24.12.2019թ. Նոր ուսումնական նախագիծ ,,Մեծ քաղաքի փոքրաթիվ ազգությունը,, /հայերը Սանկտ Պետերբուրգում/, Դասղեկի ժամ 10-րդ դասարանում
Նոր ուսումնական նախագիծ ,,Մեծ քաղաքի փոքրաթիվ ազգությունը,,
Հայերը Սանկտ Պետերբուրգում
Մասնակցում են 10-րդ դասարանի աշակերտները
Նախագիծը կյանքի է կոչվել ի նշան երկու երկրների բարեկամության և համագործակցության:
Սանկտ Պետերբուրգը Ռուսական դաշնության երրորդ քաղաքն է: Հայերը բանակվել են քաղաքի հիմնադրումից ի վեր՝ 1703 թ. ից:
Սանկտ Պետերբուրգը Ռուսաստանի տնտեսական, գիտական և մշակութային կարևորագույն կենտրոնն է: Քաղաքն ունի մշակութային անգնահատելի ժառանգություն՝ Էրմիտաժը, Կուրստկամերան, Մարինյան թատրոնը, Ռուսաստանի ազգային գրադարանը, Ռուսաստանի պետական թանգարանը...
Հին են մեր կապերը և բարեկամությունը՝ ամուր: Սանկտ Պետերբուրգում ապրում է շուրջ երկու տասնյակ հայ, որոնցից շատերն ունեցել են և ունեն իրենց կարևոր դերը թե մեր և թե հարևան պետության զարգացման և կայացման գործում:
Նախագծի մասնակիցներին հանձնարարված է
1. Ընտրել հայազգի կերպար, որն ապրում և կարևոր գործունեություն է ծավալում Սանկտ Պետերբուրգում, ունի իր ներդրումը գիտության, մշակույթի, կրթության, տեխնիկայի կամ ցանկացած ոլորտում:
2. Պատրաստել պրեզենտացիաներ՝ նվիրված այդ հայազգի անհատներին
Այսօր՝
Մասնակիցները ներկայացրեցին իրենց հերոսներին:
Ուսուցչի հետ քննարկեցին իրենց ընտրած անհատների գործունեությունը, կատարած աշախատանքը:
Դասղեկի ժամ 10-րդ դասարանում
Թեման՝ ,, Մասնագիտական կողմնորոշում,,
Ֆիլմի դիտում ,,
Զարգացնել կյանքի և կարիերայի հմտությունները:
Հայերը Սանկտ Պետերբուրգում
Մասնակցում են 10-րդ դասարանի աշակերտները
Նախագիծը կյանքի է կոչվել ի նշան երկու երկրների բարեկամության և համագործակցության:
Սանկտ Պետերբուրգը Ռուսական դաշնության երրորդ քաղաքն է: Հայերը բանակվել են քաղաքի հիմնադրումից ի վեր՝ 1703 թ. ից:
Սանկտ Պետերբուրգը Ռուսաստանի տնտեսական, գիտական և մշակութային կարևորագույն կենտրոնն է: Քաղաքն ունի մշակութային անգնահատելի ժառանգություն՝ Էրմիտաժը, Կուրստկամերան, Մարինյան թատրոնը, Ռուսաստանի ազգային գրադարանը, Ռուսաստանի պետական թանգարանը...
Հին են մեր կապերը և բարեկամությունը՝ ամուր: Սանկտ Պետերբուրգում ապրում է շուրջ երկու տասնյակ հայ, որոնցից շատերն ունեցել են և ունեն իրենց կարևոր դերը թե մեր և թե հարևան պետության զարգացման և կայացման գործում:
Նախագծի մասնակիցներին հանձնարարված է
1. Ընտրել հայազգի կերպար, որն ապրում և կարևոր գործունեություն է ծավալում Սանկտ Պետերբուրգում, ունի իր ներդրումը գիտության, մշակույթի, կրթության, տեխնիկայի կամ ցանկացած ոլորտում:
2. Պատրաստել պրեզենտացիաներ՝ նվիրված այդ հայազգի անհատներին
Այսօր՝
Մասնակիցները ներկայացրեցին իրենց հերոսներին:
Ուսուցչի հետ քննարկեցին իրենց ընտրած անհատների գործունեությունը, կատարած աշախատանքը:
Դասղեկի ժամ 10-րդ դասարանում
Թեման՝ ,, Մասնագիտական կողմնորոշում,,
Ֆիլմի դիտում ,,
Զարգացնել կյանքի և կարիերայի հմտությունները:
Նպատակը
- Աշակերտներին ծանոթացնել մետրոյի ստեղծման նպատակներին:
- Աշակերտներին բացատրել մետրոյի կառուցվածքը:
- Աշակերտներին ներկայացնել մետրոյի հետ կապ ունեցող մասնագիտությունները:
- Աշակերտներին ներկայացնել այն բուհերը, որոնք պատրաստում են նման մասնագետներ
1. Մտավոր գրոհի միջոցով աշակերտները ասում են, թե իրենց կարծիքով
- Ինչու՞ է ստեղծվել մետրոն:
- Ի՞նչ կառուցվածք ունի մետրոն:
- Ի՞նչ մասնագետներ են աշխատում մետրոյում:
- Որտե՞ղ պետք է սովորել՝ մետրոյում աշխատելու համար:
3. Աշակերտները վերադառնում են մտավոր գրոհի պաստառներին, գրատախտակին և վերանայում են այն:
1-ին հատված
Ուսուցիչը գրատախտակին գրում է ,,Մետրոպոլիտեն,, բառը:
Մինչ ֆիլմը դիտելը՝ աշակերտները մտավոր գրոհի միջոցով ասում են այն մասնագիտությունները, որ իրենց կարծիքով կա մետրոպոլիտենում։
Նրանք կարծում էին, որ մետրոպոլիտենում աշխատում են ինժեներ, մեքենավար, համակարգչային մասնագետ, տոմսավաճառ, օպերատոր:
Մետրոյի կառուցվածքը պատկերացնում էին շարժասանդուխքով, վագոնով, պահակակետով:
2-րդ հատված
Ֆիլմի դիտում՝ ,,Ինժեներության հրաշքները,, , որը պատրաստել է Նեյշնլ Ջեոգրաֆիքը:
Փաստագրական ֆիլմը պատմում է Լոնդոնի մետրոպոլիտենի մասին. այն հնագույնն է և խոշորագույններից մեկը աշխարհում: Լոնդոնի մետրոն իր աշխատանքը սկսել է 1863 թ. հունվարի 10-ին, ունի 270 կայարան, գծերի երկարությունը՝ 408 կմ է:
3-րդ հատված
Ֆիլմը դիտելուց հետո աշակերտները մասնագիտությունների թվին ավելացրեցին այն մասնագիտական աշխատանքները, որոնք մտագրոհի առաջին հատվածում չէին նշել:
Comments
Post a Comment