23.02.2018թ. Մայրենիին նվիրված միջազգային շաբաթ Մեր կարգախոսն է. <Դու դու չես, եթե չես խոսում հայերեն>, Չափորոշիչային գրավոր աշխատանքները շարունակվում են, Թեմատիկ գրավոր աշխատանք երկրաչափությունից
Մայրենիին նվիրված միջազգային շաբաթ. մեր կարգախոսն է. <Դու դու չես, եթե չես խոսում հայերեն>,
Չափորոշիչային գրավոր աշխատանքները շարունակվում են, Թեմատիկ գրավոր աշխատանք երկրաչափությունից
1.Մայրենիին նվիրված միջազգային շաբաթ
Մեր կարգախոսն է. <Դու դու չես, եթե չես խոսում հայերեն>
Մայրենիին նվիրված շաբաթը մեր դպրոցում ընթացավ 3 փուլով`
1-ին օր - Վայելչագրության մրցույթ
2-րդ օր - Ստեղծագործական շարադրության մրցույթ
Թեմաներ` <Մայրենի լեզու, մայրենի բարբառ>
<Ոսկեղենիկ մեր մայրենի>
3-րդ օր - Արտահայտիչ ընթերցանություն
Շաբաթն ավարտվեց Արտահայտիչ ընթերցանության մրցույթով
Մայրենիին նվիրված միջոցառումները դպրոցում իրականացրեց Հայոց լեզվի և գրականության մեթոդական միավորումը, նախագահ` Ն. Գալստյան
2. Չափորոշիչային գրավոր աշխատանքները շարունակվում են
Յուրաքանչյուր առարկայի դասաժամի ավարտի վերջին րոպեներին աշակերտներին հանձնարարվում է չափորոշիչային գրավոր աշխատանք, որը հարցաթերթիկների ձևով բաժավում է նրանց: Դրանք նոր հաղորդած թեմային վերաբերվող չափորոշիչային հարցեր են, որով ստուգվում է նոր դասի յուրացվածության աստիճանը:
Հարցերը մշակվում են ուսուցիչների կողմից, ներկայացվում են հնարավորինս բովանդակալից և մատչելի:
Սկզբունքորեն, աշակերտը պետք է պատասխանի հարցաթերթիկում նշված բոլոր հարցերին, որը նվազագույնի սահմանն է:
Այսպիսով, դասաժամին աշակերտը պետք է յուրացնի նոր թեմայի նվազագույն գիտելիքները, ինչն էլ ապահովում է աշակերտի զգոնությունը, պատասխանատվությունը դասի հանդեպ:
Չափորոշիչային գրավորները ստուգվում են նույն օրը, արդյունքները զեկուցվում է տնօրինությանը:
Չափորոշիչային գրավոր Անգլերենի չափորոշիչային
աշխատանք հանրահաշվից գրավորների ստուգում
/10-րդ դասարան/
3.Թեմատիկ գրավոր աշխատանք երկրաչափությունից
Չափորոշիչային գրավոր աշխատանքները շարունակվում են, Թեմատիկ գրավոր աշխատանք երկրաչափությունից
Մեր կարգախոսն է. <Դու դու չես, եթե չես խոսում հայերեն>
Մայրենիին նվիրված շաբաթը մեր դպրոցում ընթացավ 3 փուլով`
1-ին օր - Վայելչագրության մրցույթ
2-րդ օր - Ստեղծագործական շարադրության մրցույթ
Թեմաներ` <Մայրենի լեզու, մայրենի բարբառ>
<Ոսկեղենիկ մեր մայրենի>
3-րդ օր - Արտահայտիչ ընթերցանություն
Շաբաթն ավարտվեց Արտահայտիչ ընթերցանության մրցույթով
Մայրենիին նվիրված միջոցառումները դպրոցում իրականացրեց Հայոց լեզվի և գրականության մեթոդական միավորումը, նախագահ` Ն. Գալստյան
2. Չափորոշիչային գրավոր աշխատանքները շարունակվում են
Յուրաքանչյուր առարկայի դասաժամի ավարտի վերջին րոպեներին աշակերտներին հանձնարարվում է չափորոշիչային գրավոր աշխատանք, որը հարցաթերթիկների ձևով բաժավում է նրանց: Դրանք նոր հաղորդած թեմային վերաբերվող չափորոշիչային հարցեր են, որով ստուգվում է նոր դասի յուրացվածության աստիճանը:
Հարցերը մշակվում են ուսուցիչների կողմից, ներկայացվում են հնարավորինս բովանդակալից և մատչելի:
Սկզբունքորեն, աշակերտը պետք է պատասխանի հարցաթերթիկում նշված բոլոր հարցերին, որը նվազագույնի սահմանն է:
Այսպիսով, դասաժամին աշակերտը պետք է յուրացնի նոր թեմայի նվազագույն գիտելիքները, ինչն էլ ապահովում է աշակերտի զգոնությունը, պատասխանատվությունը դասի հանդեպ:
Չափորոշիչային գրավորները ստուգվում են նույն օրը, արդյունքները զեկուցվում է տնօրինությանը:
Չափորոշիչային գրավոր Անգլերենի չափորոշիչային
աշխատանք հանրահաշվից գրավորների ստուգում
/10-րդ դասարան/
3.Թեմատիկ գրավոր աշխատանք երկրաչափությունից
10-րդ դասարան
Comments
Post a Comment