04.12.2017թ. Կիսամյակային գրավոր աշխատանքներ հայոց լեզվից /10, 11, 12-րդ դասարաններ/, Ռուս գրականության նոր թեման` <Մաքսիմ Գորկի>, աշակերտը ներկայացնում է պրեզենտացիայի միջոցով
Կիսամյակային գրավոր աշխատանքներ հայոց լեզվից /10, 11, 12-րդ դասարաններ/, Ռուս գրականության նոր թեման` <Մաքսիմ Գորկի>, աշակերտը ներկայացնում է պրեզենտացիայի միջոցով
1. Կիսամյակային գրավոր աշխատանքներ հայոց լեզվից /10, 11, 12-րդ դասարաններ/
Այսօր Հայոց լեզվի կիսամյակային գրավոր աշխատանքների օրն է;
ՈՒսուցիչը ծանոթացնում է գրավոր աշխատանքի կարգին, տրվում է 45 րոպե ժամանակ:
2. Ռուս գրականության նոր թեման` <Մաքսիմ Գորկի>, աշակերտը ներկայացնում է պրեզենտացիայի միջոցով
Ռուս գրականություն
Թեման` ,,Максим Горький ,,Старуха Изергиль,, ,,
Դասարան` 10-դ
ՈՒսուցիչ` Ռ. Բաբայան
1. Կիսամյակային գրավոր աշխատանքներ հայոց լեզվից /10, 11, 12-րդ դասարաններ/
Այսօր Հայոց լեզվի կիսամյակային գրավոր աշխատանքների օրն է;
ՈՒսուցիչը ծանոթացնում է գրավոր աշխատանքի կարգին, տրվում է 45 րոպե ժամանակ:
2. Ռուս գրականության նոր թեման` <Մաքսիմ Գորկի>, աշակերտը ներկայացնում է պրեզենտացիայի միջոցով
Ռուս գրականություն
Թեման` ,,Максим Горький ,,Старуха Изергиль,, ,,
Դասարան` 10-դ
ՈՒսուցիչ` Ռ. Բաբայան
Պրեզենտացիան պատրաստել էր և ներկայացրեց Թադևոսյան Դավիթը
Նպատակը`
1. Տանել հետազոտական աշխատանք
2. Ինքնուրույն աշխատել նոր նյութի վրա
3. Աշակերտին ուղղորդել ընտրելու կարևորը, առաջնայինը տարբերելու երկրորդականից
Comments
Post a Comment