1. Ուսուցանող գնահատում 10-3 դասարանում
2. ՏՀՏ խմբակ, Ինժեներ ուսումնական նախագիծ
3. Մասնագիտական կողմնորոշում. դասընթացը վարում են Հայաստանի Տնտեսագիտական համալսարանի /ՀՊՏՀ/ դասախոսները
4. Միջդասարանական ֆուտբոլ
1. Ուսուցանող գնահատում 10-3 դասարանում
Սկսվել է ուսուցանող գնահատման երկրորդ շաբաթը 10-3 դասարանում:
Հիշեցնեմ, որ ուսուցանող գնահատման միջոցով ստուգվում է աշակերտի կողմից նոր դասի յուրացվածության աստիճանը, ինչպես նաև ուսուցչի մատուցած նոր նյութի
հասանելիության մակարդակը: Այն ստուգվում է չափորոշիչայի հարցերի միջոցով, որը կազմում է ուսուցիչը ըստ նվազագույն, միջին և առավելագույն մակարդակների:
Հարցաթերթիկը աշակերտը լրացնում է դասաժամի վերջին 5 րոպեի ընթացքում:
Ուսուցանող գնահատումը անց է կացվում բոլոր առարկաներից:
Ֆիզիկա, 10-3 դաս.
2. ՏՀՏ խմբակ, Ինժեներ ուսումնական նախագիծ
Տրված էր հանձնարարություն` ստեղծել ստվարաթղթե ռոբոտ, օգտվելով այն տեսաֆիլմի նյութից, որն աշակերտներին ուղղորդում էր ռոբոտ պատրաստելու բոլոր քայլերը:
Աշխատանքը կատարելու համար օգտագործվում են հետևյալ պարզ նյութերը` ստվարաթուղթ, ներարկիչներ, մարտկոցներ, սոսինձ և այլն:
Ռոբոտի շարժման համար պարտադիր է կիրառել հետևյալ կանոնները`
1. Չորս գործողության համար օգտագործել 4 գործիք
2. Գործիքները առանձնացնելու համար` առանձնացնել գույներով
3. Յուրաքանչյուր գործիք պետք է աշխատեցնի մեկ դետալ
4. Բացառել օդի առկայությունը խողովակներում
Աշխատանքը քննարկվեց, աշակերտները բաժանվեցին խմբերի, աշխատանքը պետք է հասցնեն 3-4 պարապմունքի ընթացքում:
3. Մասնագիտական կողմնորոշում. դասընթացը վարում են Հայաստանի Տնտեսագիտական համալսարանի Շուկայագիտության ֆակուկտետի դեկանի տեղակալ` Կ. Գրիգորյանը և անգլերենի դասախոս` Լ. Կարագուլյանը: Ներկա էին դպրոցի տնտեսագիտական հոսքի բոլոր դասարանների աշակերտները:
Դասախոսները ներկայացրեցին Տնտեսագիտական համալսարանի Բոլոնյան եռաստիճան կրթական համակարգը, 6 ֆակուլտետը, 66 մասնագիտությունը և մասնագիտացումը և այլ կարևոր փաստեր:
- Մեզ ցանկանում ենք լավագույն աշակերտների մուտքը, ովքեր հետո պիտի դառնան լավ ուսանողներ:
4. Միջդասարանական ֆուտբոլ.
Մասնակցում են երկու 10-րդ դասարանցիները
2. ՏՀՏ խմբակ, Ինժեներ ուսումնական նախագիծ
3. Մասնագիտական կողմնորոշում. դասընթացը վարում են Հայաստանի Տնտեսագիտական համալսարանի /ՀՊՏՀ/ դասախոսները
4. Միջդասարանական ֆուտբոլ
1. Ուսուցանող գնահատում 10-3 դասարանում
Սկսվել է ուսուցանող գնահատման երկրորդ շաբաթը 10-3 դասարանում:
Հիշեցնեմ, որ ուսուցանող գնահատման միջոցով ստուգվում է աշակերտի կողմից նոր դասի յուրացվածության աստիճանը, ինչպես նաև ուսուցչի մատուցած նոր նյութի
հասանելիության մակարդակը: Այն ստուգվում է չափորոշիչայի հարցերի միջոցով, որը կազմում է ուսուցիչը ըստ նվազագույն, միջին և առավելագույն մակարդակների:
Հարցաթերթիկը աշակերտը լրացնում է դասաժամի վերջին 5 րոպեի ընթացքում:
Ուսուցանող գնահատումը անց է կացվում բոլոր առարկաներից:
Անգլերեն, 10-3 դաս.
Առարկան
՝ հայոց լեզու
Ամսաթիվը՝
11.04.2017թ.
Ուսուցիչ
՝Վ.Հ.Հարությունյան
Թեման՝«
Գործնական գրության տեսակները ՝քաղվածք»
Ուսուցանող
գնահատման հարցերը
1.Ի՞նչ է քաղվածքը:
2.Որտեղի՞ց է կատարվում քաղվածքը :
3.Ե՞րբ է գրվում քաղվածքը :
4. Ինչպիսի՞ կառուցվածք ունի քաղվածքը:
5.Միայն քարտուղարի ստորագրության դեպքում
ի՞նչ պիտի գրվի նախագահի և քարտուղարի
անունների միջև :
Առարկան
՝ հայոց լեզու
Ամսաթիվը՝
11.04.2017թ.
Ուսուցիչ
՝Վ.Հ.Հարությունյան
Թեման՝«
Կրկնել լեզվի զարգացման
պատմական փուլերը և նրանց ժամանակաշրջանը »
Ուսուցանող
գնահատման հարցերը
1. Որո՞նք են հայերենի զարգացման փուլերը:
2. Ո՞րն է գրաբարի կամ հին հայերենի պատմական ժամանակաշրջանը:
3.
Ո՞րն է միջին հայերենի պատմական ժամանակաշրջանը:
4.Ինչո՞ւ է միջին հայերենը կոչվել նաև կիլիկյան:
5. Ո՞րն է աշխարհաբարի կամ նոր հայերենի պատմական ժամանակաշրջանը:
6.Ի՞նչ ճյուղեր ունի աշխարհաբարը:
Համաշխարհային պատմություն 10-3 11.04.17թ.
1. Ե՞րբ և որտե՞ղ է առաջին անգամ օգտագործվել ազատական հասկացությունը:
2. Ովքե՞ր են սոցիալիզմի նշանավոր հետևորդները:
3. Որո՞ք են 19-րդ դ. առաջացած հիմնական ուսմունքները:
Դաս 6. Փողը և դրա գործառնությունները: 11.04.2017թ.
1. Ինչ է փողը:
2. Ինչ է գինը:
3. Թվարկել փողի գործառույթները:
4. Ինչ է փողի գնողունակությունը:
Ֆիզիկա, 10-3 դաս.
10-3 դասարան
10.04
1.
Ինչ է էլեկտրական
հոսանքը։
2.
Ինչ միավորով
է չափվում հոսանքը միավորների ՄՀ-ում։
3.
Գրել Օհմի օրենքի
բանաձևը շղթայի տեղամասի համար։
4.
Որն է դիմադրության
միավորը։
5.
Երբ է բացակայում
հոսանքի ջերմային ազդեցությունը։
6.
Որոնք են հոսանքի
գոյության անհրաժեշտ պայմանները։
2. ՏՀՏ խմբակ, Ինժեներ ուսումնական նախագիծ
Տրված էր հանձնարարություն` ստեղծել ստվարաթղթե ռոբոտ, օգտվելով այն տեսաֆիլմի նյութից, որն աշակերտներին ուղղորդում էր ռոբոտ պատրաստելու բոլոր քայլերը:
Աշխատանքը կատարելու համար օգտագործվում են հետևյալ պարզ նյութերը` ստվարաթուղթ, ներարկիչներ, մարտկոցներ, սոսինձ և այլն:
Ռոբոտի շարժման համար պարտադիր է կիրառել հետևյալ կանոնները`
1. Չորս գործողության համար օգտագործել 4 գործիք
2. Գործիքները առանձնացնելու համար` առանձնացնել գույներով
3. Յուրաքանչյուր գործիք պետք է աշխատեցնի մեկ դետալ
4. Բացառել օդի առկայությունը խողովակներում
Աշխատանքը քննարկվեց, աշակերտները բաժանվեցին խմբերի, աշխատանքը պետք է հասցնեն 3-4 պարապմունքի ընթացքում:
Այսօր փորձարկվեց առաջին ռոբոտը
3. Մասնագիտական կողմնորոշում. դասընթացը վարում են Հայաստանի Տնտեսագիտական համալսարանի Շուկայագիտության ֆակուկտետի դեկանի տեղակալ` Կ. Գրիգորյանը և անգլերենի դասախոս` Լ. Կարագուլյանը: Ներկա էին դպրոցի տնտեսագիտական հոսքի բոլոր դասարանների աշակերտները:
Դասախոսները ներկայացրեցին Տնտեսագիտական համալսարանի Բոլոնյան եռաստիճան կրթական համակարգը, 6 ֆակուլտետը, 66 մասնագիտությունը և մասնագիտացումը և այլ կարևոր փաստեր:
- Մեզ ցանկանում ենք լավագույն աշակերտների մուտքը, ովքեր հետո պիտի դառնան լավ ուսանողներ:
4. Միջդասարանական ֆուտբոլ.
Մասնակցում են երկու 10-րդ դասարանցիները
Comments
Post a Comment