24.12.2019թ. Նոր ուսումնական նախագիծ ,,Մեծ քաղաքի փոքրաթիվ ազգությունը,, /հայերը Սանկտ Պետերբուրգում/, Դասղեկի ժամ 10-րդ դասարանում

Նոր ուսումնական նախագիծ ,,Մեծ քաղաքի փոքրաթիվ ազգությունը,, 
Հայերը Սանկտ Պետերբուրգում

Մասնակցում են 10-րդ դասարանի աշակերտները

Նախագիծը կյանքի է կոչվել ի նշան երկու երկրների բարեկամության և համագործակցության:

Սանկտ Պետերբուրգը Ռուսական դաշնության երրորդ քաղաքն է: Հայերը բանակվել են քաղաքի հիմնադրումից ի վեր՝ 1703 թ. ից:
Սանկտ Պետերբուրգը Ռուսաստանի տնտեսական, գիտական և մշակութային կարևորագույն կենտրոնն է: Քաղաքն ունի մշակութային անգնահատելի ժառանգություն՝ Էրմիտաժը, Կուրստկամերան, Մարինյան թատրոնը, Ռուսաստանի ազգային գրադարանը, Ռուսաստանի պետական թանգարանը...
Հին են մեր կապերը և բարեկամությունը՝ ամուր: Սանկտ Պետերբուրգում ապրում է շուրջ երկու տասնյակ հայ, որոնցից շատերն ունեցել են և ունեն իրենց կարևոր դերը թե մեր և թե հարևան պետության զարգացման և կայացման գործում:

Նախագծի մասնակիցներին հանձնարարված է
1. Ընտրել հայազգի կերպար, որն ապրում և կարևոր գործունեություն է ծավալում Սանկտ Պետերբուրգում, ունի իր ներդրումը գիտության, մշակույթի, կրթության, տեխնիկայի  կամ ցանկացած ոլորտում:
2. Պատրաստել պրեզենտացիաներ՝ նվիրված այդ հայազգի անհատներին

Այսօր՝
Մասնակիցները ներկայացրեցին իրենց հերոսներին:
Ուսուցչի հետ քննարկեցին իրենց ընտրած անհատների գործունեությունը, կատարած աշախատանքը:






Դասղեկի ժամ 10-րդ դասարանում

Թեման՝ ,, Մասնագիտական կողմնորոշում,,
Ֆիլմի դիտում ,,
Զարգացնել կյանքի և կարիերայի հմտությունները:


Նպատակը
  • Աշակերտներին ծանոթացնել մետրոյի ստեղծման նպատակներին:
  • Աշակերտներին բացատրել մետրոյի կառուցվածքը:
  • Աշակերտներին ներկայացնել մետրոյի հետ կապ ունեցող մասնագիտությունները:
  • Աշակերտներին ներկայացնել այն բուհերը, որոնք պատրաստում են նման մասնագետներ
Ընթացքը

    1. Մտավոր գրոհի միջոցով աշակերտները ասում են, թե իրենց կարծիքով
    • Ինչու՞ է ստեղծվել մետրոն:
    • Ի՞նչ կառուցվածք ունի մետրոն:
    • Ի՞նչ մասնագետներ են աշխատում մետրոյում:
    • Որտե՞ղ պետք է սովորել՝ մետրոյում աշխատելու համար:
    2. Աշակերտները դիտեցին Чудеса инженерии: Метро ֆիլմը, որ պատրաստել է Նեյշնլ Ջեոգրաֆիքը:
    3. Աշակերտները վերադառնում են մտավոր գրոհի պաստառներին, գրատախտակին և վերանայում են այն:




    Դասղեկ՝ Ն. Հովսեփյան

    1-ին հատված
    Ուսուցիչը գրատախտակին գրում է ,,Մետրոպոլիտեն,, բառը:
    Մինչ ֆիլմը դիտելը՝ աշակերտները  մտավոր գրոհի միջոցով ասում են այն մասնագիտությունները, որ իրենց կարծիքով կա մետրոպոլիտենում։


    Նրանք կարծում էին, որ մետրոպոլիտենում աշխատում են ինժեներ, մեքենավար, համակարգչային մասնագետ, տոմսավաճառ, օպերատոր:
    Մետրոյի կառուցվածքը պատկերացնում էին շարժասանդուխքով, վագոնով, պահակակետով:

    2-րդ հատված
    Ֆիլմի դիտում՝ ,,Ինժեներության հրաշքները,, , որը պատրաստել է Նեյշնլ Ջեոգրաֆիքը:
    Փաստագրական ֆիլմը պատմում է Լոնդոնի մետրոպոլիտենի մասին. այն հնագույնն է և խոշորագույններից մեկը աշխարհում: Լոնդոնի մետրոն իր աշխատանքը սկսել է 1863 թ. հունվարի 10-ին, ունի 270 կայարան, գծերի երկարությունը՝ 408 կմ է:

    3-րդ հատված
    Ֆիլմը դիտելուց հետո աշակերտները մասնագիտությունների թվին ավելացրեցին այն մասնագիտական աշխատանքները, որոնք մտագրոհի առաջին հատվածում չէին նշել:



    Comments