1. Խորհրդակցություն փոխտնօրենների և մեթոդմիավորումների նախագահների մասնակցությամբ
2. Ուսուցանող գնահատում 10-4 դասարանում
3. Թեմատիկ գրավոր աշխատանքներ
4. Պաստառների պատրաստում ուսուցիչների օգնությամբ
5. Հանրօգուտ աշխատանք դպրոցի այգում
1. Տնօրեն Ա. Թորոսյանը խորհրդակցության էր հրավիրել փոխտնօրեններին և մեթոդմիավորումների նախագահներին` ներկայացնելու համար <ՖԻնանսական ձեռնարկատիրական կրթումը դպրոցներում> ծրագիրը:
ՀՀ կառավարության 2014 թ. նոյեմբերի 13-ի նիստում և հ.47 արձանագրային որոշմամբ
հավանության է արժանացել <ՀՀ ֆինանսական կրթման ազգային ռազմավարությունը> /ՖԿԱՌ/ և դրան կից 2014-2019 գործողությունների ծրագիրը:
ՖԿԱՌ-ով ուսումնական ծրագրերը նախատեսված են ինտեգրման սկզբունքով`դասավանդվող առկա առարկաներում կներառվեն առանձին բաղկացուցիչներ անձնական ֆինանասների վերաբերյալ:
Ինտեգրման ենթակա առարկաները`
1. Մաթեմատիկա
2. Ես և շրջակա աշխարհը
3. Հասարակագիտություն
4. Հանրահաշիվ
5. Տեխնոլոգիա
Ծրագրի արդյունավետությունը ստուգելու համար կարևոր է իրականացնել մոնիթորինգներ և գնահատումներ:
2. Ուսուցանող գնահատում 10-4 դասարանում
Այսօր ուսուցանող գնահատման վերջին օրն է 10-4 դասարանում :
Ուսուցանող գնահատումն ուսումնասիրություն է, որն անցկացվել բոլոր 10-րդ և շարունակվելու է 11-րդ դասարաններում:
Հիշեցնենք, որ յուրաքանչյուր դասի ավարտին, աշակերտներին բաժանվում են հարցաթերթիկներ, որով ստուգվում են աշակերտի կողմից նոր դասի յուրացման նվազագույն, միջին և առավելագույն մակարդակները:
2. Ուսուցանող գնահատում 10-4 դասարանում
3. Թեմատիկ գրավոր աշխատանքներ
4. Պաստառների պատրաստում ուսուցիչների օգնությամբ
5. Հանրօգուտ աշխատանք դպրոցի այգում
1. Տնօրեն Ա. Թորոսյանը խորհրդակցության էր հրավիրել փոխտնօրեններին և մեթոդմիավորումների նախագահներին` ներկայացնելու համար <ՖԻնանսական ձեռնարկատիրական կրթումը դպրոցներում> ծրագիրը:
ՀՀ կառավարության 2014 թ. նոյեմբերի 13-ի նիստում և հ.47 արձանագրային որոշմամբ
հավանության է արժանացել <ՀՀ ֆինանսական կրթման ազգային ռազմավարությունը> /ՖԿԱՌ/ և դրան կից 2014-2019 գործողությունների ծրագիրը:
ՖԿԱՌ-ով ուսումնական ծրագրերը նախատեսված են ինտեգրման սկզբունքով`դասավանդվող առկա առարկաներում կներառվեն առանձին բաղկացուցիչներ անձնական ֆինանասների վերաբերյալ:
Ինտեգրման ենթակա առարկաները`
1. Մաթեմատիկա
2. Ես և շրջակա աշխարհը
3. Հասարակագիտություն
4. Հանրահաշիվ
5. Տեխնոլոգիա
Ծրագրի արդյունավետությունը ստուգելու համար կարևոր է իրականացնել մոնիթորինգներ և գնահատումներ:
2. Ուսուցանող գնահատում 10-4 դասարանում
Այսօր ուսուցանող գնահատման վերջին օրն է 10-4 դասարանում :
Ուսուցանող գնահատումն ուսումնասիրություն է, որն անցկացվել բոլոր 10-րդ և շարունակվելու է 11-րդ դասարաններում:
Հիշեցնենք, որ յուրաքանչյուր դասի ավարտին, աշակերտներին բաժանվում են հարցաթերթիկներ, որով ստուգվում են աշակերտի կողմից նոր դասի յուրացման նվազագույն, միջին և առավելագույն մակարդակները:
Աշակերտի ազգանունը , անունը՝
---------------------------------------------------
Դասարանը ՝ 10-4
Առարկան ՝ հայոց լեզու
Ամսաթիվը՝ 28.04.2017թ.
Ուսուցիչ ՝ Մ.Մ.Շահնազարյան
Թեման՝«Գործնական գրության
տեսակները ՝արձանագրություն »
Ուսուցանող
գնահատման հարցերը
1.Ի՞նչ է արձանագրությունը:
2.Ինչպիսի՞ կառուցվածք ունի արձանագրությունը:
3.Ի՞նչ է օրակարգը,և այն նշելը պարտադիր է արձանագրության մեջ :
4.Ովքե՞ր են վավերացնում արձանագրությունը :
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
ՈՒՍՈՒՑԱՆՈՂ ԳՆԱՀԱՏՈՒՄ
10-4 ԴԱՍԱՐԱՆ ԿԵՆՍԱԲԱՆՈՒԹՅՈՒՆ
Անուն ազգանուն---------------------------------------------------------------ամսաթիվ 28.04.2017 Ուսուցիչ` Մ. Ապրեսյան
1Կենդանիների սաղմնային զարգացման որ փուլում են ձևավորվում
սաղմնային թերթիկները:
2. Որ օրգանիզմներն են կոչվում եռաշերտ: 3.
Ինչպես են կոչվում եռաշերտ օրգանիզմների սաղմնային թերեիկները: 4.Առաջնային օրգանոգենեզի փուլում
սաղմնային որ թերթիկից է սկզբնավորվում նյարդային համակարգը:
3. Թեմատիկ գրավոր աշխատանքները շարունակվում են
11-րդ դասարան, հայ գրականություն
12-րդ դասարան, հայոց պատմություն
Ֆիզիկա, 12-րդ դասարան
4. Պաստառների պատրաստում ուսուցիչների օգնությամբ
Ի հիշատակ բոլոր ժամանակներում, բոլոր ցեղասպանությունների զոհերի, պատմության ուսուցիչ Ա. Նիազյանի և հասարակագիտության ուսուցիչ Լ. Փափազյանի օգնությամբ, 11-րդ դասարանների աշակերտները պատրաստում են պաստառներ: Աշխատանքներն ավարտուն տեսքով կամրացվեն պատմության դասասենյակում:
5. Հանրօգուտ աշխատանք դպրոցի այգում
Մի խումբ տղաներ փխրեցրեցին հողը, ազատեցին ծառերն ավելորդ ճյուղերից, առանձնացրեցին աղբը:
Հողը պահանջում է մշտական աշխատանք և նա կվարձատրի իր բարիքներով:
Comments
Post a Comment