10.04.2017թ.

1. Ի հիշատակ  Ապրիլյան պատերազմի նահատակ Մանվել Գևորգյանի,                            կանգնեցվեց   խաչքար


2. Արիության դաս
  Դասը վարում են ՀՀ Պն Վ. Սարգսյանի անվան ՌՀ  Միջազգային և Ազգային անվտանգության ամբիոնի պետ գնդապետ Վոլոդյա Հովհաննիսյանը և
ՌՀ հրամանատարաշտաբային ֆակուլտետի ավագ դասախոս փոխգնդապետ Արթուր Թորոսյանը



1.   Մայրը նրան զինվոր էր ծնել, բայց` ոչ նահատակ...

         Ի հիշատակ  Ապրիլյան պատերազմի նահատակ Մանվել Գևորգյանի, կանգնեցվեց    խաչքար այն շենքի առջև, որտեղ ապրել է նա:
Ծնվել է 1997-ին: Հաճախել է 198 դպրոցը, լավ էր սովորում: Դպրոցն ավարտելուց հետո ընդունվել է Ֆիզիկական կուլտուրայի ինստիտուտ, Կարատեի Եվրոպայի չեմպիոն էր:
2015-ին զորակոչվել է Ազգային բանակ:
Նրա կյանքում տեղ ունեին բոլորը` ծնողները, ընկերները, հարազատները. օժտված էր բացառիկ մարդասիրությամբ, բոլորին հասնելու կարողությամբ:
Նա ծնվել էր հաղթելու համար և հաղթեց, ավաղ, այդ հաղթանակը կյանք արժեցավ: Եթե միայն հաղթանակները չգրվեին արյունով և արդարության ու հաղթանակի ճանապարհն այսքան երկար չլիներ...
2016 թ. ապրիլի 14-ի երեկոյան լսում ենք գույժը... 18 գարունը չբոլորած, երազկոտ հայորդին գնաց երկինք...
Կհանդիպենք երկնքում...երբևէ...









Ամեն առավոտ ես գնում եմ աշխատանքի և նայում եմ Արարատին:
Ամեն առավոտ ես ապրում եմ նրա անըմբռնելի, անմատչելի հմայքի սրբազան զգացողությունը:
Արդարության և հաղթանակի միջև տարածությունը ինձ երբեմն տխրեցնում է, երբեմն` հուսահատեցնում. ես այդ պահերին նորից նայում եմ Արարատին, ես վստահում եմ նրան:



2. Արիության դաս
  Դասը վարում են ՀՀ Պն Վ. Սարգսյանի անվան ՌՀ  Միջազգային և Ազգային անվտանգության ամբիոնի պետ գնդապետ Վոլոդիա Հովհաննիսյանը և
ՌՀ հրամանատարաշտաբային ֆակուլտետի ավագ դասախոս փոխգնդապետ Արթուր Թորոսյանը

 -Մենք 2,5 միլիոն ենք, ունենք 100 հազարանոց բանակ և 5000 տարվա պատմություն:
  Մենք պարտվելու իրավունք չունենք:


Տնօրեն Ա. Թորոսյանը հյուրերին  ուղեկցում է
Պատանի երկրապահների անունը կրող կաբինետ




 Դասախոսությունը նվիրված է ազգային պայքարին, այն պայքարին, որը բնորոշ է հային բոլոր ժամանակներում, իսկ վերջինը Թալիշի դեպքերն էին, որով էլ ապացուցվեց, որ այս պայքարում հայը կկռվի և նահանջելն այլևս անհնար է:
 ՌՀ  Միջազգային և Ազգային անվտանգության ամբիոնի պետ գնդապետ Վոլոդյա Հովհաննիսյանը ականատեսի աչքերով պատմեց Թալիշյան պատերազմի որոշ մանրամասներ: Նրա կարծիքով բոլոր պատերազմական օրինակներից սա եզակի դեպք էր, երբ դասալիք կամ դավաճան չի եղել և <Նահանջել> հրամանի ժամանակ, զինվորը չի նահանջել: Հոգնած, սև, հողոտ, անքուն դիրքում կանգնած զինվորը դիրքը չի լքել: Գնդապետ Հովհաննիսյանը պատմում է, որ այդ օրերին զինվորի համար ամենաթանկը դպրոցներից ուղարկված նամակներն էին, երբ քաղցրահամ ուտելիքների մեջ նրանք փնտրում էին նամակներ:






Գնդապետ Հովհաննիսյանը վիճակագրական տվյալների
 հիման վրա ներկայացնում է Արցախյան պատերազմն ի սկզբանե















Comments