12.11.2019թ․ ,,Դասալսում,, ուսումնական գործընթաց 10-րդ դաարաններում, Սեմինար ,,Առցանց գրագիտության 4 ուղղությունները,, , Դասղեկի ժամ թեման ,,Մեդիայի ասելիքը,,

,,Դասալսում,, ուսումնական գործընթաց 10-րդ դաարաններում

Դասալսմանը մասնակցում են դասղեկը, տնօրենի տեղակալը։
Դասալսումները շարունակվում են 10 ա և 10֊գ դասարաններում դասացուցակով նախատեսված առարկաների հաջորդականությամբ։


Ուսումնական  գործընթացի հաջորդականությունը

1.Դասալսումներ դասղեկի և տնօրենի տեղակալի կողմից
2. Նվազագույն հարցերի ստուգում
3.  Ստուգման արդյունքում թերացող աշակերտների բացահայտում և վերահսկում
4.  Դասալսման քննարկում

Դասալսումը քննարկվում է նույն օրը, որին մասնակցում են դասավանդող ուսուցիչը, դասղեկը, տնօրենի տեղակալը:
Աշակերտներին տրված նվազագույն հարցերը ստուգվում են նույն օրը, քննարկվում արդյունքները։

Ուսումնական գործընթացի առավելությունները
․ Ուսուցման արդյունավետություն
․ Աշակերտի զգոնություն
. Դասղեկի կողմից հսկողություն
. Թերացող աշակերտների առաջադիմություն



Կենսաբանություն, 10-գ


Անգլերեն, 10-ա

Սեմինար
Առցանց գրագիտության 4 ուղղությունները

Իրականացվում է Ռուսպետհամագործակցության և  АУРД կազմակերպության կողմից։
Նպատակն է կրթական գործընթացում բարձրացնել ուսուցիչների և աշակերտների թվային գրագիտությունը, կատարել ներդրում տեխնոլոգիական ոլորտում։ Դասընթացը կառուցված է մոդուլի սկզբունքով։ Յուրաքանչյուր մոդուլ ներարում է իր մեջ տեքստային, գրաֆիկական նյութեր և տեսադասխոսություններ։

Թեման
,,Ժուռնալիստիկա,,
,,Ինֆորմացիոն անվտանգություն,,
,,Ինֆոգրաֆիկայի դիզայն և տվյալների տեսանելիություն,,
,,Նախնական մակարդակի ծրագրավորում,,

Սեմինարը վարում է Մոսկվայի քաղաքային մանկավարժական համալսարանի  Նախագծային կենտրոնի ղեկավար Վլադիսլավ Միխաելովը։

Սեմինար աշակերտների համար
տևողությունը 45 րոպե






Սեմինար ուսուցիչների համար
տևողությունը 1 ժամ 30 րոպե









Դասղեկի ժամ
թեման ,,Մեդիայի ասելիքը,,
Դասարան 10֊րդ դասարան
Դասղեկ՝ Ն. Հովսեփյան

Ընթացքը
Աշակերտը փորձում է հասկանալ, թե որն է մեդիայի ասելիքը, ինչ է ինֆորմացիան:
Ուսուցիչը ծանոթանում է մեդիայի մասին աշակերտների ունեցած գիտելիքի, պատկերացումների հետ:
Ուսուցիչը հարց ու պատասխանի միջոցով փորձում է պարզել, թե որն է ինֆորմացիան և որը՝ լուրը:
Դասարանը բաժանվում է խմբերի:
Հանձնարարվում է գրել այնպիսի լուր, որը կհետաքրքրի դասընկերներին: /Քննարկում/
Վարժություն- Ուսուցիչը ընթերցում կամ ցուցադրում է վերնագրեր, որը աշակերտներին կօգնի հասկանալ, թե որն է լուրը:
Վարժություն- Ուսուցիչը ներկայացնում է շրջված բուրգի սկզբունքը, որով աշակերտները պետք է կառուցեն նյութը: Ուսուցիչը խմբերին բաժանում է իրադարձության փաստերի մեկական օրինակ և հանձնարարում, տրված փաստերից օգտվելով, կազմել լուր տարբեր լսարանների համար:
Աշակերտներն ըստ խմբերի դեպքը պատմեցին համապատասխան լսարանին:
Ուսուցիչն ընտրեց մեկ հաղթող լուր, որը կտեղադրվի դասընթացի համար նախատեսված բլեգում։











































Comments