COVID_19։ <<Որակյալ կրթության հավասար իրավունք


 Ավարտվեց ,,COVID_19։ Որակյալ կրթության հավասար իրավունք,,  նախախագիծը: 

Նախագծի նպատակն էր աշակերտներին ներկայացնել հեռավար և հիբրիդ ուսուցման, ինչպես նաև համաճարակային պայմաններում սովորելու և գիտելիքներ ձեռք բերելու դժվարությունները և առավելությունները, մասնակցությունը, ինչպես նաև՝ ինքնուրույն սովորելու,  ապրումակցման, փոխօգնության կարողությունները:

Նախագիծն իրականացնելու համար ձևավորվեց աշակերտական խումբ, որն իրականացրեցուսումնասիրական աշխատանքներ: Կազմվեցին հարցեր, որոնց միջոցով պետք է իրականացվեր հարցումը՝ պարզելու համար աշակերտների մասնակցությունը հեռավար կամ հիբրիդ դասընթացներին COVID19-ի պայմաններում: Նախագծին մասնակցում էին Երևանի և արտերկրի 4 դպրոցներ: 

Հարցումն իրականացվեց առցանց համապատասխան գործիքակազմով, որը տեղադրվեց դպրոցի կայքում և ֆեյսբուքյան հարթակում:                                                      Այսօր ZOOM-ով միացան մասնակից դպրոցները և ներկայացրեցին իրենց ուսումնասիրությունները, հարցումները և դրանց արդյունքները սահիկաշարերի միջով, ռուսերեն տարբերակով: Արդյունքներն ամփոփվեցին և իմի բերվեցին առցանց թվային գործիքների միջոցով, որոնք ցուցադրվեցին սահիկաշարերիի միջոցով:

Ծրագիրը նախաձեռնել է  ՀՀ ԳԱԱ Էկոլոգանոոսֆերային հետազոտությունների կենտրոն ՊՈԱԿ-ի  ՅՈՒՆԵՍԿՕ-ի Կրթություն հանուն կայուն զարգացման ամբիոնը

,,Կովիդ-19: Որակյալ կրթության հավասար իրավունք,, նախագիծն իրականացրեցին՝  

Ասատրյան Թամարա

 Մաթևոսյան Մելինե

Սարգսյան Լուսինե

 Դրմոյան Անահիտ

Սարգսյան Լիլիթ

Կյուրեղյան Ամալյա

    



  






Comments