15.10.2019թ. Դասղեկի ժամը 10-րդ դասարանում

Դասղեկի ժամը 10-րդ դասարանում





Դասարան՝ 10-գ
Դասղեկ՝ Ն. Թորոսյան
Թեմա՝ ,,Իմ հաջողությունները և դժվարությունները,,

Դասղեկը ծանոթացրեց թեմային:
Աշակերտները պատմեցին իրենց հաջողությունների մասին, որոնք ունեցել են նոր դպրոցում, նոր շրջապատում այս 1 ու կես ամսվա ընթացքում: Արձանագրելով հաջողությունները՝ հիշեցին նաև դժվարությունները, որոնք հաղթահարելի են համարում:


Աշակերտների արձանագրած հաջողությունները և դժվարությունները

- Ինձ համար հաջողություն է, որ ունեմ նոր և լավ շրջապատ: Ես նրանց հետ կարողանում եմ անկեղծանալ, կիսվել, խորհուրդ հարցնել: Ես ուրախ եմ, որ իմ դասղեկը հենց Ն. Օնկովնան է:
Իմ դժվարությունները կապված են դասերի հետ. դժվարանում եմ անգիր ասելուց և քիմիայի ֆիզիկայի և մաթեմատիկայի խնդիրներ լուծելուց: Կարծում եմ, որ ես կարող եմ հաղթահարել իմ դժվարությունները իմ սիրելի ուսուցիչների օգնությամբ:
                                                                                                     Մանուկյան Հրանուշ

- Ես, ինչպես բոլորը ունեցել եմ և ունեմ դժվարություններ, սակայն դրանք հաղթահարելով կերտել եմ իմ հաջողությունները: Ես շատ եմ սիրում այս դպրոցը: Հույս ունեմ կհաղթահարեմ նաև դժվարություններս:
                                                                                                     Ղազարյան Գրիզելդա 

- Իմ հաջողությունները- ես սկսեցի հասկանալ հանրահաշիվը և երկրաչափությունը  ուսուցչի հասկանալի բացատրելու ունակության շնորհիվ: Հաջողություն եմ համարում  նաև իմ հարաբերությունները ուսուցիչներիս և դասընկերներիս հետ. ես ընտրվել եմ դասարանի ավագ և դպրոցի աշակերտական խորհրդի փոխնախագահ:
Ինձ համար դեռ դժվար է կաբինետային համագարգին սովորելը:
                                                                                                        Հայրապետյան Սյուզաննա

- Այստեղ ես ունեցա շատ հաջողություններ: Ինձ դուր է գալիս այս դպրոցի կրթական ծրագիրը: Իմ դժվարությունները որոշ առարկաների հետ է կապված, որոնք ժամանակի ընթացքում կհաղթահարեմ:
                                                                                                        Շահնազարյան Անդրանիկ


- Ես հաջողություններ ունեմ ֆիզիկայից, կարողանում եմ լավ նետումներ անել ֆիզկուլտուրայի ժամանակ:
Դժվարանում եմ օտար լեզուներից, քանի որ հիմնական դասարաններում փոխել եմ դպրոցս. մի քանի տարի գերմաներեն եմ անցել, մի քանի տարի՝ անգլերեն:

                                                                                                       Չարչյան Երվանդ









Comments