02.04.2019թ ,,Կարստային միջավայրերի պաշտպանություն,, /նախագիծը կազմակերպել է ՅՈՒՆԵՍԿՕ-ն/, ,,ՏՀՏ-ի կիրառումը ավագ դպրոցներում,, նախագիծ, Դասալսումներ դասղեկների կողմից Պատմության դասաժամերին ,,Անցած նյութի կրկնության կազմակերպումը,, թեմայով
,,Կարստային միջավայրերի պաշտպանություն,,
Նախագիծը կազմակերպել է ՅՈՒՆԵՍԿՕ-ն
,,Կարստային միջավայրերի պաշտպանություն,, նախագիծը մրցութային է, որն իրականացնում է դպրոցի տնօրեն Ա. Թորոսյանը: Մասնակցում են ֆիզմաթ և կենսաքիմիա հոսքերի աշակերտները:
Ծրագրի շրջանակներում աշակերտները պետք է պատրաստեն սահիկաշարեր PowerPoint ծրագրով:
Աշակերտները ձևավորեցին 2 խումբ
Հանձնարարվեց՝
Առաաջին խումբ
- Ուսումնասիրել կարստ հասկացությունը և կարստային քարանձավները
Երկրորդ խումբ
- Հայաստանի կարստային քարանձավներն ու միջավայրերը
Աշխատանքներն ընթանալու են փուլերով, որի ընթացքում աշակերտները կստեղծեն տեսաբացատրություններ և դրանց վրա կավելացնեն ինտերակտիվ առաջադրանքներ:
Հանդիպումը կայանալու է սահմանված օրերին, նախատեսված է պրեզենտացիաներն ավարտել մինչև ապրիլի 30-ը:
,,ՏՀՏ-ի կիրառումը ավագ դպրոցներում,, նախագիծ
Դասընթացներն անցկացվում են Յունիկոմպ, ՎիՎա Սել, Սինոփսիս ընկերությունների կողմից:
նպատակն է աշակերտներին տալ առավելագույն գիտելիքներ և հմտություններ տեղեկատվական տեխնոլոգիաներից, հեռահաղորդակցումից, միկրոէլեկտրոնիկայից:
Առաջիկայում դպրոցը կհյուրընկալի Սինոփսիս ընկերության աշխատակիցներին:
Նախատեսված է հանդիպում աշակերտների հետ, որի ընթացքում կծանոթանան նրանց նախասիրություններին, գիտելիքներին։ Ընդհանուր պատկերացում ձեռք բերելու արդյունքում՝ Սինոփսիսի աշխատակիցները կմշակեն ծրագիր, որով կվերապատրասվտեն դպրոցի ուսուցիչները։
Նախագիծը կազմակերպել է ՅՈՒՆԵՍԿՕ-ն
,,Կարստային միջավայրերի պաշտպանություն,, նախագիծը մրցութային է, որն իրականացնում է դպրոցի տնօրեն Ա. Թորոսյանը: Մասնակցում են ֆիզմաթ և կենսաքիմիա հոսքերի աշակերտները:
Ծրագրի շրջանակներում աշակերտները պետք է պատրաստեն սահիկաշարեր PowerPoint ծրագրով:
Աշակերտները ձևավորեցին 2 խումբ
Հանձնարարվեց՝
Առաաջին խումբ
- Ուսումնասիրել կարստ հասկացությունը և կարստային քարանձավները
Երկրորդ խումբ
- Հայաստանի կարստային քարանձավներն ու միջավայրերը
Աշխատանքներն ընթանալու են փուլերով, որի ընթացքում աշակերտները կստեղծեն տեսաբացատրություններ և դրանց վրա կավելացնեն ինտերակտիվ առաջադրանքներ:
Հանդիպումը կայանալու է սահմանված օրերին, նախատեսված է պրեզենտացիաներն ավարտել մինչև ապրիլի 30-ը:
Աշխատանքներն ուղղորդում է ֆիզիկայի ուսուցիչ Լ. Թորոսյանը |
,,ՏՀՏ-ի կիրառումը ավագ դպրոցներում,, նախագիծ
Դասընթացներն անցկացվում են Յունիկոմպ, ՎիՎա Սել, Սինոփսիս ընկերությունների կողմից:
նպատակն է աշակերտներին տալ առավելագույն գիտելիքներ և հմտություններ տեղեկատվական տեխնոլոգիաներից, հեռահաղորդակցումից, միկրոէլեկտրոնիկայից:
Առաջիկայում դպրոցը կհյուրընկալի Սինոփսիս ընկերության աշխատակիցներին:
Նախատեսված է հանդիպում աշակերտների հետ, որի ընթացքում կծանոթանան նրանց նախասիրություններին, գիտելիքներին։ Ընդհանուր պատկերացում ձեռք բերելու արդյունքում՝ Սինոփսիսի աշխատակիցները կմշակեն ծրագիր, որով կվերապատրասվտեն դպրոցի ուսուցիչները։
Աշակերտները նախապատրաստում են ինտեգրալ սխեմաների նախագծմանը, ծանոթացնում է միկրոէլեկտրոնիկայի հետ
|
Ուսուցիչն աշակերտներին ծանոթացնում է միկրոէլեկտրոնիկայի հետ, որը միկրոսխեմաների, ինտեգրալ սխեմաների մասին գիտություն է. աշակերտներին հանձնարարվեց ուսումնասիրել այն:
Պրեզենտացիան ներկայացնում է միկրոէլեկտրոնիկան, որը ինֆորմատիկայի ուսւցիչ Ա. Մելքումյանը պատրաստել է նյութն ամբողջական ներկայացնելու համար:
Դասալսումներ դասղեկների կողմից Պատմության դասաժամերին
,,Անցած նյութի կրկնության կազմակերպումը,, թեմայով
Այս ուսումնական գործընթացը նաև ուսումնասիրություն է, երբ պարզ է դառնում ուսուցման արդյունավետությունը, մոտեցումները։
Ուսումնական գործընթացի հաջորդականությունը
- Դասալսումներ դասղեկի կողմից
- Դասալսման քննարկում, որին մասնակցում են դասավանդող ուսուցիչը, դասղեկը, փոխտնօրենը
- Գիտելիքների և կարողությունների ստուգում
- Գիտելիքների և կարողությունների ստուգման արդյունքում թերացող աշակերտների կողմից չափորոշիչային նվազագույն մակարդակի առաջադրանքների վերահանձնում
- Աշակերտի հետ լրացուցիչ կոնսուլտացիայի կազմակերպում Պատմության ուսուցչի կողմից
Այս կերպ, բանավոր, գրավոր և գործնական աշխատանքների միջոցով կատարվում է
է հետադարձ կապի գործողությունը, որն ուսումնական գործընթացում ապահովում է վերահսկողություն և ինքնավերահսկողություն:
Comments
Post a Comment