությունը արդյունավետ է ոչ միայն աշակերտների, այլև ուսուցիչների համար, ինչն էլ ապացուցում են աշխատանքի արդյունքները:



Իր կարծիքն ունի դպրոցի
                             Հայոց լեզվի և գրականության ուսուցչուհի Ն.Գալստյանը:

- Ուսուցանող գնահատումը նպաստում է ուսումնական գործընթացին` ուսուցիչն առավել հետևողական է և աշխատում է կատարել դասի բոլոր փուլերը` հաղորդում, ամփոփում, ամրակայում: Աշակերտներն ուշադիր են, հետևողական դասի բոլոր քայլերին, նրանք նոր դասը համարյա սովորած գնում են տուն: 10-2 դասարանի պոտենցիալից ելնելով` աշակերտները ուսուցանող գնահատման ժամանակ պատասխանում են նաև միջին մակարդակի հարցերին: Այսպիսով` ուսուցիչը հասնում է իր նպատակին:




Աշակերտի ազգանունը , անունը՝ ----------------------------------------------------
Դասարանը ՝ 10-2
Առարկան ՝  հայոց լեզու
Ամսաթիվը՝15.03.2017թ.
Ուսուցիչ ՝ Ն.Ս. Գալստյան                                      
Թեման՝«Թղթակցության   ոճական   առանձնահատկությունները »
Ուսուցանող գնահատման  հարցերը
1.Ի՞նչ    է   թղթակցությունը:
2.Ի՞նչ հիմնական  տեսակների են լինում  թղթակցությունները :
*3. Գրել թղթակցություն «Մեր մասնակցությունը  շաբաթօրյակին » թեմայով :
Աշակերտի ազգանունը , անունը՝ ----------------------------------------------------
Դասարանը ՝ 10-2
Առարկան ՝  հայ գրականություն 
Ամսաթիվը՝    15.03.2017թ.
Ուսուցիչ ՝ Ն.Ս. Գալստյան                                      
Թեման՝«Դրամատուրգիան :«Պաղտասար աղբար » կատակերգությունը »
Ուսուցանող գնահատման  հարցերը
1. Ի՞նչ  կատակերգություններ է գրել  Հակոբ Պարոնյանի: 
2. Հակոբ Պարոնյանը ե՞րբ է գրել«Պաղտասար աղբար » կատակերգությունը:
3. Ովքե՞ր են  «Պաղտասար աղբար » կատակերգության իրական  հերոսները :
4. Ովքե՞ր են  «Պաղտասար աղբար » կատակերգության այլաբանական  հերոսները :
*5. Ո՞րն  է «Պաղտասար աղբար » կատակերգության սյուժեի երգիծական  հիմքը :
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------





Անգլերեն, 10-2 դաս.

Անգլերեն 15.03 u. 102(under/behind/ opposite)
1. Translate
next to
beside
between
in front of
behind
on the left/ on the right
in the middle of
opposite
by
under
above
 below
  


2. P-ի թվի ծնունդը

 P-ի թիվը մաթեմատիկական հաստատուն է, որը ցույց է տալիս շրջանագծի երկարության հարաբերությունը տրամագծին: Այդ հաստատուն  P-ի հունական տառն առաջին անգամ օգտագործեց անգլիացի դասախոս Վ. Ջոնսը 1706 թվականին:
 P-ի թիվի հեղինակը հայտնի չէ, սակայն առաջին ուսումնասիրությունը  P-ի թիվի վերաբերյալ կատարվել է ՄԹԱ հունական մեծ գիտնական, փիլսոփա Արքիմեդի կողմից:
Սկսած 1887 թվականից P-ի թիվի ծնունդը նշվում է մարտի 14-ն, ժամը` 1-59, ինչը համապատասխանում է 3. 14 1 59 26 թվերին:
Ուշագրավ է այն փաստը, որ P-ի թիվի ծնունդը և հարաբերության տեսության ստեղծող Ա. Էյնշտեյնի ծննդյան օրը համընկնում են:
Այս համաշխարհային տարածում ունեցող տոնը նշվեց նաև մեր դպրոցում, որը կազմակերպել էր մաթեմատիկայի մեթոդմիավորումը: Մասնակցող 10-11-րդ դասարանների աշակերտները պատրաստել էին և ներկայացրեցին P-ի թիվի մասին սլայդներ, որը լրացրեց ուսուցիչը` Գ. Հայրապետյանը, անցկացվեց մրցույթ:
Ծննդյան ոտելիքները հիշեցնում էին P-ի թվի մասին:






Աշակերտների կազմած  P-ի թիվը 


3. Դասը վարում է ոստիկանը /10-1 դասարան/



Դպրոցի տեսուչը խոսում է դեռահասության շրջանում առկա արատավոր երևույթների մասին:

Comments