20.03.2019թ. Ուսումնական նախագիծ ,,Ինժեներության հրաշքները,, թեմայով /նախագծի հեղինակ՝ դպրոցի տնօրեն Արտաշես Թորոսյան/, Բանավեճի ակումբ, Թեմատիկ գրավոր աշխատանք Հայոց պատմությունից

Ուսումնական նախագիծ ,,Ինժեներության հրաշքները,, թեմայով
/նախագծի հեղինակ՝ դպրոցի տնօրեն Արտաշես Թորոսյան/

Թեմա 1
Մետրո

Նպատակը
  • Աշակերտներին ծանոթացնել մետրոյի ստեղծման նպատակներին:
  • Աշակերտներին բացատրել մետրոյի կառուցվածքը:
  • Աշակերտներին ներկայացնել մետրոյի հետ կապ ունեցող մասնագիտությունները
  • Աշակերտներին ներկայացնել այդ մասնագիտությունները տվող համալսարանները
Ընթացքը

    1. Մտավոր գրոհի միջոցով աշակերտները ասում են, թե իրենց կարծիքով
    • Ինչու՞ է ստեղծվել մետրոն:
    • Ի՞նչ կառուցվածք ունի մետրոն:
    • Ի՞նչ մասնագետներ են աշխատում մետրոյում:
    • Որտե՞ղ պետք է սովորել՝ մետրոյում աշխատելու համար:
    2. Աշակերտները դիտեցին Чудеса инженерии: Метро ֆիլմը, որ պատրաստել է Նեյշնլ Ջեոգրաֆիքը:
    3. Աշակերտները վերադառնում են մտավոր գրոհի պաստառներին, գրատախտակին և վերանայում են այն:
    4. Թեման կամփոփվի մետրոպոլիտեն այցելությամբ

    ,,Ինժեներության հրաշքները,, թեմայով նախագիծն իրականացվում է դասղեկի ժամերին

    1-ին հատված
    Ուսուցիչը գրատախտակին գրում է ,,Մետրոպոլիտեն,, բառը:
    Մինչ ֆիլմը դիտելը՝ աշակերտները  մտավոր գրոհի միջոցով ասում են այն մասնագիտությունները, որ իրենց կարծիքով կա մետրոպոլիտենում։

    Նրանք կարծում էին, որ մետրոպոլիտենում աշխատում են ինժեներ, մեքենավար, համակարգչային մասնագետ, տոմսավաճառ, օպերատոր:
    Մետրոյի կառուցվածքը պատկերացնում էին շարժասանդուխքով, վագոնով, պահակակետով:
    Նրանց կարծիքով, մետրոյում աշխատելու համար, կրթություն կարելի է ձեռք բերել  Ճարտարապետաշինարարական համալսարանում: Աշակերտներն իրենց պատկերացումներն ասացին նաև մետրոյի նշանակության մասին՝ անվտանգ, արագ, մեծաքանակ տեղափոխություն:

    2-րդ հատված
    Ֆիլմի դիտում՝ ,,Ինժեներության հրաշքները,, , որը պատրաստել է Նեյշնլ Ջեոգրաֆիքը:
    Փաստագրական ֆիլմը պատմում է Լոնդոնի մետրոպոլիտենի մասին. այն հնագույնն է և խոշորագույններից մեկը աշխարհում: Լոնդոնի մետրոն իր աշխատանքը սկսել է 1863 թ. հունվարի 10-ին, ունի 270 կայարան, գծերի երկարությունը՝ 408 կմ է:

    3-րդ հատված
    Ֆիլմը դիտելուց հետո աշակերտները մասնագիտությունների թվին ավելացրեցին կառավարման կենտրոնի աշխատակից, հոսանքի մասնագետ, ճարտարապետ,  հանքափոր, էկոլոգ, անվտանգության աշխատակիցներ:
    Կառուցվածքը՝ մետաղական կոնստրուկցիաներ, ստորգետնյա անցումներ, ստորջրյա ուղիներ:
    Նշանակությունը՝ էկոլոգիապես մաքուր, մատչելի փոխադրամիջոց:
    Կրթություն ստանալու համար ավելացրեցին Ժողտնտեսության ինստիտուտը և Ագրարային համալսարանի Ճանապարհաշինական ֆակուլտետը:
    Աշակերտները ծանոթացան մետրոյի ստեղծման և նշանակության, մասնագիտությունների, համապատասխան կրթության մասին:

    Այսպիսով՝ համալրվեցին մետրոյի մասնագիտությունների, համապատասխան կրթություն ստանալու,  կառուցվածքի, նշանակության մասին գիտելիքները, որը կարող է ուղղորդել աշակերտներին նաև մասնագիտական կողմնորոշման մեջ:




    10-ա դասարան, դասղեկ՝ Գ. Գևորգյան

    2. Բանավեճի ակումբ 

    Հանդիպումը տեղի ունեցավ 78 դպրոցում: Դպրոցի թիմը բանավիճեց 184 ավագ դպրոցի թիմի հետ:

    Թեման՝
    ,,Պետությունը պետք է ֆինանսավորի երիտասարդական կուսակցություններին,,

    Մասնակիցներ 
    Կարապետյան Ժենյա  10-ա
    Կարապետյան Լուիզա 11-ա
    Ոսկանյան Արփինե       11-ա
    Գրիգորյան Գոհար        11-ա
    Առուստամյան Արմեն  11-բ

    Բանավեճի ձևաչափի սկզբունքներն են՝
    1. Խոսնակները պետք է իրենց կարծիքներն արտահայտեն նախատեսված ժամանակահատվածում
    2. Ելույթների կառուցվածքն ակնկալում է՝ պնդում-փաստ- փաստարկում- եզրակացություն
    3. Հարցերը պետք է բխեն հակառակ թիմի կառուցողական ելույթներից

    Վիճակահանությամբ մեր դպրոցի թիմը հանդես եկավ ,,դեմ,, դիրքորոշմամբ
    Պնդում՝
    -Պետությունը չպետք է ֆինանսավերի երիտասարդական կուսակցություններին, քանի որ հարկատու քաղաքացին պարտավոր չէ ֆինանսապես աջակցել այն կուսակցությանը, որին չի հարում կամ հավակնում:

    Մասնակիցները ստացան պատվոգրեր  ,,Երիտասարդությունը ներգրավված հասարակության մեջ,, ծրագրի շրջանակներում Բանավեճի միջդպրոցական մրցաշարին ակտիվ մասնակցություն ցուցաբերելու համար /կազմակերպիչ՝ Ջինիշյան հիմնադրամ/: Ծրագիրն իրականացրեց պատմության ուսուցիչ՝ Ա. Նիազյանը:

    Մասնակիցների կարծիքները

    Ոսկանյան Արփինե 11-ա դաս.
    - Թեման իրականում բարդ էր և քիչ քննարկվող: Խաղի սկզբում ունեի այլ պատկերացումներ, սակայն մթնոլորտը կտրուկ փոխվեց, երբ սկսեցինք բանավիճել: Բանավեճն ընթանում էր բուռն քննարկումներով. թե մենք, թե հակառակորդ թիմը անկոտրուն առաջ էր տանում իր դիրքորոշումը: Հաճելի էր, երբ բոլորը տեղեկացված էին: Պատրաստվում եմ մասնակցել մյուս բոլոր խաղերին

    Կարապետյան Լուիզա 11-ա դաս.
    - Բանավեճից առաջ թիմի անդամներով շատ էինք լարվում և անհանգստանում, սակայն խաղը սկսելուց անմիջապես հետո մոռացանք լարվածության մասին: Այս աշխատանքում իր մեծ ներդրումն ուներ նաև մեր պատմության ուսուցիչ ընկ. Նիազյանը: Ամեն խաղից հետո մենք ձեռք ենք բերում թեմային առընչվող գիտելիքներ: Շատ եմ սիրում բանավիճել, այն ինձ համար սկսում է դառնալ նախասիրություն:

    Թեմատիկ գրավոր աշխատանք Հայոց պատմությունից

    Մասնակցում են 10, 11-րդ դասարանները






    Comments