21.01.2019թ. Բանակի օրվան նվիրված ,,Ծնվեց, որ ծնվենք, եղավ, որ լինենք,, խորագրով Բաց դասեր բոլոր դասարաններում, Դասալսումներ դասղեկների կողմից, Դասալսման քննարկում դասավանդող ուսուցչի, դասղեկի, փոխտնօրենի մասնակցությամբ

1. Բանակի օրվան նվիրված ,,Ծնվեց, որ ծնվենք, եղավ, որ լինենք,, խորագրով Բաց դասեր բոլոր դասարաններում

Դասարան՝ 10-բ, 10-գ
Բաց դասերը ընթանում են դասղեկի ժամերին

Առաջին հատված
Աշակերտները դիտեցին ,,Ծնվեց, որ ծնվենք, եղավ, որ լինենք,, խորագիրը կրող սահիկաշարը, որը պատմում է Հայոց բանակի ստեղծման և կայացման մասին: Այն պատմական անցում է Հայոց բոլոր թագավորւթյուններից մինչ մեր օրերը:

Երկրորդ հատված
Դերային խաղ
Պատահականության սկզբունքով աշակերտներն ընտրեցին իրենց դերերը: Կարճ ժամանակ հետո նրանք պատկերացնեցին այն նշանակությունը, պարտականությունը, դիրքորոշումը, որը պետք է կրեն, ունենան ըստ իրենց բաժին ընկած դերի.

Դերեր

հայ զինվոր,
պաշպանության նախարար
զորամասի հրամանատար
ռազմական արդյունաբերության աշխատակից
ծրագրավորող
օդաչու
ինժեներ
տանկիստ
հրետանավոր
զինվորական բժիշկ
քաղաքացիական բժիշկ
զինվորի քույր
զինվորի կին
զինվորի հայ
զինվորի մայր
ադրբեջանական բանակի զինվոր
զինծառայողի երեխա
սիրած աղջիկ


Դասարան՝ 10-բ 






Պատահականության սկզբունքով աշակերտներն ընտրում են իրենց դերերը


Ռազմական արդյունաբերության աշխատակից

Ծրագրավորող

Զինվոր



Դասարան՝ 10-գ









2.Դասալսումներ դասղեկների կողմից 

Նպատակը՝
Անցած նյութի կրկնության կազմակերպումը հանրահաշիվ, երկրաչափություն առարկաներից

Դասալսումները կզուգորդվեն  չափորոշիչային հարցերի իմացության ստուգմամբ: Բանավոր, գրավոր և գործնական աշխատանքների միջոցով կարելի ապահովել  հետադարձ կապի գործողությունը, որն ուսումնական գործընթացում կտա վերահսկողություն և ինքնավերահսկողություն:
Շաբաթվա վերջում կկատարվի գիտելիքների և կարողությունների ստուգում չափորոշիչային հարցերի հիման վրա:






3. Դասալսման քննարկում դասավանդող ուսուցչի, դասղեկի, փոխտնօրենի մասնակցությամբ

Դասարան՝ 10-րդ /հումանիտար հոսք/
Առարկա՝ Հանրահաշիվ
Դասի թեման՝ ,,Հակադարձ ֆունկցիան և նրա գրաֆիկը,,
Դասղեկ՝ Ա. Ասլիբեկյան
Դասվանդող ուսուցիչ՝ Գ. Գևորգյան
Քննարկվեց դասի թեման, նպատակը, խնդիրը, կրկնության կազմակերպումը և քայլերը:













Comments