12.11.2019թ․ ,,Դասալսում,, ուսումնական գործընթաց 10-րդ դաարաններում, Սեմինար ,,Առցանց գրագիտության 4 ուղղությունները,, , Դասղեկի ժամ թեման ,,Մեդիայի ասելիքը,,
,,Դասալսում,, ուսումնական գործընթաց 10-րդ դաարաններում
Դասալսմանը մասնակցում են դասղեկը, տնօրենի տեղակալը։
1.Դասալսումներ դասղեկի և տնօրենի տեղակալի կողմից
Դասալսումը քննարկվում է նույն օրը, որին մասնակցում են դասավանդող ուսուցիչը, դասղեկը, տնօրենի տեղակալը:
Աշակերտներին տրված նվազագույն հարցերը ստուգվում են նույն օրը, քննարկվում արդյունքները։
Ուսումնական գործընթացի առավելությունները
․ Ուսուցման արդյունավետություն
․ Աշակերտի զգոնություն
. Դասղեկի կողմից հսկողություն
. Թերացող աշակերտների առաջադիմություն
Սեմինար
Առցանց գրագիտության 4 ուղղությունները
Իրականացվում է Ռուսպետհամագործակցության և АУРД կազմակերպության կողմից։
Նպատակն է կրթական գործընթացում բարձրացնել ուսուցիչների և աշակերտների թվային գրագիտությունը, կատարել ներդրում տեխնոլոգիական ոլորտում։ Դասընթացը կառուցված է մոդուլի սկզբունքով։ Յուրաքանչյուր մոդուլ ներարում է իր մեջ տեքստային, գրաֆիկական նյութեր և տեսադասխոսություններ։
Թեման
,,Ժուռնալիստիկա,,
,,Ինֆորմացիոն անվտանգություն,,
,,Ինֆոգրաֆիկայի դիզայն և տվյալների տեսանելիություն,,
,,Նախնական մակարդակի ծրագրավորում,,
Սեմինարը վարում է Մոսկվայի քաղաքային մանկավարժական համալսարանի Նախագծային կենտրոնի ղեկավար Վլադիսլավ Միխաելովը։
Սեմինար աշակերտների համար
տևողությունը 45 րոպե
Սեմինար ուսուցիչների համար
տևողությունը 1 ժամ 30 րոպե
Դասղեկի ժամ
թեման ,,Մեդիայի ասելիքը,,
Դասարան 10֊րդ դասարան
Դասղեկ՝ Ն. Հովսեփյան
Ընթացքը
Աշակերտը փորձում է հասկանալ, թե որն է մեդիայի ասելիքը, ինչ է ինֆորմացիան:
Ուսուցիչը ծանոթանում է մեդիայի մասին աշակերտների ունեցած գիտելիքի, պատկերացումների հետ:
Ուսուցիչը հարց ու պատասխանի միջոցով փորձում է պարզել, թե որն է ինֆորմացիան և որը՝ լուրը:
Դասարանը բաժանվում է խմբերի:
Հանձնարարվում է գրել այնպիսի լուր, որը կհետաքրքրի դասընկերներին: /Քննարկում/
Վարժություն- Ուսուցիչը ընթերցում կամ ցուցադրում է վերնագրեր, որը աշակերտներին կօգնի հասկանալ, թե որն է լուրը:
Վարժություն- Ուսուցիչը ներկայացնում է շրջված բուրգի սկզբունքը, որով աշակերտները պետք է կառուցեն նյութը: Ուսուցիչը խմբերին բաժանում է իրադարձության փաստերի մեկական օրինակ և հանձնարարում, տրված փաստերից օգտվելով, կազմել լուր տարբեր լսարանների համար:
Աշակերտներն ըստ խմբերի դեպքը պատմեցին համապատասխան լսարանին:
Ուսուցիչն ընտրեց մեկ հաղթող լուր, որը կտեղադրվի դասընթացի համար նախատեսված բլեգում։
Դասալսմանը մասնակցում են դասղեկը, տնօրենի տեղակալը։
Դասալսումները շարունակվում են 10 ա և 10֊գ դասարաններում դասացուցակով նախատեսված առարկաների հաջորդականությամբ։
Ուսումնական գործընթացի հաջորդականությունը
1.Դասալսումներ դասղեկի և տնօրենի տեղակալի կողմից
2. Նվազագույն հարցերի ստուգում
3. Ստուգման արդյունքում թերացող աշակերտների բացահայտում և վերահսկում
4. Դասալսման քննարկում
Աշակերտներին տրված նվազագույն հարցերը ստուգվում են նույն օրը, քննարկվում արդյունքները։
Ուսումնական գործընթացի առավելությունները
․ Ուսուցման արդյունավետություն
․ Աշակերտի զգոնություն
. Դասղեկի կողմից հսկողություն
. Թերացող աշակերտների առաջադիմություն
Կենսաբանություն, 10-գ |
Անգլերեն, 10-ա |
Սեմինար
Առցանց գրագիտության 4 ուղղությունները
Իրականացվում է Ռուսպետհամագործակցության և АУРД կազմակերպության կողմից։
Նպատակն է կրթական գործընթացում բարձրացնել ուսուցիչների և աշակերտների թվային գրագիտությունը, կատարել ներդրում տեխնոլոգիական ոլորտում։ Դասընթացը կառուցված է մոդուլի սկզբունքով։ Յուրաքանչյուր մոդուլ ներարում է իր մեջ տեքստային, գրաֆիկական նյութեր և տեսադասխոսություններ։
Թեման
,,Ժուռնալիստիկա,,
,,Ինֆորմացիոն անվտանգություն,,
,,Ինֆոգրաֆիկայի դիզայն և տվյալների տեսանելիություն,,
,,Նախնական մակարդակի ծրագրավորում,,
Սեմինարը վարում է Մոսկվայի քաղաքային մանկավարժական համալսարանի Նախագծային կենտրոնի ղեկավար Վլադիսլավ Միխաելովը։
Սեմինար աշակերտների համար
տևողությունը 45 րոպե
տևողությունը 1 ժամ 30 րոպե
Դասղեկի ժամ
թեման ,,Մեդիայի ասելիքը,,
Դասարան 10֊րդ դասարան
Դասղեկ՝ Ն. Հովսեփյան
Ընթացքը
Աշակերտը փորձում է հասկանալ, թե որն է մեդիայի ասելիքը, ինչ է ինֆորմացիան:
Ուսուցիչը ծանոթանում է մեդիայի մասին աշակերտների ունեցած գիտելիքի, պատկերացումների հետ:
Ուսուցիչը հարց ու պատասխանի միջոցով փորձում է պարզել, թե որն է ինֆորմացիան և որը՝ լուրը:
Դասարանը բաժանվում է խմբերի:
Հանձնարարվում է գրել այնպիսի լուր, որը կհետաքրքրի դասընկերներին: /Քննարկում/
Վարժություն- Ուսուցիչը ընթերցում կամ ցուցադրում է վերնագրեր, որը աշակերտներին կօգնի հասկանալ, թե որն է լուրը:
Վարժություն- Ուսուցիչը ներկայացնում է շրջված բուրգի սկզբունքը, որով աշակերտները պետք է կառուցեն նյութը: Ուսուցիչը խմբերին բաժանում է իրադարձության փաստերի մեկական օրինակ և հանձնարարում, տրված փաստերից օգտվելով, կազմել լուր տարբեր լսարանների համար:
Աշակերտներն ըստ խմբերի դեպքը պատմեցին համապատասխան լսարանին:
Ուսուցիչն ընտրեց մեկ հաղթող լուր, որը կտեղադրվի դասընթացի համար նախատեսված բլեգում։
Comments
Post a Comment