Բանավեճի ակումբ
Թեման՝ ,,Կանայք պետք է ծառայեն բանակում,,
Կազմակերպել և իրականացնում է Ջինիշյան հիմնադրամը՝ ,,Երիտասարդությունը ներգրավված հասարակության մեջ,, ծրագրի շրջանակներում, որին մասնակցում են հանրապետության բազմաթիվ դպրոցներ
Խմբեր՝ կողմ և դեմ
Պնդումներ`
Կողմ
1. Ուժեղանում է բանակի մարտունակությունը
2. Ապահովում է սեռերի կավասարությունը
Դեմ՝
Խանգարում է կնոջը այլ ֆունկցիաներում
Բանավեճի ձևաչափի սկզբունքներն են՝
1. Խոսնակները պետք է իրենց կարծիքներն արտահայտեն նախատեսված ժամանակահատվածում
2. Ելույթների կառուցվածքն ակնկալում է՝ պնդում-փաստ- փաստարկում- եզրակացություն
3. Հարցերը պետք է բխեն հակառակ թիմի կառուցողական ելույթներից
Կիսամյակային գրավոր աշխատանք Ռուսաց լեզվից
Թեման՝ ,,Կանայք պետք է ծառայեն բանակում,,
Կազմակերպել և իրականացնում է Ջինիշյան հիմնադրամը՝ ,,Երիտասարդությունը ներգրավված հասարակության մեջ,, ծրագրի շրջանակներում, որին մասնակցում են հանրապետության բազմաթիվ դպրոցներ
Խմբեր՝ կողմ և դեմ
Պնդումներ`
Կողմ
1. Ուժեղանում է բանակի մարտունակությունը
2. Ապահովում է սեռերի կավասարությունը
Դեմ՝
Խանգարում է կնոջը այլ ֆունկցիաներում
Բանավեճի ձևաչափի սկզբունքներն են՝
1. Խոսնակները պետք է իրենց կարծիքներն արտահայտեն նախատեսված ժամանակահատվածում
2. Ելույթների կառուցվածքն ակնկալում է՝ պնդում-փաստ- փաստարկում- եզրակացություն
3. Հարցերը պետք է բխեն հակառակ թիմի կառուցողական ելույթներից
Բաքնավեճի ակումբ, գործնական աշխատանք, 11-րդ դասարան, Պատմության ուսուցիչ՝ Ա. Նիազյան |
Բանավեճին ներկա է Ջինիշյան հիմնադրամի համակարգողը |
Կիսամյակային գրավոր աշխատանք Ռուսաց լեզվից
Comments
Post a Comment