07.02.2018թ. Խորհրդակցություն տնօրենի մոտ, Մեր դպրոցը մասնակցում է < Տեխնովացիա Հայաստան 2018> ծրագրին, Այսօր աշակերտները դիտեցին <Հայ մեծերը> ֆիլմաշարի Անդրանիկ Օզանյանի մասին ֆիլմը, Անգլերենի դասը պրեզենտացիայի միջոցով. պատրաստել և ներկայացնում են աշակերտները

Խորհրդակցություն տնօրենի մոտ,  Մեր դպրոցը մասնակցում է < Տեխնովացիա Հայաստան 2018>  ծրագրին, Այսօր աշակերտները դիտեցին <Հայ մեծերը> ֆիլմաշարի Անդրանիկ Օզանյանի մասին ֆիլմը, Անգլերենի դասը պրեզենտացիայի միջոցով. պատրաստել և ներկայացնում են աշակերտները

1. Խորհրդակցություն տնօրենի մոտ

Մասնակցում էին մեթոդմիավորման նախագահները, դասավանդող ոսուցիչները և դասղեկները:

Օրակարգում`
1. Դասի սկիզբը տրամադրել նախորդ նյութի  ստուգմանը
2. Հաղորդված նոր նյութի յուրացվածության մակարդակը ստուգել դասաժամի վերջին 5 րոպեի ընթքացքում` չափորոշիչային հարցերի միջոցով
3. Դասավանդող ուսուցիչների կողմից չափորոշիչային հարցերի ճիշտ ընտրությունը
4. Դասալսումներ դասղեկների կողմից
5. Դասղեկների մասնակցությունը չափորոշիչային հարցերի ստուգման գործընթացին

Քննարկվեց`
1.Ուսումնասիրություն անցկացրած դասարաններում չափորոշիչային հարցերի արդյունքները:
2. Նոր նյութի յուրացուման արդյունավետությանը նպաստող և խթանող գործոնները





2. Մեր դպրոցը մասնակցում է < Տեխնովացիա Հայաստան 2018>  ծրագրին
«Կանայք և տեղեկատվական հասարակությունը» ՀԿ-ն և Կրթության ազգային ինստիտուտը կազմակերպում են դպրոցական աղջիկների կողմից պատրաստված բջջային հավելվածների մրցույթ։
Մրցույթի փուլերը
Առաջին փուլ` Մրցում են մասնակից թիմերը /Հայաստան/
Երկրորդ փուլ` Միջազգային մրցույթ
Երրորդ փուլ` Մասնակցություն Սան ֆրանցիսկոյում կազմակերպվող Համաշխարհային շնորհանդես-գագաթաժողովին և մրցանակաբաշխությանը
Ծրագիրը կազմված է 4 մասից` կոդավորում, բիզնես, մարկետինգ և ներկայացում:
Մինչև ապրիլի 25–ը մրցույթին օնլայն ներկայացվող նյութերի ցանկը:


Հանդիպում Կրթության ազգային ինստիտուտում 

        Ծրագրի նպատակն է ոգեշնչել աղջիկներին, դառնալու նորարարներ և առաջնորդներ, իրենց համայնքներում լուծել  խնդիրներ` օգտագործելով տեխնոլոգիական ձեռներեցության գիտելիքներն ու հմտությունները:Ծրագիրը նախատեսում է 12 շաբաթյա ուսուցում: Ուսուցման ընթացքում աղջիկները կսովորեն բացահայտել, վեր հանել որևէ սոցիալական խնդիր իրենց համայնքում և պատրաստել բջջային հավելված` լուծելու այդ խնդիրը: Բջջային հավելվածները ուղղորդված կլինեն լուծելու ինչպես Կայուն զարգացման նպատակներից բխող խնդիրներ` բնապահպանություն, աղքատություն, խաղաղություն, հավասարություն, կրթություն, առողջապահություն, այնպես էլ այլ` ուղղորդված լուծելու որևէ սոցիալական խնդիր:
Աղջիկները կսովորեն պլանավորել, զարգացնելև իրականացնել ամբողջական բիզնես մոդելը և տեխնոլոգիական արտադրանքը:


3. Այսօր աշակերտները դիտեցին <Հայ մեծերը> ֆիլմաշարի Անդրանիկ Օզանյանի մասին ֆիլմը

                                           Image result for Անդրանիկ օզանյան

Ֆիլմը նվիրված է  հայ զորահրամանատար, պետական գործիչ, ֆիդայապետ Անդրանիկ Օզանյանին


Հայոց պատմություն /11-րդ դասարան/
Թեման` <Ֆիդայական շարժում>
Ուսուցիչ` Ա. Ասլիբեկյան


 4. Անգլերենի դասը պրեզենտացիայի միջոցով. պատրաստել և ներկայացնում են աշակերտները
Թեման` Վ. Շեքսպիր
Դասարան` 10-րդ /ոչ հոսքային/
Ուսուցիչ` Մ. Ստեփանյան
Աշակերտներին հանձնարարված էր ներկայացնել Շեքսպիրի կյանքի և կենսագրության մասին այլ մանրամասներ:


Պրեզենտացիան պատրաստել են Ոսկանյան Արփինեն և
Նիկողոսյան Գայանեն


Comments