23.02.2018թ. Մայրենիին նվիրված միջազգային շաբաթ Մեր կարգախոսն է. <Դու դու չես, եթե չես խոսում հայերեն>, Չափորոշիչային գրավոր աշխատանքները շարունակվում են, Թեմատիկ գրավոր աշխատանք երկրաչափությունից

Մայրենիին նվիրված  միջազգային շաբաթ. մեր կարգախոսն է. <Դու դու չես, եթե չես խոսում հայերեն>,

Չափորոշիչային գրավոր աշխատանքները  շարունակվում են, Թեմատիկ գրավոր աշխատանք երկրաչափությունից


1.Մայրենիին նվիրված  միջազգային շաբաթ
Մեր կարգախոսն է. <Դու դու չես, եթե չես խոսում հայերեն>

Մայրենիին նվիրված շաբաթը մեր դպրոցում ընթացավ 3 փուլով`
1-ին օր - Վայելչագրության մրցույթ
2-րդ օր - Ստեղծագործական շարադրության մրցույթ
               Թեմաներ` <Մայրենի լեզու, մայրենի բարբառ>
                                   <Ոսկեղենիկ մեր մայրենի>
3-րդ օր - Արտահայտիչ ընթերցանություն

Շաբաթն ավարտվեց Արտահայտիչ ընթերցանության մրցույթով


   

                                   
Մայրենիին նվիրված միջոցառումները դպրոցում իրականացրեց Հայոց լեզվի և գրականության մեթոդական միավորումը, նախագահ` Ն. Գալստյան

2. Չափորոշիչային գրավոր աշխատանքները  շարունակվում են


Յուրաքանչյուր առարկայի դասաժամի ավարտի վերջին րոպեներին աշակերտներին հանձնարարվում է չափորոշիչային գրավոր աշխատանք, որը հարցաթերթիկների ձևով բաժավում է նրանց: Դրանք նոր հաղորդած թեմային վերաբերվող չափորոշիչային հարցեր են, որով ստուգվում է նոր դասի յուրացվածության աստիճանը:
Հարցերը մշակվում են ուսուցիչների կողմից, ներկայացվում են հնարավորինս բովանդակալից և մատչելի:
 Սկզբունքորեն, աշակերտը պետք է պատասխանի հարցաթերթիկում նշված բոլոր հարցերին, որը նվազագույնի սահմանն է:
Այսպիսով, դասաժամին աշակերտը պետք է յուրացնի նոր թեմայի նվազագույն գիտելիքները, ինչն էլ ապահովում է աշակերտի զգոնությունը, պատասխանատվությունը դասի հանդեպ:
Չափորոշիչային գրավորները ստուգվում են նույն օրը, արդյունքները զեկուցվում է տնօրինությանը:

                           Չափորոշիչային գրավոր             Անգլերենի չափորոշիչային
                          աշխատանք հանրահաշվից         գրավորների ստուգում
                          /10-րդ դասարան/                               

3.Թեմատիկ գրավոր աշխատանք երկրաչափությունից



10-րդ դասարան

Comments