17.03.2017թ.


1.Ուսուցանող գնահատում 10-2 դասարանում

Ավարտվեց 10-2 դասարանում չափորոշիչային գրավոր աշխատանքների ստուգումը: Մենք բազմիցս խոսել ենք այդ գործընթացի առավելությունների մասին, ինչը պահում է ուսուցչին մշտապես լինել զգոն, իսկ աշակերտին հնարավորություն է տալիս ` չլինել անտեսված, ստանալ դասից առավելագույն գիտելիք, դասի նվազագույն և  միջին            մակարդակը յուրացնել դպրոցում: Այդ մասին իրենց կարծիքներն են արտահայտել թե ուսուցիչները, թե աշակերտները. մի բան պարզ է` ծրագիրը  ուղղված է արդյունքին և նկատվում է գործի արդյունավետությունը.  ամենօրյա նման աշխատանքը հեշտացնում է ուսուցման գործընթացը: Այն սկզբունքը, որ աշակերտը դպրոցից պետք է տանի մաքսիմալ գիտելքներ, ուսուցանող գնահատման այս մեթոդը հեշտացնում է գործընթացը:





Հայոց լեզու, 10-2 դաս.

10-2 հանրահաշիվ   Թեմա՝Թվի արկտանգենսը,արկկոտանգենսը  .           17.03.17  
1. Ի՞նչ է թվի  արկտանգենսը
2. Ինչի՞է հավասար arctg (- a)-ն
3. Ի՞նչ է թվի  արկկոտանգենսը
4. Ինչի՞է հավասար arcctg (- a)-ն


 Ֆիզիկա
10-2 դասարանի Ա և Բ մակարդակի հարցեր                                          17. 03. 17
1. Ինչպիսի լեցքեր գոյություն ունեն:
2. Որն էր էլեկտրական լիցքերի փոխազդեցության օրենքը:
3. Որն է էլեկտրական դաշտը:
4. Մարմինների շփման ժամանակ ինչպիսի լիցքեր են անցնում մեկից մյուսին:
5. Միևնույն չափի երկու մետաղե գնդիկներ ունեն 12 նԿլ և 18 նԿլ լիցքեր: Որքան կլինի գնդիկներից յուրաքանչյուրի լիցքը, եթե նրանք հպենք իրար և նորից հեռացնենք:
6.  8 նԿլ, 3 նԿլ և10նԿլ լիցքեր ունեցող երեք միատեսակ մետաղե գնդիկներ հպեցին իրար և նորից հեռացրին: Որքան կլինի գնդիկներից յուրաքանչյուրի լիցքը հեռացնելուց հետո:
  
Հասարակագիտություն
Դաս 4. Վերարտադրության փուլերը։ Տնտեսական աճ։        17.03.17

1.    Թվարկել վերարտադրության փուլերը։
2.    Որոնք են  վերջնական սպառման և միջանկյալ բարիքները։
3.    Ինչ է համախառն ներքին արդյունքը։
4.    Որն է անվանական ՀՆԱ-ն։
5.    Որն է իրական ՀՆԱ-ն։





Ֆիզիկա, 10-2 դաս.

Comments