11.12.2017թ.Տնօրեն Ա. Թորոսյանը խրախուսում է հարցումներ անցկացրած աշակերտներին, Մարդու իրավունքների համընդհանուր հռչակագրի վերաբերյալ հարցումներ, որ կատարել են աշակերտները

Տնօրեն Ա. Թորոսյանը խրախուսում է հարցումներ անցկացրած աշակերտներին, Մարդու իրավունքների համընդհանուր հռչակագրի վերաբերյալ հարցումներ, որ կատարել են աշակերտները

Տնօրեն Ա. Թորոսյանը խրախուսում է հարցումներ անցկացրած աշակերտներին

- Այս աշխատանքը ձեզ տվեց հնարավորություն սովորելու և սովորածը փոխանցելու ուրիշներին,  սերտելու և զարգացնելու դպրոցի տված գիտելիքները:
Այսպիսով` դուք կիմանան ձեր իրավունքները և պաշտպանված կլինեք: Դուք հիշեցրեցիք ձեր համայնքի ներկայացուցիչներին իրենց իրավունքների մասին, նաև ճանաչեցիք ձեր իրավունքները: Սա կարևոր քայլ է, որով դուք դառնում եք պատասխանատու, նախաձեռնող, առաջնորդ:
                                                                                                          
    



2. Մարդու իրավունքների համընդհանուր հռչակագրի վերաբերյալ հարցումներ, որ կատարել են աշակերտները

Մեր դպրոցը հանդիսանում է ՅՈՒՆԵՍԿՕ-ի ասոցացված դպրոց, որի շրջանակներում իրականացնում է ՅՈՒՆԵՍԿՕ-ի կողմից նախաձեռնվող միջոցառումներ։
 ՅՈՒՆԵՍԿՕ- ն Միավորված ազգերի կրթության, գիտության և մշակույթի կազմակերպություն է, որը հիմնադրվել է  1941 թ.-ին:  ՅՈՒՆԵՍԿՕ-ի առաքելությունն է կառուցել գիտելիքահենք հասարակություն. կրթության, գիտության, մշակույթի, կապի և տեղեկատվական դաշտի միջոցով հասնել որակյալ կրթության բոլորի համար:

Հարցումն անցկացրել են 10-րդ դասարանի աշակերտները:
Հարցմանը ներգրավվել են տարբեր տարիքի, մասնագիտության և մշակույթի մարդիկ:
 Հարցվողները պետք է ծանոթանան հռչակագրի 30 կետերին և նշեն իրեց կարծիքով ամենակարևոր մեկ հոդվածը:
Դեկտեմբերի 8-10-ը կատարած հարցումների արդյունքներն աշակերտներն ամփոփում են այսօր:


Աշակերտներն ընթերցում են Մարդու իրավունքների համընդհանուր հռչակագրի հոդվածները, որը տեղադրվում է  ՅՈՒՆԵՍԿՕ-ի կայքում:

Սանոսյան Մարիամ
Նիկողոսյան Գայանե

Մարդու իրավունքների համընդհանուր հռչակագրի վերաբերյալ հարցումներ անցկացրած աշակերտները կիսվում են կարծիքներով



Խուրշուդյան Մարիամ
Նադոյան Մայա
Սանոսյան Մարիամ
Սարգսյան Ժաննա

Comments