13.03.2018թ. Մեր դպրոցը մասնակցում է < Տեխնովացիա Հայաստան 2018> ծրագրին, Կինոդիտում անգլերենի դասաժամին /թեման` Ջ. Բայրոն/, Բաց դաս ֆիզկուլտուրայից
Մեր դպրոցը մասնակցում է < Տեխնովացիա Հայաստան 2018> ծրագրին, Կինոդիտում անգլերենի դասաժամին /թեման` Ջ. Բայրոն/, Բաց դաս ֆիզկուլտուրայից
1.Մեր դպրոցը մասնակցում է < Տեխնովացիա Հայաստան 2018> ծրագրին
Technovation Armenia 2018
Հերթական դասընթացը տեղի ունեցավ Կրթության ազգային ինստիտուտում:
Թեման` Կոդավորում
Դասընթացը վարում էին < Տեխնովացիա Հայաստան 2018> ծրագրի կազմակերպիչ Ն. Աբազյանը և ԵՊՀ-ի ուսանող-ծրագրավորողներ
Դասաժամի ընթացքում աղջիկներին ծանոթացրեցին WEB-բազայից օգտվելու հնարավորություննեին և հավելվածում այն կիրառելու ձևերը: Աղջիկներին տրված էր առաջադրանք` Կոդավորում դասերի և առաջադրանքների կատարման համար:
Հիշեցնենք, որ«Կանայք և տեղեկատվական հասարակությունը» ՀԿ-ն և Կրթության ազգային ինստիտուտը կազմակերպում են դպրոցական աղջիկների կողմից պատրաստված բջջային հավելվածների մրցույթ։
Մրցույթի փուլերը
Թեման` Ջ. Բայրոն
Ուսուցիչ` Մ. Ստեփանյան
3. Բաց դաս ֆիզկուլտուրայից
Թեման`<Արդարացի խաղի սկզբունքները և կանոնները>
նպատակն էր աշակերտներին սովորեցնել, ծանոթացնել`
1. Վարքագծի կանոնները սպորտում
2. <Արդարացի խաղի> պատգամների, տրվող մրցանակների մասին
3. <Արդարացի խաղի> մրցանակին արժանավցած հայ մարզիկների մասին
Դասաժամի սկզբի հատվածում աշակերտները ցուցադրեցին իրենց պատրաստած պրեզենտացիան, որն առընչվում էր թեմային: Ապա` նրանք պատրաստեցին թեմային առընչվող հարցերին: Նրանք հիշատակեցին նաև այն հայ մարզիկների անունները, որոնք արժանացել են <Արդարացի խաղի> մրցանակին, որին հաջորդեց նրանց մասին պատմող ֆիլմը:
Օգտագործվել են նյութեր <Ֆիզկուլտուրայի գիտելիքի հիմունքներ> ձեռնարկից և համացանցից:
1.Մեր դպրոցը մասնակցում է < Տեխնովացիա Հայաստան 2018> ծրագրին
Technovation Armenia 2018
Հերթական դասընթացը տեղի ունեցավ Կրթության ազգային ինստիտուտում:
Թեման` Կոդավորում
Դասընթացը վարում էին < Տեխնովացիա Հայաստան 2018> ծրագրի կազմակերպիչ Ն. Աբազյանը և ԵՊՀ-ի ուսանող-ծրագրավորողներ
Դասաժամի ընթացքում աղջիկներին ծանոթացրեցին WEB-բազայից օգտվելու հնարավորություննեին և հավելվածում այն կիրառելու ձևերը: Աղջիկներին տրված էր առաջադրանք` Կոդավորում դասերի և առաջադրանքների կատարման համար:
Հիշեցնենք, որ«Կանայք և տեղեկատվական հասարակությունը» ՀԿ-ն և Կրթության ազգային ինստիտուտը կազմակերպում են դպրոցական աղջիկների կողմից պատրաստված բջջային հավելվածների մրցույթ։
Մրցույթի փուլերը
Առաջին փուլ` Մրցում են մասնակից թիմերը /Հայաստան/
Երկրորդ փուլ` Միջազգային մրցույթ
Երրորդ փուլ` Մասնակցություն Սան ֆրանցիսկոյում կազմակերպվող Համաշխարհային շնորհանդես-գագաթաժողովին և մրցանակաբաշխությանը
2. Կինոդիտում անգլերենի դասաժամինԵրկրորդ փուլ` Միջազգային մրցույթ
Երրորդ փուլ` Մասնակցություն Սան ֆրանցիսկոյում կազմակերպվող Համաշխարհային շնորհանդես-գագաթաժողովին և մրցանակաբաշխությանը
Թեման` Ջ. Բայրոն
Ուսուցիչ` Մ. Ստեփանյան
11-րդ դասարան
3. Բաց դաս ֆիզկուլտուրայից
Թեման`<Արդարացի խաղի սկզբունքները և կանոնները>
նպատակն էր աշակերտներին սովորեցնել, ծանոթացնել`
1. Վարքագծի կանոնները սպորտում
2. <Արդարացի խաղի> պատգամների, տրվող մրցանակների մասին
3. <Արդարացի խաղի> մրցանակին արժանավցած հայ մարզիկների մասին
Դասաժամի սկզբի հատվածում աշակերտները ցուցադրեցին իրենց պատրաստած պրեզենտացիան, որն առընչվում էր թեմային: Ապա` նրանք պատրաստեցին թեմային առընչվող հարցերին: Նրանք հիշատակեցին նաև այն հայ մարզիկների անունները, որոնք արժանացել են <Արդարացի խաղի> մրցանակին, որին հաջորդեց նրանց մասին պատմող ֆիլմը:
Օգտագործվել են նյութեր <Ֆիզկուլտուրայի գիտելիքի հիմունքներ> ձեռնարկից և համացանցից:
Comments
Post a Comment