09.09.2019թ. ՏՀՏ- ի կիրառումը դասապրոցեսի ժամանակ, Դասղեկի ժամ /10-ա, 11-դ դասարաններ/

1. ՏՀՏ- ի կիրառումը դասապրոցեսի ժամանակ

Անգլերեն, 11-րդ դասարան
Թեման՝ ,,Անգլերենի ծագումը,,
ՈՒսուցիչ՝ Մ. Ստեփանյան

Ցուցադրվեցին՝նյութեր դասագրքից, ֆիլմ՝ Կլեեր Բոուեն ,,Անգլերենի ծագումը,, , լրացուցիչ նյութեր:

Զարգացրեց՝
. Ճիշտ արտասանությունը
. Ունկնդրելու ունակությունը
. Կարևորի ընտրությունը
. Միմյանց լսելու և լրացնոլու կարողությունը
. Տեքստը պատմելու կարողությունը






2. Դասղեկի ժամ
10-րդ դասարան

Հարցեր, որոնք տրվում են դպրոցի 10-րդ դասարան ընդունված աշակերտին

Աշակերտի լրացրած հարցաթերթիկից ուրվագծվում է նրա խառնվածքը, ցանկությունները, ինքնագնահատականը, կարողություններ...

Այն նաև կուղղորդի ուսուցչին ճիշտ մոտեցումների մեջ:
Առաջին օրվա հարցերը
  • Ե՞րբ ես զգում, որ քեզ ուրախությամբ են ընդունում։
  • Ինչպե՞ս կցանկանաս, որ քեզ ողջունեն։
  • Որո՞նք են քո ուժեղ կողմերը, որ բերել ես մեր դասարան (մեր դպրոց)։
  • Ի՞նչն է քեզ ամենից շատ դուր եկել մեր դասարանում (մեր դպրոցում)։ Ի՞նչն ես ցանկանում փոխել։
Հարցեր, որ խորացնում են հարաբերությունները
  • Ե՞րբ ես քեզ կոմպետենտ համարում։ Որքա՞ն հաճախ։
  • Ինչպե՞ս ես հասկանում, որ քեզ լսեցին։
  • Ինչպե՞ս ես հասկանում, որ քո ձայնը հարգում են։
  • Ինչպե՞ս ես հասկանում, որ քո մասին հոգ են տանում։
  • Ե՞րբ ստացար հնարավորություն քեզ որպես առաջնորդ դրսևորելու համար։
  • Ե՞րբ ես քեզ զգում ապահով/անապահով։
  • Ե՞րբ ես ծիծաղում դպրոցում։






3. Դասղեկի ժամ
11-րդ դասարան
Դասղեկ՝ Լ. Թորոսյան
Թեման՝ ,, Ես սովորում եմ 11-րդ դասարանում,,

Քննարկվեցին՝
Կարգապահական և ուսումնական հարցերին
Անկախության օրվան նվիրված միջոցառումը





















Comments