Խորհրդակցություն eTwinning համագործակցային նախագիծի շուրջ
Խորհրդակցությանը մասնակցում էին eTwinning նախագծում ներգրավված ուսուցիչները /Հայոց պատմություն, Անգլերեն, Ֆիզիկա
Խորհրդակցությունը վարում է դպրոցի տնօրեն Ա․ Թորոսյանը
Օրակարգում՝
Հիբրիդ ուսուցման պլանավորումը Իթվինինգ տարածքում:
Թեմաների տեղադրում LearningApps գործիքի կիրարմամբ
Աշխատանքի պլանավորում համագործակցող դպրոցների հետ
Ուրվագծվում է 2019-2020թթ․ ուսումնական տարվա անելիքները eTwinning համագործակցային նախագիծի շրջանակներում։ Այն ակնկալում է ուսումնական նյութի լայնածավալ և բազմակողմանի ուսումնասիրություն ուսուցչի կողմից, որից կարող են օգտվել նախագծին համագործակցող դպրոցները։
Ավագ դպրոցների 10֊րդ դասարանների առարկայական ծրագրից ընտրված թեմաները ուսուցանվելու են eTwinning նախագծի միջոցով՝ համաձայն ուսուցչի թեմատիկ պլանի։ Թեմայի ուսումնասիրությունը իրականացվում է հիբրիդ /դասարանական և առցանց/ եղանակով և հնարավորություն է ստեղվծում նյութի ուսումնասիրության համար նախատեսված ժամանակը կրճատել և տեղափոխել այլ թեմաների վրա կամ նյութը ավելի խորը ուսումնասիրել։
Նախագծի ավարտին աշակերտները, ըստ թեմատիկ պլանի, գրում են թեմատիկ գրավոր աշխատանք։
Սա մի հարթակ է, որը սովորողին տալիս է հնարավորություն գիտելիքները, կարողությունները, հմտությունները գործնականում կիրառելու։ Աշխատանքների համար տրվում է նաև ժամանակացույց։
Խորհրդակցությանը մասնակցում էին eTwinning նախագծում ներգրավված ուսուցիչները /Հայոց պատմություն, Անգլերեն, Ֆիզիկա
Խորհրդակցությունը վարում է դպրոցի տնօրեն Ա․ Թորոսյանը
Օրակարգում՝
Հիբրիդ ուսուցման պլանավորումը Իթվինինգ տարածքում:
Թեմաների տեղադրում LearningApps գործիքի կիրարմամբ
Աշխատանքի պլանավորում համագործակցող դպրոցների հետ
Ուրվագծվում է 2019-2020թթ․ ուսումնական տարվա անելիքները eTwinning համագործակցային նախագիծի շրջանակներում։ Այն ակնկալում է ուսումնական նյութի լայնածավալ և բազմակողմանի ուսումնասիրություն ուսուցչի կողմից, որից կարող են օգտվել նախագծին համագործակցող դպրոցները։
Ավագ դպրոցների 10֊րդ դասարանների առարկայական ծրագրից ընտրված թեմաները ուսուցանվելու են eTwinning նախագծի միջոցով՝ համաձայն ուսուցչի թեմատիկ պլանի։ Թեմայի ուսումնասիրությունը իրականացվում է հիբրիդ /դասարանական և առցանց/ եղանակով և հնարավորություն է ստեղվծում նյութի ուսումնասիրության համար նախատեսված ժամանակը կրճատել և տեղափոխել այլ թեմաների վրա կամ նյութը ավելի խորը ուսումնասիրել։
Նախագծի ավարտին աշակերտները, ըստ թեմատիկ պլանի, գրում են թեմատիկ գրավոր աշխատանք։
Համագործակցային ծրագրի սկզբունքները և անելիքները
- Առարկայի թեմատիկ պլանավորում հիբրիդ ուսուցում իրականացնելու նպատակով
- Դասերի տեսաբացատրությունների ստեղծում
- Էլեկտրոնային առաջադրանքների ստեղծում
- Դասերի մանրամասն պլանների ստեղծում
- Ուսուցիչների և աշակերտների գրանցում
- Իթվինինգ առարակայական հայալեզու նախագծերի գրանցում
- Սեպտեմբերից նախագծերի իրականացում
Սա մի հարթակ է, որը սովորողին տալիս է հնարավորություն գիտելիքները, կարողությունները, հմտությունները գործնականում կիրառելու։ Աշխատանքների համար տրվում է նաև ժամանակացույց։
Comments
Post a Comment