Հայ-ուուսական համագործակցային նախագիծ
Նախագիծը նվիրված է երկու հանճարեղ մեծությունների՝ Հովհաննես Թումանյանի 150 և Ալեքսանդր Պուշկինի 220 ամյակներին։
Նախագիծն իրականացվում է Սանկտ Պետերբուրգի հ.184 հիմնական և մեր ավագ դպրոցների մասնակցությամբ:
1. Մասնակիցները պետք է պատրաստեն պրեզենտացիաներ
-Ներկայացնել Հովհ. Թումանյանի կյանքը, կենսագրությանը, ստեզծագործությունները: ,,Անուշ,, պոեմը:
-Ներկայացնել Ա. Ս. Պուշկինի կենսագրությունը և ստեղծագործությունները: ,,Պոլտավա,, պոեմը:
2. Ներկայացնել երկու բանաստեղծների գլուխգործոցները՝ Հովհաննես Թումանյանի ,,Անուշը,, և Ալեքսանդր Պուշկինի ,,Պոլտավան,, աշակերտների ընթերցմամբ։
,,Պոլտավա,, պոեմները: Ուսուցիչը հղկում է նրանց լեզուն, արտասանությունը, շեշտադրությունը:
Դասալսումներ
Դասալսումներ֊Դասալսման քննարկում
Դասալսմանը մասնակցում են դասղեկը, տնօրենի տեղակալը
1.Դասալսումներ դասղեկի և տնօրենի տեղակալի կողմից
Դասալսումը քննարկվում է նույն օրը, որին մասնակցում են դասավանդող ուսուցիչը, դասղեկը, տնօրենի տեղակալը:
Աշակերտներին տրված նվազագույն հարցերը ստուգվում են նույն օրը, քննարկվում արդյունքները։
Ուսումնական գործընթացի արավելությունները
․ Ուսուցման արդյունավետություն
․ Աշակերտի զգոնություն
. Դասղեկի կողմից հսկողություն
. Թերացող աշակերտների առաջադիմություն
Այս դասարաններում դասալսումները կշարունակվեն ևս երեք շաբաթ։
Նախագիծը նվիրված է երկու հանճարեղ մեծությունների՝ Հովհաննես Թումանյանի 150 և Ալեքսանդր Պուշկինի 220 ամյակներին։
Նախագիծն իրականացվում է Սանկտ Պետերբուրգի հ.184 հիմնական և մեր ավագ դպրոցների մասնակցությամբ:
1. Մասնակիցները պետք է պատրաստեն պրեզենտացիաներ
-Ներկայացնել Հովհ. Թումանյանի կյանքը, կենսագրությանը, ստեզծագործությունները: ,,Անուշ,, պոեմը:
-Ներկայացնել Ա. Ս. Պուշկինի կենսագրությունը և ստեղծագործությունները: ,,Պոլտավա,, պոեմը:
2. Ներկայացնել երկու բանաստեղծների գլուխգործոցները՝ Հովհաննես Թումանյանի ,,Անուշը,, և Ալեքսանդր Պուշկինի ,,Պոլտավան,, աշակերտների ընթերցմամբ։
Պարապմունքների ընթացքը
Նախագիծն իր աշխատանքները սկսել է հոկտեմբերից, աշխատանքները շարունակական են:
07.11.2019
Աշակերտները ուսուցչին են ներկայացնում իրենց պատրաստած պրեզենտացիաները:
Աշխատանքներ են տարվում դրանք ավարտուն տեսքի բերելու ուղղությամբ:
11.11.2019
Մասնակիցները պատրաստվում են ներկայացնել ,,Անուշ,, և,,Պոլտավա,, պոեմները: Ուսուցիչը հղկում է նրանց լեզուն, արտասանությունը, շեշտադրությունը:
Նախագծի ղեկավար՝ Ռուսաց լեզվի և գրականության ուսուցիչ Ն. Թորոսյան, մասնակցում են 10-րդ դասարանի աշակերտները |
Դասալսումներ
Դասալսումներ֊Դասալսման քննարկում
Դասալսմանը մասնակցում են դասղեկը, տնօրենի տեղակալը
Այսօր դասալսումներ իրականացան 10 ա և 10֊գ դասարաններում Հայոց լեզու և Հայոց պատմություն առարկաներից։
Հայոց լեզու՝ Ա․ Մելիքյան
Հայոց պատմություն՝ Ա․ Նիազյան, Ա․ Ասլիբեկյան
Ուսումնական գործընթացի հաջորդականությունը
1.Դասալսումներ դասղեկի և տնօրենի տեղակալի կողմից
2. Նվազագույն հարցերի ստուգում
3. Ստուգման արդյունքում թերացող աշակերտների բացահայտում և վերահսկում
4. Դասալսման քննարկում
Աշակերտներին տրված նվազագույն հարցերը ստուգվում են նույն օրը, քննարկվում արդյունքները։
Ուսումնական գործընթացի արավելությունները
․ Ուսուցման արդյունավետություն
․ Աշակերտի զգոնություն
. Դասղեկի կողմից հսկողություն
. Թերացող աշակերտների առաջադիմություն
Դասալսման քննարկում |
Comments
Post a Comment