Խորհրդակցություն 10-ա դասարանում դասավանդող ուսուցիչների մասնակցությամբ
/վարում է դպրոցի տնօրեն Ա. Թորոսյանը/
Օրակարգում՝
Որքանով են հասցրել ուսուցիչները ճանաչել աշակերտներին :
Գիտելիքներ ստուգում:
Ուսուցիչների երկու խմբերին բաժանվեցին 10-րդ դասարաններում սովորող աշակերտների նկարները, առանց անունների:
Դասավանդող ուսուցիչները պետք է անվանապես ճանաչեին և բնութագրեին նրանց՝ առանձնացնելով թե դրական և թե բացասական հատկանիշները:
Որոշվեց՝
Տանել աշխատանքներ աշակերտներին խորապես ճանաչելու համար, ցուցաբերել անհատական մոտեցում, ուշադրության կենտրոնում պահել հետ մնացող աշակերտներին:
Շաբաթվա վերջում կատարել գիտելիքների ստուգում հոսքային առարկաներից՝ երկու շաբաթվա ընթացքում անցած նյութերից:
/վարում է դպրոցի տնօրեն Ա. Թորոսյանը/
Օրակարգում՝
Որքանով են հասցրել ուսուցիչները ճանաչել աշակերտներին :
Գիտելիքներ ստուգում:
Ուսուցիչների երկու խմբերին բաժանվեցին 10-րդ դասարաններում սովորող աշակերտների նկարները, առանց անունների:
Դասավանդող ուսուցիչները պետք է անվանապես ճանաչեին և բնութագրեին նրանց՝ առանձնացնելով թե դրական և թե բացասական հատկանիշները:
Որոշվեց՝
Տանել աշխատանքներ աշակերտներին խորապես ճանաչելու համար, ցուցաբերել անհատական մոտեցում, ուշադրության կենտրոնում պահել հետ մնացող աշակերտներին:
Շաբաթվա վերջում կատարել գիտելիքների ստուգում հոսքային առարկաներից՝ երկու շաբաթվա ընթացքում անցած նյութերից:
Comments
Post a Comment