13.03.2019թ. Մեր դպրոցը մասնակցում է < Տեխնովացիա Հայաստան 2019> ծրագրին, Դասալսումներ դասղեկների կողմից Հայոց լեզվի և գրականության ժամերին ,,Անցած նյութի կրկնության կազմակերպումը,, թեմայով

Մեր դպրոցը մասնակցում է < Տեխնովացիա Հայաստան 2019>  ծրագրին 

 < Տեխնովացիա Հայաստան 2019>  ծրագիրը  բջջային հավելվածների մրցույթ է, որին մասնակցում են Հայաստանի բոլոր մարզերի դպրոցներից աղջիկներ և ուսուցիչներ:

Աշակերտներին հանձնարարված է ստեղծել հեռախոսայհին ծրագիր, որը մարդկությանը կօգնի լուծելու բնապահպանության խնդիրներից մեկը՝ աղբի վերամշակումը: Գաղափարն ակնկալում է կապ մարդկանց և վերամշակող կազմակերպությունների միջև, սովորեցնում է պահպանել բնությունը և բնական ռեսուրսները, մաքուր պահել շրջապատը:

Ծրագիրը կազմված է 4 մասից` 
1. բիզնես (business)
2. մարկետինգ (marketing)
3. կոդավորում(coding)

Այսօր դասաժամին՝
1. Ուսումնասիրվեց հեռախոսային հավելվածների շուկան

2. Հարցազրույց անցորդների հետ /հարցերի քննարկում /
    - Հայաստանում աղբի վերամշակումը
    - Տեղեկություն և կապ վերամշակվող կազմակերպությունների հետ
3. Բիզնես-քարտի ստեղծում



< Տեխնովացիա Հայաստան 2019>  ծրագիրն իրականացնում է ինֆորմատիկայի ուսուցիչ Ա. Մելքումյանը


2. Դասալսումներ դասղեկների կողմից Հայոց լեզվի և գրականության ժամերին
,,Անցած նյութի կրկնության կազմակերպումը,, թեմայով


Ուսումնական գործընթացի ուղղությունները մեկ դասաժամի ընթացքում

. Դասալսում դասղեկի կողմից
. Անցածի կրկնություն
. Չափորոշիչային հարցերի ստուգում

Ուսումնական  գործընթացն ունի համակարգված հաջորդականություն
  • Դասալսումներ դասղեկի կողմից
  • Դասալսման քննարկում, որին մասնակցում են դասավանդող ուսուցիչը, դասղեկը, փոխտնօրենը
  • Գիտելիքների և կարողությունների ստուգում 
  • Գիտելիքների և կարողությունների ստուգման արդյունքում թերացող աշակերտների կողմից չափորոշիչային նվազագույն մակարդակի առաջադրանքների վերահանձնում 
  • Աշակերտի հետ լրացուցիչ կոնսուլտացիայի կազմակերպում Հանրահաշվի և Երկրաչափության ուսուցչի կողմից
 Այս կերպ, բանավոր, գրավոր և գործնական աշխատանքների միջոցով  կատարվում է
է  հետադարձ կապի գործողությունը, որն ուսումնական գործընթացում ապահովում է վերահսկողություն և ինքնավերահսկողություն:

Առարկա՝  Հայ գրականություն
Դասարան՝ 10-դ











Comments