20.02.2019թ. Մայրենիի օրվա և Հովհաննես Թումանյանի ծննդյան 150 ամյակի առիթով դպրոցում անցկացվեց արտահայտիչ ընթերցանության մրցույթ, Տեխնոլոգիաների կիրառումը դասապրոցեսին, Դասալսումներ դասղեկների կողմից Հայոց լեզվի և գրականության ժասաժամերին ,,Անցած նյութի կրկնության կազմակերպումը,, թեմայով, Թեմատիկ գրավոր աշխատանքներ Անգլերենից

1. Մայրենիի օրվա և Հովհաննես Թումանյանի ծննդյան 150 ամյակի առիթով դպրոցում անցկացվեց արտահայտիչ ընթերցանության մրցույթ

Մինչ մրցույթին անցնելը, ներկաներն ունկնդրեցին Ամենայն հայոց բանաստեղծի քառյակները Սիլվա Յուզբաշյանի կատարմամբ:
Ընտրված էին Հ. Թումանյանի ,, Նեսոյի քարաբաղնիսը,, և ,, Լուսավորչի կանթեղը,, ստեղծագործությունները, որոնք աշակերտները հատվածաբար ընթերցում էին: Արդյունքները կամփոփվեն այս շաբաթվա ավարտին:



Ժյուրիի կազմը՝ փոխտնօրեններ՝ Ս. Խաչատրյան, Ն. Հովսեփյան,
ուսուցիչներ՝ Կ. Մխիթարյան, Կ. Դավթյան, Ա. Այվազյան

2. Տեխնոլոգիաների կիրառումը դասապրոցեսին


2018 տարվա ավարտին դպրոցը ձեռք բերեց երեք պրոյեկտոր, որոնք տեղադրվեցին Հայոց լեզվի և գրականության, Ռուսաց լեզվի և գրականության, Պատմության դասասենյակներում։ Սարքավորումները հնարավորություն են տալիս ուսուցիչներին ամեն օր իրենց դասերի ընթացքում աշակերտներին ցուցադրել սահիկաշարեր, հատվածներ համացանցից, ֆիլմեր և այլ ուսումնական նյութեր, որն ավելի արդյունավետ է դարձնում ուսուցման գործընթացը։

Առարկա՝ Ռուս գրականություն
Թեման՝ ,,Ս. Եսենինի սիրային քնարերգությունը,,  /նոր դասի հաղորդում/
Դասարան՝ 11-րդ
Ուսուցիչ՝  Կ. Դավթյան





Աշակերտները նոր դասի հաղորդման ընթացքում կատարում էին գրառումներ՝ նշելով իրենց համար տպավորիչ հատվածները: Դասի ավարտին նրանք ունեին իրենց առաջարկները՝ թե հատկապես ինչ կցանկանային իմանալ հեղինակից և նրա ստեղծագործություններից: Տրվեց հանձնարարություն՝ անգիր սովորել Եսենինի բանաստեղցություններից ըստ ցանկության:

3.Դասալսումներ դասղեկների կողմից Հայոց լեզվի և գրականության ժասաժամերին ,,Անցած նյութի կրկնության կազմակերպումը,, թեմայով

Այս շաբաթվանից կսվել են դասղեկների կողմից դասալսումները Հայոց լեզու և գրականաություն դասավանդող ուսուցիչների մոտ: Դասալսումները քննարկվում են նույն օրը՝ ուսուցչի, դասղեկի և փոխտնօրենի ներկայությամբ:
Դասալսման առավելագույն նպատակը անցած նյութի կրկնության կազմակերպումն է: Այս կերպ, բանավոր, գրավոր և գործնական աշխատանքների միջոցով  կատարվում է
է  հետադարձ կապի գործողությունը, որն ուսումնական գործընթացում ապահովում է վերահսկողություն և ինքնավերահսկողություն:

Առարկա՝  Հայոց լեզու 
Դասարան՝ 10-գ
Դասղեկ՝ 
Դասավանդող ուսուցիչ՝ Լ. Աբաջյան




Առարկա՝  Հայոց լեզու 
Դասարան՝ 10-ա
Դասղեկ՝ Լ. Թորոսյան
Դասավանդող ուսուցիչ՝ Լ. Աբաջյան






4. Թեմատիկ գրավոր աշխատանքներ Անգլերենից





Comments