01.03.2019թ. Գիտելիքների և կարողությունների ստուգում չափորոշիչային հարցերի հիման վրա /Հայոց լեզու և գրականություն/, Դասալսումներ դասղեկների կողմից ,,Անցած նյութի կրկնության կազմակերպումը,, թեմայով /Հայոց լեզու և գրականություն/, Կինոդիտում՝ ,,Արջամկան օրը,, /կինոդիտումը և ֆիլմի քննարկումը կատարվում են դասղեկի ժամերին/, Առողջ ապրելակերպ առարկայի շրջանակներում Բաց դաս Թեման՝ ,,Ներդաշնակություն,,, Թեմատիկ գրավոր աշխատանք Պատմությունից

1. Գիտելիքների և կարողությունների ստուգում  չափորոշիչային հարցերի հիման վրա /Հայոց լեզու և գրականություն/

  Շաբաթվա վերջում կատարվում է գիտելիքների և կարողությունների ստուգում չափորոշիչային հարցերի միջոցով. այն կազմվում է շաբաթվա ացած թեմաների հիման վրա: Նախատեսված չափորոշիչային նվազագույն հարցերին աշակերտները պետք է պատասխանեն անթերի:

Անթերի արդյունք ունենալու համար ուսուցիչը լրացուցիչ դասաժամերի ընթացքում աշակերտին պատրաստում է  շաբաթվա չափորոշիչային նվազագույն առաջադրանքների ամբողջական կատարմանը:


 Գիտելիքների և կարողությունների ստուգման արդյունքում թերացող աշակերտներն այն կվերահանձնեն:






2. Դասալսումներ դասղեկների կողմից  ,,Անցած նյութի կրկնության կազմակերպումը,, թեմայով /Հայոց լեզու և գրականություն/



Ուսումնական գործընթացի ուղղությունները մեկ դասաժամի ընթացքում

. Դասալսում դասղեկի կողմից
. Անցածի կրկնություն
. Չափորոշիչային հարցերի ստուգում

Ուսումնական  գործընթացն ունի համակարգված հաջորդականություն
  • Դասալսումներ դասղեկի կողմից
  • Դասալսման քննարկում, որին մասնակցում են դասավանդող ուսուցիչը, դասղեկը, փոխտնօրենը
  • Գիտելիքների և կարողությունների ստուգում 
  • Գիտելիքների և կարողությունների ստուգման արդյունքում թերացող աշակերտների կողմից չափորոշիչային նվազագույն մակարդակի առաջադրանքների վերահանձնում 
  • Աշակերտի հետ լրացուցիչ կոնսուլտացիայի կազմակերպում Հանրահաշվի և Երկրաչափության ուսուցչի կողմից
 Այս կերպ բանավոր, գրավոր և գործնական աշխատանքների միջոցով  կատարվում է հետադարձ կապի գործողությունը, որն ուսումնական գործընթացում ապահովում է վերահսկողություն և ինքնավերահսկողություն:


Դասալսումը քննարկվում է նույն օրը՝ դասավանդող ուսուցչի, դասղեկի, փոխտնօրենի մասնակցությամբ:

Առարկա՝  Հայոց լեզու 
Դասարան՝ 10-դ
Դասղեկ՝ Լ. Թորոսյան

Դասավանդող ուսուցիչ՝ Լ. Աբաջյան





3. Կինոդիտում՝ ,,Արջամկան օրը,, /կինոդիտումը և ֆիլմի քննարկումը կատարվում են դասղեկի ժամերին/

Ռեժիսոր՝ Հարոլդ Ռեմիս
Դերերում՝ Բիլ Մյուրեյ, Էնդի Մաքդաուել

Ֆիլմի հերոսը մեծամիտ, ինքնահավան երիտասարդ է, որի կյանքը վերածվել է մղձավանջի: Նրա ամեն հաջորդ օրը նման է նախորդին, բայց նա կարող է ուղղել իր սխալները և լավը դառնալ...

Քննարկումներ

Ինեսա /11-ա/
-Ֆիլմի կարևորագույն նպատակն էր՝ հանդիսատեսին հաղորդել ժամանակի կարևորության անժխտելի փաստը: Ֆիլմը սովորեցնում էր գնահատել մեր հարազատների ու ընկերներին, արժևորել մեզ շրջապատող մարդկանց ու նրանց հետ լավ վարվել: Պետք է ապրել այնպես, որ չափսոսենք զուր վատնած ժամանակի, չարված գործերի համար: Եթե ցանկանում ենք, որ փոխվի իրականությունը դեպի լավը, ապա առաջին հերթին պետք է մենք փոխվենք:

Մագդա /11-ա/
-Ես հասկացա, որ անհրաժեշտ է ճիշտ տնօրինել ժամանակը: Այն պետք է անցկացնել հետաքրքիր, իմաստալի, ոչ թե մտածել կյանքին վերջ տալու մասին: Ամեն օրը յուրովի անցկացնելը իմաստավորում է մարդու  կյանքը:

Ժաննա /11-րդ/
Ֆիլմը մի լրագրողի մասին է, ով ամեն տարի մի ռեպորտաժ է պատրաստում նահանգներից մեկի մասին /ԱՄՆ/: Տարօրինակ իրավիճակ է ստեղծվում, երբ տղան ամեն օր նույն կերպ է սկսում և ավարտում օրը: Սկզբում նա ուզում է վերջ տալ կյանքին, սակայն հետո հասկանում է, որ ամեն ինչ կախված է իր տրամադրվածությունից և դեպի լավն է փոխում ոչ միայն իր, այլև շրջապատի կյանքը:



4. Առողջ ապրելակերպ առարկայի շրջանակներում Բաց դաս
Թեման՝ ,,Ներդաշնակություն,,

Մասնակցում են 10-րդ դասարաններից կազմված խմբերը
Դասի ընթացքը
Խմբային աշխատանք- իրավիճակների քննարկում

Իրավիճակ 1
Հասարակություն, ուր բոլորին վերաբերվում են նույն կերպ:
-Ինչպես կզարգանա տվյալ հասարակությունը:
-Կպահպանի արդյոք ներդաշնակությունը: Հիմնավորել:

Իրավիճակ 2
Հասարակություն, ուր բոլորին տրվում է նույն հնարավորությունները:
- Ինչպես կզարգանա տվյալ հասարակությունը:
- Կպահպանվի արդյոք ներդաշնակությունը: Հիմավորել:

Աշակերտները բերեցին հավասարակշռման օրինակներ և ցույց տվեցին այն քայլերը, որով կարելի է հասնել ներդաշնակցության: Նրանք արտահայտեցին սեփական կարծիքները, մտորեցին ներդաշնակության մասին, բերեցին օրինակներ, փորձեցին հասկանալ ներդաշնակցության կարևորությունը հասարակությունում:






Դասը վարում է Ֆիզկուլտուրայի ուսուցիչ Լ. Սաֆարյանը


5. Թեմատիկ գրավոր աշխատանք Պատմությունից

Մասնակցում են 12, 11-րդ դասարանի աշակերտները









Comments