1. Խորհրդակցութուն փոխտնօրենների, պատմության ուսուցիչների և ՆԶՊ ուսուցչի մասնակցությամբ
2. Թաթուլ Կրպեյանի կիսանդրու բացումը նրա անունը կրող զբոսայգում
3 Թեմատիկ գրավոր աշխատանքներ
1. Խորհրդակցութուն փոխտնօրենների, պատմության ուսուցիչների և ՆԶՊ ուսուցչի մասնակցությամբ
Խորհրդակցության առաջին հատվածում պատմության ուսուցիչները ներկայացրեցին այն աշխատանքները, որոնք կատարել են այս ուսումնական տարվա ընթացքում`
Ընդգծվեց պատմության մեթոդմիավորման մեծ ծավալի աշխատանքը:
Խորհրդակցության կարևոր մասը ուղղված էր չափորոշիչային հարցերին, ինչը ուսուցանող գնահատման մեթոդով կիրառվում է դպրոցում:
-Դասը պետք է պլանավորվի հիմնվելով չափորոշչային պահանջների վրա, քանի որ այն ապահովում է առաջընթաց, -ասաց տնօրեն Ա. Թորոսյանը:
Չափորոշչային պահանջների նվազագույն մակարդակին համապատասխան գիտելիքը, կարողությունները և հմտությունները աշակերտը պետք է ստանա դպրոցում, նույն գործընթացը կշարունակվի նաև հաջորդ ուսումնական տարվա ընթացքում:
Մեր նպատակն է ձգտել 3-րդ կարգի բարդության հարցերին անցնելն է: Այս սկզբունքային մոտեցումներն իրագործելու համար, մենք կուտակել ենք որոշակի պոտենցյալ, որը պետք է արդյունք տա:
2. Ապրիլի 30-ին Երևանի Նոր Նորք վարչական շրջանում` Հայաստանի Ազգային հերոս Թաթուլ Կրպեյանի անվան զբոսայգում, տեղի է ունեցել հերոսի կիսանդրու բացման արարողությունը:
«Գիտեմ, որ Երևան այլևս չեմ գա, ինձ կբերեն..»
2. Թաթուլ Կրպեյանի կիսանդրու բացումը նրա անունը կրող զբոսայգում
3 Թեմատիկ գրավոր աշխատանքներ
1. Խորհրդակցութուն փոխտնօրենների, պատմության ուսուցիչների և ՆԶՊ ուսուցչի մասնակցությամբ
Խորհրդակցության առաջին հատվածում պատմության ուսուցիչները ներկայացրեցին այն աշխատանքները, որոնք կատարել են այս ուսումնական տարվա ընթացքում`
- Պատմության թեմատիկ կաբինետների ստեղծում
- Սկայպ-դասեր կազմակերպում
- Մասնակցություն ռազմամարզական խաղերին
- Ազգ-բանակ ցուցահանդեսի մասնակցություն
- Իրազեկման ծրագիր
- Դաս-քննարկումներ ԲՈՒՀ-երի ներկայացուցիչների մասնակցությամբ
- Բաց դասերի կազմակերպում
- Այցելություն Ծիծեռնակաբերդ
Ընդգծվեց պատմության մեթոդմիավորման մեծ ծավալի աշխատանքը:
Խորհրդակցության կարևոր մասը ուղղված էր չափորոշիչային հարցերին, ինչը ուսուցանող գնահատման մեթոդով կիրառվում է դպրոցում:
-Դասը պետք է պլանավորվի հիմնվելով չափորոշչային պահանջների վրա, քանի որ այն ապահովում է առաջընթաց, -ասաց տնօրեն Ա. Թորոսյանը:
Չափորոշչային պահանջների նվազագույն մակարդակին համապատասխան գիտելիքը, կարողությունները և հմտությունները աշակերտը պետք է ստանա դպրոցում, նույն գործընթացը կշարունակվի նաև հաջորդ ուսումնական տարվա ընթացքում:
Մեր նպատակն է ձգտել 3-րդ կարգի բարդության հարցերին անցնելն է: Այս սկզբունքային մոտեցումներն իրագործելու համար, մենք կուտակել ենք որոշակի պոտենցյալ, որը պետք է արդյունք տա:
2. Ապրիլի 30-ին Երևանի Նոր Նորք վարչական շրջանում` Հայաստանի Ազգային հերոս Թաթուլ Կրպեյանի անվան զբոսայգում, տեղի է ունեցել հերոսի կիսանդրու բացման արարողությունը:
«Գիտեմ, որ Երևան այլևս չեմ գա, ինձ կբերեն..»
Թաթուլ Կրպեյանը 1991թ.-ի ապրիլի 30-ին Գետաշենում զոհվում է «Օղակ» գործողության ժամանակ։ Թաղված է հայրենի Արեգ գյուղում, որը հերոսի պատվին վերանվանվել է Թաթուլ: Մահվանից հինգ տարի անց`1996թ. սեպտեմբերի 20-ին, Թաթուլ Կրպեյանը հետմահու արժանանում է ՀՀ բարձրագույն՝ Ազգային հերոսի
:կոչման
Comments
Post a Comment