07.02.2018թ. Խորհրդակցություն տնօրենի մոտ, Մեր դպրոցը մասնակցում է < Տեխնովացիա Հայաստան 2018> ծրագրին, Այսօր աշակերտները դիտեցին <Հայ մեծերը> ֆիլմաշարի Անդրանիկ Օզանյանի մասին ֆիլմը, Անգլերենի դասը պրեզենտացիայի միջոցով. պատրաստել և ներկայացնում են աշակերտները
Խորհրդակցություն տնօրենի մոտ, Մեր դպրոցը մասնակցում է < Տեխնովացիա Հայաստան 2018> ծրագրին, Այսօր աշակերտները դիտեցին <Հայ մեծերը> ֆիլմաշարի Անդրանիկ Օզանյանի մասին ֆիլմը, Անգլերենի դասը պրեզենտացիայի միջոցով. պատրաստել և ներկայացնում են աշակերտները
1. Խորհրդակցություն տնօրենի մոտ
Մասնակցում էին մեթոդմիավորման նախագահները, դասավանդող ոսուցիչները և դասղեկները:
2. Մեր դպրոցը մասնակցում է < Տեխնովացիա Հայաստան 2018> ծրագրին
«Կանայք և տեղեկատվական հասարակությունը» ՀԿ-ն և Կրթության ազգային ինստիտուտը կազմակերպում են դպրոցական աղջիկների կողմից պատրաստված բջջային հավելվածների մրցույթ։
3. Այսօր աշակերտները դիտեցին <Հայ մեծերը> ֆիլմաշարի Անդրանիկ Օզանյանի մասին ֆիլմը
Հայոց պատմություն /11-րդ դասարան/
Թեման` <Ֆիդայական շարժում>
Ուսուցիչ` Ա. Ասլիբեկյան
4. Անգլերենի դասը պրեզենտացիայի միջոցով. պատրաստել և ներկայացնում են աշակերտները
Թեման` Վ. Շեքսպիր
Դասարան` 10-րդ /ոչ հոսքային/
Ուսուցիչ` Մ. Ստեփանյան
Աշակերտներին հանձնարարված էր ներկայացնել Շեքսպիրի կյանքի և կենսագրության մասին այլ մանրամասներ:
Մասնակցում էին մեթոդմիավորման նախագահները, դասավանդող ոսուցիչները և դասղեկները:
Օրակարգում`
1. Դասի սկիզբը տրամադրել նախորդ նյութի ստուգմանը
2. Հաղորդված նոր նյութի յուրացվածության մակարդակը ստուգել դասաժամի վերջին 5 րոպեի ընթքացքում` չափորոշիչային հարցերի միջոցով
3. Դասավանդող ուսուցիչների կողմից չափորոշիչային հարցերի ճիշտ ընտրությունը
4. Դասալսումներ դասղեկների կողմից
5. Դասղեկների մասնակցությունը չափորոշիչային հարցերի ստուգման գործընթացին
1. Դասի սկիզբը տրամադրել նախորդ նյութի ստուգմանը
2. Հաղորդված նոր նյութի յուրացվածության մակարդակը ստուգել դասաժամի վերջին 5 րոպեի ընթքացքում` չափորոշիչային հարցերի միջոցով
3. Դասավանդող ուսուցիչների կողմից չափորոշիչային հարցերի ճիշտ ընտրությունը
4. Դասալսումներ դասղեկների կողմից
5. Դասղեկների մասնակցությունը չափորոշիչային հարցերի ստուգման գործընթացին
Քննարկվեց`
1.Ուսումնասիրություն անցկացրած դասարաններում չափորոշիչային հարցերի արդյունքները:
2. Նոր նյութի յուրացուման արդյունավետությանը նպաստող և խթանող գործոնները
2. Մեր դպրոցը մասնակցում է < Տեխնովացիա Հայաստան 2018> ծրագրին
«Կանայք և տեղեկատվական հասարակությունը» ՀԿ-ն և Կրթության ազգային ինստիտուտը կազմակերպում են դպրոցական աղջիկների կողմից պատրաստված բջջային հավելվածների մրցույթ։
Մրցույթի փուլերը
Առաջին փուլ` Մրցում են մասնակից թիմերը /Հայաստան/
Երկրորդ փուլ` Միջազգային մրցույթ
Երրորդ փուլ` Մասնակցություն Սան ֆրանցիսկոյում կազմակերպվող Համաշխարհային շնորհանդես-գագաթաժողովին և մրցանակաբաշխությանը
Ծրագիրը կազմված է 4 մասից` կոդավորում, բիզնես, մարկետինգ և ներկայացում:
Մինչև ապրիլի 25–ը մրցույթին օնլայն ներկայացվող նյութերի ցանկը:
Առաջին փուլ` Մրցում են մասնակից թիմերը /Հայաստան/
Երկրորդ փուլ` Միջազգային մրցույթ
Երրորդ փուլ` Մասնակցություն Սան ֆրանցիսկոյում կազմակերպվող Համաշխարհային շնորհանդես-գագաթաժողովին և մրցանակաբաշխությանը
Ծրագիրը կազմված է 4 մասից` կոդավորում, բիզնես, մարկետինգ և ներկայացում:
Մինչև ապրիլի 25–ը մրցույթին օնլայն ներկայացվող նյութերի ցանկը:
Հանդիպում Կրթության ազգային ինստիտուտում
Ծրագրի նպատակն է ոգեշնչել աղջիկներին, դառնալու նորարարներ և առաջնորդներ, իրենց համայնքներում լուծել խնդիրներ` օգտագործելով տեխնոլոգիական ձեռներեցության գիտելիքներն ու հմտությունները:Ծրագիրը նախատեսում է 12 շաբաթյա ուսուցում: Ուսուցման ընթացքում աղջիկները կսովորեն բացահայտել, վեր հանել որևէ սոցիալական խնդիր իրենց համայնքում և պատրաստել բջջային հավելված` լուծելու այդ խնդիրը: Բջջային հավելվածները ուղղորդված կլինեն լուծելու ինչպես Կայուն զարգացման նպատակներից բխող խնդիրներ` բնապահպանություն, աղքատություն, խաղաղություն, հավասարություն, կրթություն, առողջապահություն, այնպես էլ այլ` ուղղորդված լուծելու որևէ սոցիալական խնդիր:
Աղջիկները կսովորեն պլանավորել, զարգացնելև իրականացնել ամբողջական բիզնես մոդելը և տեխնոլոգիական արտադրանքը:
Աղջիկները կսովորեն պլանավորել, զարգացնելև իրականացնել ամբողջական բիզնես մոդելը և տեխնոլոգիական արտադրանքը:
3. Այսօր աշակերտները դիտեցին <Հայ մեծերը> ֆիլմաշարի Անդրանիկ Օզանյանի մասին ֆիլմը
Ֆիլմը նվիրված է հայ զորահրամանատար, պետական գործիչ, ֆիդայապետ Անդրանիկ Օզանյանին
Հայոց պատմություն /11-րդ դասարան/
Թեման` <Ֆիդայական շարժում>
Ուսուցիչ` Ա. Ասլիբեկյան
4. Անգլերենի դասը պրեզենտացիայի միջոցով. պատրաստել և ներկայացնում են աշակերտները
Թեման` Վ. Շեքսպիր
Դասարան` 10-րդ /ոչ հոսքային/
Ուսուցիչ` Մ. Ստեփանյան
Աշակերտներին հանձնարարված էր ներկայացնել Շեքսպիրի կյանքի և կենսագրության մասին այլ մանրամասներ:
Պրեզենտացիան պատրաստել են Ոսկանյան Արփինեն և
Նիկողոսյան Գայանեն
Comments
Post a Comment