17.10.2017թ. Սկայպով դաս 10-րդ դասարանի հումանիտար և տնտեսագիտական հոսքերում, դասը վարում է ԵՊՀ-ի Սոցիոլոգիայի ֆակուլտետի դասախոս Ս. Բալասանյանը, Չափորոշիչային հարցեր 10-րդ դասարանի հումանիտար հոսքում, Դասղեկի ժամ` պատրաստվում են այցելել Մատենադարան, Ֆակուլտատիվ պարապմունք Հայոց պատմությունից. դասը վարում է ԵՊՀ-ի Հայոց պատմության ամբիոնի դոցենտ պ.գ.թ. Մ. Գևորգյանը
Սկայպով դաս 10-րդ դասարանի հումանիտար և տնտեսագիտական հոսքերում, դասը վարում է ԵՊՀ-ի Սոցիոլոգիայի ֆակուլտետի դասախոս Ս. Բալասանյանը, Չափորոշիչային հարցեր 10-րդ դասարանի հումանիտար հոսքում, Դասղեկի ժամ` պատրաստվում են այցելել Մատենադարան, Ֆակուլտատիվ պարապմունք Հայոց պատմությունից. դասը վարում է ԵՊՀ-ի Հայոց պատմության ամբիոնի դոցենտ պ.գ.թ. Մ. Գևորգյանը
Հասարակագիտություն առարկայի շրջանակներում սկայպով դասը վարում է ԵՊՀ-ի Սոցիոլոգիայի ֆակուլտետի դասախոս Ս. Բալասանյանy
Առաջին դաս
Թեման` <Մասնագիտական կողմնորոշում>
. Մասնագիտությունը ճաշակ է, աշխատանք է ապրելակերպ է
. Այն պետք է համապատասխանի մեր ունակություններին
. Պետք է համապատասխանի մեր գիտելիքներին
. Մասնագիտությունը գործիք է, որը միշտ ուղեկցում է մեզ
. Հեռանկարային պատկերացումներ
. Աշխատաշուկայի պահանջներ
Նպատակը` Ընտրել ճիշտ մասնագիտություն
2. Չափորոշիչային հարցեր 10-րդ դասարանի հումանիտար հոսքում
Առարկան` Ռուսաց լեզու
Ուսուցիչ` Մ. Սայադյան
Հոկտեմբերից 10-րդ դասարաններում սկսվել է Ուսուցանող գնահատման մեթոդով չափորոշիչային հարցերի միջոցով նոր դասի յուրացվածությունը ստուգելու գործընթացը: Անժխտել է, որ այս կերպ արդյունավետ է դառնում ուսումնական գործընթացը, որի մասին պարբերաբար խոսել են թե աշակերտները, թե ուսուցիչները, իրենց կարծիքներն են հայտնել ծնողները, որոնց խոսքերը նույնպես տեղադրվել են մեր կայքում:
Այս ուղղությամբ աշխատանքները շարունակվում են և ուսումնական հաջողությունները դեռ առջևում են, ուստի մենք դեռ կլսենք կարծիքներ, կխոսենք առաջընթացների մասին:
3.Դասղեկի ժամ` պատրաստվում են այցելել Մատենադարան
10-րդ դասարան
Դասղեկ` Ն. Գալստյան
Մատենադարանն ազգային հիշողության պահպանման և զարգացման ամենակարևոր վայրերից մեկն է, որը մշտապես հետաքրքրել է օտարերկրացիներին:
Հասարակագիտություն առարկայի շրջանակներում սկայպով դասը վարում է ԵՊՀ-ի Սոցիոլոգիայի ֆակուլտետի դասախոս Ս. Բալասանյանy
Առաջին դաս
Թեման` <Մասնագիտական կողմնորոշում>
. Այն պետք է համապատասխանի մեր ունակություններին
. Պետք է համապատասխանի մեր գիտելիքներին
. Մասնագիտությունը գործիք է, որը միշտ ուղեկցում է մեզ
. Հեռանկարային պատկերացումներ
. Աշխատաշուկայի պահանջներ
Նպատակը` Ընտրել ճիշտ մասնագիտություն
2. Չափորոշիչային հարցեր 10-րդ դասարանի հումանիտար հոսքում
Առարկան` Ռուսաց լեզու
Ուսուցիչ` Մ. Սայադյան
Հոկտեմբերից 10-րդ դասարաններում սկսվել է Ուսուցանող գնահատման մեթոդով չափորոշիչային հարցերի միջոցով նոր դասի յուրացվածությունը ստուգելու գործընթացը: Անժխտել է, որ այս կերպ արդյունավետ է դառնում ուսումնական գործընթացը, որի մասին պարբերաբար խոսել են թե աշակերտները, թե ուսուցիչները, իրենց կարծիքներն են հայտնել ծնողները, որոնց խոսքերը նույնպես տեղադրվել են մեր կայքում:
Այս ուղղությամբ աշխատանքները շարունակվում են և ուսումնական հաջողությունները դեռ առջևում են, ուստի մենք դեռ կլսենք կարծիքներ, կխոսենք առաջընթացների մասին:
3.Դասղեկի ժամ` պատրաստվում են այցելել Մատենադարան
10-րդ դասարան
Դասղեկ` Ն. Գալստյան
Մատենադարան, որ մեր ինքնությունն է, դրոշն է, զինանշանն է:
Նա հիրավի մի օրներգ է, որ հնչում է հավերժորեն
Յուրաքանչյուր էքսկուրսիայից առաջ դասղեկը տեղեկություններ է հաղորդում
այն վայրի մասին, որտեղ պետք է այցելի դասարանը:
Հայերեն ձեռագրերի ամենախոշոր պահոցը Երևանի Մեսրոպ Մաշտոցի անվան մատենադարանն է /հին ձեռագրերի գիտահետազոտական ինստիտուտ-թանգարանը/: Այն ստեղծվել է 1921 թ-ին Էջմիածնի մատենադարանի հիմքի վրա և առաջին գիտահետազոտական հաստատությունն է Հայաստանում: Այստեղ պահվում է շուրջ 17.260 ձեռագիր, որից ավելի քան 11.180-ը հայերեն ամբողջական ձեռագրեր են:Մատենադարանն ազգային հիշողության պահպանման և զարգացման ամենակարևոր վայրերից մեկն է, որը մշտապես հետաքրքրել է օտարերկրացիներին:
Դասղեկը կարևոր համարեց Մատենադարան այցելելուց
առաջ նախնական գիտելիքները
4. Ֆակուլտատիվ պարապմունք Հայոց պատմությունից. դասը վարում է ԵՊՀ-ի Հայոց պատմության ամբիոնի դոցենտ պ.գ.թ. Մ. Գևորգյանը
Comments
Post a Comment