1. Խորհրդակցություն 10-3 դասարանում դասավանդող ուսուցիչների մասնակցությամբ
2. Ուսուցանող գնահատում 10-3 դասարանում
3. Ներդպրոցական շաբաթօրյակ
1. Խորհրդակցություն 10-3 դասարանում դասավանդող ուսուցիչների մասնակցությամբ
Տնօրեն Ա. Թորոսյանը հրավիրել էր 10-3 դասարանում դասավանդող ուսուցիչների խորհրդակցություն : Քննարկվեց ուսուցանող գնահատման մեթոդով չափորոշիչային գրավոր աշխատանքների ստուգումը 10-3 դասարանում:
Տնօրենը կարևորեց հետևյալ գործոնները, որոնք առկա են այս աշխատանքում`
1. Վստահ լինելը, որ ուսուցիչը սովորեցնում է աշակերտին ամեն ինչ օրվա դասի վերաբերյալ:
2. ՈՒսուցանող գնահատումը ուսուցչի վարած դասի երաշխիքն է, որն ապահովում է նրա պաշտպանվածությունը:
3. Աշակերտը հարցերի պատասխանը ընկերոջից արտագրելու կարիք չի զգում:
Տնօրենը մեկ անգամ ևս ուսուցիչների ուշադրությունը հրավիրեց չափորոշիչային հարցերի ձևակերպման վրա. աշակերտը պետք է հասկանա տրված հարցը: Պարտադիր համարեց նաև, որ աշակերտը չափորոշիչային պահանջները հանձնի նույն օրը` հասցնելու համար մյուս առարկաների չափորոշիչային պահանջների կատարումը նույնպես:
2. Ուսուցանող գնահատում 10-3 դասարանում
Չափորոշչային գնահատումը ուսումնասիրություն է, որն անցկացվելու է 10-12-րդ բոլոր դասարաններում:
Ավարտվեց 10-3 դասարանում ուսուցանող գնահատուման առաջին շաբաթը: Դասաժամի ավարտի 5 րոպեն տրամադրվում է ստուգելու դասապրոցեսի ընթացքում նոր նյութի յուրացվածության մակարդակը չափորոշիչային հարցերի միջոցով: Ձևակերպված հարցերն ակընկալում են հակիրճ պատասխաններ, որով էլ պարզ է դառնում աշխատանքի արդյունքը:
3. Ներդպրոցական շաբաթօրյակ
2. Ուսուցանող գնահատում 10-3 դասարանում
3. Ներդպրոցական շաբաթօրյակ
1. Խորհրդակցություն 10-3 դասարանում դասավանդող ուսուցիչների մասնակցությամբ
Տնօրեն Ա. Թորոսյանը հրավիրել էր 10-3 դասարանում դասավանդող ուսուցիչների խորհրդակցություն : Քննարկվեց ուսուցանող գնահատման մեթոդով չափորոշիչային գրավոր աշխատանքների ստուգումը 10-3 դասարանում:
Տնօրենը կարևորեց հետևյալ գործոնները, որոնք առկա են այս աշխատանքում`
1. Վստահ լինելը, որ ուսուցիչը սովորեցնում է աշակերտին ամեն ինչ օրվա դասի վերաբերյալ:
2. ՈՒսուցանող գնահատումը ուսուցչի վարած դասի երաշխիքն է, որն ապահովում է նրա պաշտպանվածությունը:
3. Աշակերտը հարցերի պատասխանը ընկերոջից արտագրելու կարիք չի զգում:
Տնօրենը մեկ անգամ ևս ուսուցիչների ուշադրությունը հրավիրեց չափորոշիչային հարցերի ձևակերպման վրա. աշակերտը պետք է հասկանա տրված հարցը: Պարտադիր համարեց նաև, որ աշակերտը չափորոշիչային պահանջները հանձնի նույն օրը` հասցնելու համար մյուս առարկաների չափորոշիչային պահանջների կատարումը նույնպես:
2. Ուսուցանող գնահատում 10-3 դասարանում
Ավարտվեց 10-3 դասարանում ուսուցանող գնահատուման առաջին շաբաթը: Դասաժամի ավարտի 5 րոպեն տրամադրվում է ստուգելու դասապրոցեսի ընթացքում նոր նյութի յուրացվածության մակարդակը չափորոշիչային հարցերի միջոցով: Ձևակերպված հարցերն ակընկալում են հակիրճ պատասխաններ, որով էլ պարզ է դառնում աշխատանքի արդյունքը:
7.04.17թ.
1.
Երբ է տեղի ունեցել Շահապիվանի
ժողովը:
2.
Ով էր հայոց կաթողիկոսը Վարդանանց
պատերազմի ժամանակ:
3.
Որտեղ է թաղված Մ. Մաշտոցը:
4.
Երբ է անցկացվել Դենշապուհի
աշխարհագիրը:
5.
Ինչ որոշում ընդունվեց Արտաշատի
449թ. ժողովի ժամանակ:
Հայ գրականություն, 10-3 դասարան
Աշակերտի
ազգանունը , անունը՝ ----------------------------------------------------
Դասարանը
՝ 10-3
Առարկան
՝ հայ գրականություն
Ամսաթիվը՝07.04.2017թ.
Ուսուցիչ
՝ Ա.Ի.Մելիքյան
Թեման՝«Րաֆֆու
«Սամվել» պատմավեպի կերպարները:Սամվելի կերպարը
»
Ուսուցանող
գնահատման հարցերը
1. Ովքե՞ր էին «Սամվել» պատմավեպի հայրենասեր հերոսները :
2. Ովքե՞ր էին «Սամվել» պատմավեպի դավաճան հերոսները :
3. Ովքե՞ր էին «Սամվել» պատմավեպի պատմական կերպարները :
4.Ինչպե՞ս ես գնահատում Սամվելի
արարքը:
Урок 3-ий 07.04 Тема урока: А.П.Чехов (биография) Рассказ «Смерть чиновника»103класс Фамилия,
имя ___________________________
1.
Кто по образованию был А.П.Чехов? ______________________________
2.
Где происходит действие рассказа «Смерть чиновника»? _________________________________
3.
Какая фамилия была у героя? _____________________________________________
4.
Что случилось с героем в театре? _______________________________________
5.
Что произошло с героем в конце рассказа?
________________________________________
результат
проверки _______________
_____________________________________________________________________________
Урок
4-ый 07.04 Тема
урока: Образование страдательных причастий. 103класс
Фамилия, имя ___________________________
1. Причастия,
обозначающие признак предмета, над
которым производится действие, называются
_________________________________________
_________________________________________
2.
Назовите суффиксы страдательных причастий настоящего
времени
_________________________________________________________________
3.
Правописание суффиксов страдательных
причастий настоящего времени (-ем-, -им) зависит от
_______________________________________
_______________________________________
4.
Образуйте страдательные причастия от глаголов
Изучать
- ______________, любить - _____________________
результат
проверки _______________
Comments
Post a Comment