04.12.2018թ. Առցանց խորհրդակցություն ,,Հայ արքաները,, eTwinning նախագծի շրջանակներում , Դասղեկի ժամերը 10,11, 12-րդ դասարաններում /թեման՝ ,,Ժողովրդավարական քաղաքացիության ուսուցում. առաջին անգամ ընտրող,, .Նախապատրաստվել դեկտեմբերի 7-ին կայանալիք ընտրախաղին, Այցելություն Հայաստանի ազգային պատկերասրահ
Առցանց խորհրդակցություն ,,Հայ արքաները,, eTwinning նախագծի շրջանակներում
Նախագծի հեղինակ՝ դպրոցի տնօրեն Ա. Թորոսյան
Պատմության ուսուցիչներ՝ Ա. Նիազյանը և Ա. Ասլիբեկյանը
Մասնակից դպրոցներ՝ Երևանի 143 և 125 հիմնական դպրոցները
Օրակարգում՝
. Կատարված արդյունքների և աշխատանքների քննարկում
. Հաջորդ առցանց քննարկումը մասնակից դպրոցների ուսուցիչների և աշակերտների հետ
2.Դասղեկի ժամերը 10, 11, 12-րդ դասարաններում
Թեման՝ ,,Ժողովրդավարական քաղաքացիության ուսուցում. առաջին անգամ ընտրող,,
. Նախապատրաստվել դեկտեմբերի 7-ին կայանալիք ընտրախաղին
Դասը վարում է հասարակագիտության ուսուցիչ՝ Լ. Փափազյանը, ներկա են նաև դասղեկները
Դասի կառուցվածքը՝
1. Ընտրախաղը և դրա կազմակերպումը
Դեկտեմբերի 7-ին դպրացում անց է կացվելու պատգամավորների ընտրություն՝ աշակերտներն ընտրելու են պատգամավորներ իրենց շարքերից
2. Ժողովրդավարության մասին գիտելիքներ
3. Սահիկաշարի միջոցով ուսուցիչը ներկայացնում է ժողովրդավարության
. արժեքները
. սկզբունքները
. ձևերը
. գործիքները
4. Տրված արտահայտությունները տեղադրել սյունակներում՝
ա/ վերաբերվում է բոլորին
բ/ վերաբերվում է ուրիշներին
գ/ ոչ մեկին չի վերաբերվում
5. Մեկնաբանություններ աշակերտների կողմից
6. Ամփոփում՝
. աշակերտների ակնկալիքները պետությունից
. պատասխանատվությունը պետության նկատմամբ
Ընտրված ,,պատգամավորները,, Ազգային ժողովում կհանդիպեն իրական նորընտիր պատգամավորներին և վարչապետին:
3. Այցելություն Հայաստանի ազգային պատկերասրահ
/Տարեկան պլանով նախատեսված էքսկուրսիաներ/
Հայաստանի ազգային պատկերասրահը /հիմնադրվել է 1921թ./ երկրի խոշորագույն գեղարվեստական թանգարանն է, որի 56 ցուցասրահներում ներկայացված հավաքածուն ընդհանուր պատկերացում է տալիս ազգային կերպարվեստի և դեկորատիվ-կիրառական արվեստի պատմության մասին: Այստեղ ներկայացված է նաև արտասահմանյան արվեստը հնագույն ժամանակներից մինչև մեր օրերը:
Աշակերտները շրջեցին պատկերասրահով, ծանոթացան ինչպես ազգային, այպես էլ արտասահմանյան արվեստների հետ:
Նախագծի հեղինակ՝ դպրոցի տնօրեն Ա. Թորոսյան
Պատմության ուսուցիչներ՝ Ա. Նիազյանը և Ա. Ասլիբեկյանը
Մասնակից դպրոցներ՝ Երևանի 143 և 125 հիմնական դպրոցները
Օրակարգում՝
. Կատարված արդյունքների և աշխատանքների քննարկում
. Հաջորդ առցանց քննարկումը մասնակից դպրոցների ուսուցիչների և աշակերտների հետ
Պատմության ուսուցիչներ Ա. Նիազյանը և Ա. Ասլիբեկյանը Իթվինինգ տարածքում առցանց հանդիպման ժամանակ ներկայացնում են ,,Հայ Արքաները,, նախագիծի շրջանակներում կատարված ուսումնական գործընթացները
2.Դասղեկի ժամերը 10, 11, 12-րդ դասարաններում
Թեման՝ ,,Ժողովրդավարական քաղաքացիության ուսուցում. առաջին անգամ ընտրող,,
. Նախապատրաստվել դեկտեմբերի 7-ին կայանալիք ընտրախաղին
Դասը վարում է հասարակագիտության ուսուցիչ՝ Լ. Փափազյանը, ներկա են նաև դասղեկները
Դասի կառուցվածքը՝
1. Ընտրախաղը և դրա կազմակերպումը
Դեկտեմբերի 7-ին դպրացում անց է կացվելու պատգամավորների ընտրություն՝ աշակերտներն ընտրելու են պատգամավորներ իրենց շարքերից
2. Ժողովրդավարության մասին գիտելիքներ
3. Սահիկաշարի միջոցով ուսուցիչը ներկայացնում է ժողովրդավարության
. արժեքները
. սկզբունքները
. ձևերը
. գործիքները
4. Տրված արտահայտությունները տեղադրել սյունակներում՝
ա/ վերաբերվում է բոլորին
բ/ վերաբերվում է ուրիշներին
գ/ ոչ մեկին չի վերաբերվում
5. Մեկնաբանություններ աշակերտների կողմից
6. Ամփոփում՝
. աշակերտների ակնկալիքները պետությունից
. պատասխանատվությունը պետության նկատմամբ
Ընտրված ,,պատգամավորները,, Ազգային ժողովում կհանդիպեն իրական նորընտիր պատգամավորներին և վարչապետին:
10, 11, 12-րդ դասարաններ |
3. Այցելություն Հայաստանի ազգային պատկերասրահ
/Տարեկան պլանով նախատեսված էքսկուրսիաներ/
Հայաստանի ազգային պատկերասրահը /հիմնադրվել է 1921թ./ երկրի խոշորագույն գեղարվեստական թանգարանն է, որի 56 ցուցասրահներում ներկայացված հավաքածուն ընդհանուր պատկերացում է տալիս ազգային կերպարվեստի և դեկորատիվ-կիրառական արվեստի պատմության մասին: Այստեղ ներկայացված է նաև արտասահմանյան արվեստը հնագույն ժամանակներից մինչև մեր օրերը:
Աշակերտները շրջեցին պատկերասրահով, ծանոթացան ինչպես ազգային, այպես էլ արտասահմանյան արվեստների հետ:
10-բ դասարան |
Comments
Post a Comment