29.04.2016
<<Ճանաչիր աշխարհի դրոշները>> խորագրով միջոցառումը տեղի ունեցավ նշված օրը` ապրիլի 29-ին: Միջոցառմանը մասնակցում էին 9-11-րդ դասարանների աշակերտները, ովքեր ներկայացնում էին իրենց դասարանները առանձին-առանձին:
Յուրաքանչյուր դասարան ներկայացավ պրեզենտացիայով և տեսանյութով
/հայկական դրոշ և մի դրոշի պատմություն` ըստ ընտրության/:
Տնօրեն Ա. Թորոսյանը ողջունում է մասնակիցներին
Հիմնվելով աշակերտների ներկայացրած պրեզենտացիաներին, պատմության ուսուցչուհի Լ. Գրիգորյանը առաջի փուլում առաջարկեց իր կազմած հարցերը:
Միջոցառման հաջորդ հատվածում, պատահականության սկզբունքով, ընտրվեցին այն դրոշները, որը պետք է ներկայացներ յուրաքանչյուր դասարան:
Նկարում՝ դասարաններն ըստ խմբերի
Վերջում հանձնարարվեց ստեղծագործական աշխատանք. <<Ինչպես են պատկերացնում մեր դպրոցի դրոշը>>: Աշակերտները ստեղծեցին և բացատրեցին իրենց ընտրած գույների նշանակությունը:
Աշակերտները ստեղծում են N198դպրոցի դրոշը
Միջոցառման 3-րդ փուլում 11-3 դասարանը հավաքեց առավելագույն 15 միավորը, որն էլ ճանաչվեց հաղթող:
Ժյուրիի կազմը՝ Ն. Թորոսյան, Մ. Ապրեսյան,
Ա. Ասլիբեկյան, Լ. Փափազյան /ձախից աջ/
Մասնակիցները՝ միջոցառման ավարտին
<<Ճանաչիր աշխարհի դրոշները>> խորագրով միջոցառումը տեղի ունեցավ նշված օրը` ապրիլի 29-ին: Միջոցառմանը մասնակցում էին 9-11-րդ դասարանների աշակերտները, ովքեր ներկայացնում էին իրենց դասարանները առանձին-առանձին:
Յուրաքանչյուր դասարան ներկայացավ պրեզենտացիայով և տեսանյութով
/հայկական դրոշ և մի դրոշի պատմություն` ըստ ընտրության/:
Տնօրեն Ա. Թորոսյանը ողջունում է մասնակիցներին
Հիմնվելով աշակերտների ներկայացրած պրեզենտացիաներին, պատմության ուսուցչուհի Լ. Գրիգորյանը առաջի փուլում առաջարկեց իր կազմած հարցերը:
Միջոցառման ընթացքը / Յուրաքանչյուր խումբ ներկայացնում է իր դասարանը/
Միջոցառման հաջորդ հատվածում, պատահականության սկզբունքով, ընտրվեցին այն դրոշները, որը պետք է ներկայացներ յուրաքանչյուր դասարան:
Նկարում՝ դասարաններն ըստ խմբերի
Վերջում հանձնարարվեց ստեղծագործական աշխատանք. <<Ինչպես են պատկերացնում մեր դպրոցի դրոշը>>: Աշակերտները ստեղծեցին և բացատրեցին իրենց ընտրած գույների նշանակությունը:
Աշակերտները ստեղծում են N198դպրոցի դրոշը
Միջոցառման 3-րդ փուլում 11-3 դասարանը հավաքեց առավելագույն 15 միավորը, որն էլ ճանաչվեց հաղթող:
Ժյուրիի կազմը՝ Ն. Թորոսյան, Մ. Ապրեսյան,
Ա. Ասլիբեկյան, Լ. Փափազյան /ձախից աջ/
Մասնակիցները՝ միջոցառման ավարտին
Comments
Post a Comment