Կրթական նախագիծ ,,COVID_19։ Որակյալ կրթության հավասար իրավունք,,

 COVID_19։ Որակյալ կրթության հավասար իրավունք  

Ծրագիրը նախաձեռնել է  ՀՀ ԳԱԱ Էկոլոգանոոսֆերային հետազոտությունների կենտրոն ՊՈԱԿ-ի  ՅՈՒՆԵՍԿՕ-ի Կրթություն հանուն կայուն զարգացման ամբիոնը

Նախագծին մասնակցում են Երևանի և արտերկրի 4 դպրոցներ: 

Նախագծի նպատակը

Աշակերտներին ներկայացնել հեռավար և հիբրիդ ուսուցման, ինչպես նաև համաճարակային պայմաններում սովորելիս՝

·               դժվարությունները և առավելությունները

·               մասնակցության կարևորությունը

·               ինքնուրույն սովորելու կարողությունը

·               ինքնավար սովորելու կարողությունը

·               ապրումակցման կարևորությունը

·               փոխօգնության կարևորությունը

նախագիծն իրականացնելու համար դպրոցում ձևավորվել աշակերտական խումբ: Հետազոտական աշխատանքի արդյունքում առաջադրված է պարզել աշակերտների մասնակցության ձևերը հեռավար կամ հիբրիդ կրթությանը համաճարակային պայմաններում:

Այսօր մեր խումբը նախագծի մասնակիցներին ներկայացրեց կատարված ուսումնասիրության արդյունքները, իսկ հանդիպումը կայացավ Zoom առցանց հարթակում:

Նախատեսված է

 Մասնակիցները կազմակերպում են հարցում աշակերտների շրջանումպարզելու     համար արդյոք բոլոր աշակերտներն են մասնակցում հեռավար կամ հիբրիդ    ուսուցմանը՝    համաճարակի պայմաններում (COVID_19):

            Հարցումը կատարվելու է առերես կամ հեռախոսովայնպես որ բոլոր աշակերտները կարողանան մասնակցել։

            Հարցումը իրականացնելու համար աշակերտները որոշում են այն հարցերըոր պետք է տան հարցման ժամանակգրանցման ձևը և հարցվողների թիվը։ Հավաքած արդյունքները աշակերտները վերլուծում են օգտագործելով որևէ թվային գործիք և ներկայացնում՝ սահիկաշարիֆիլմի միջոցով։









Աշխատանքները համակարգում է ՀՀ ԳԱԱ Էկոլոգանոոսֆերային հետազոտությունների կենտրոն ՊՈԱԿ-ի  ՅՈՒՆԵՍԿՕ-ի Կրթություն հանուն կայուն զարգացման ամբիոնի աշխատակից Մ. Գրիգորյանը



Comments