Ամեն տարի նույն օրը, նույն ժամին նշում ենք Պի թվի ծնունդը

 Ամեն տարի նույն օրը, նույն ժամին նշում ենք  Պի թվի ծնունդըվիկ

Այսօր կայացավ Պի թվին նվիրված միջոցառում, որին մասնակցում էին հարակից 166 մեր դպրոցի աշակերտները, ովքեր կազմեցին 3 խմբեր և մրցեցին իրենց գիտելիքներով:

  

Նրանք ներկայացրեցին Պի թվի պատմությունը, հաշվման եղանակը: Երկոսությունների միջոցով բացահայտեցին Պի -ի առեղծվածը:

Միջոցառումը կառուցված էր ,,Ով է ուզում դառնալ միլիոնատեր,, խորագիրը կրող վիկտուինա-մրցույթից, հետաքրքիր փաստերից և տեղեկություններից, Նրանք ներկայացրեցին Պի թվի պատմությունը, հաշվման եղանակը: Երկոսությունների միջոցով բացահայտեցին Պի -ի առեղծվածը: ,,Հուշարձաններ և ծնունդներ,, բաժինը, ներկայացնում էր Պի թվի հուշարձանները տարբեր երկրներում. այնուհետև՝ գործնական աշխատանքնի միջոցով ստուգվեցին աշակերտների գիտելիքները: Միջոցառումն ավարտվեց Պի թվի ծննդյան տոնին նվիրված կարկանդակի արարողությամբ:


 Պ-ի թիվը մաթեմատիկական հաստատուն է, որը ցույց է տալիս շրջանագծի երկարության հարաբերությունը տրամագծին: Այդ հաստատուն  Պ-ին հունարեն տառն առաջին անգամ օգտագործեց անգլիացի դասախոս Վ. Ջոնսը 1706 թվականին:

 Պի թիվի հեղինակը հայտնի չէ, սակայն առաջին ուսումնասիրությունը  Պի թիվի վերաբերյալ կատարվել է ՄԹԱ հույն մեծ գիտնական, փիլսոփա Արքիմեդի կողմից, որն առաջինն է տվել  Պի թվի հաշվման մաթեմատիկական եղանակը:
Սկսած 1887 թվականից Պի թիվի ծնունդը նշվում է մարտի 14-ն, ժամը` 1-59, ինչը համապատասխանում է 3. 14 1 59 26 թվերին:

Ուշագրավ է այն փաստը, որ Պի թիվի ծնունդը և հարաբերության տեսության ստեղծող Ա. Էյնշտեյնի ծննդյան օրերը համընկնում են:
Այս համաշխարհային տարածում ունեցող տոնը ամեն տարի նշվում է նաև մեր դպրոցում: 
Միջոցառումը կազմակերպել էր Հանրահաշվի և Երկրաչափության մեթոդական միավորումը. ուսուցիչներ՝ Լ. Դումիկյան, Գ. Գևորգյան:
 Դպրոցի տնօրեն Ս. Խաչատրյանը բարձր գնահատեց աշակերտների աշխատանքը, որը և հետաքրքրական էր, և ոգևորող, ինչպես յուրաքանչյուր մրցութ: Նա նշեց, որ սա  գիտելիքներ ձեռք բերելու ևս մի առիթ է, որը չպետք է բաց թողնել:





















Comments